Forum

Topic: PS4 controller shoulder buttons ?

Anoniem's avatar

Ben erg beniewd of hier meer mensen last van hebben,

Heb de PS4 sinds zaterdag, nog niet heel veel mee gespeelt.
Maar merk dat de shoulder buttons (R2 en L2) ernstig kraken bij indrukken.

De oude PS3 controllers erbij gepakt,nergens last van.

Meer mensen last van, vind het erg hinderlijk, misschien is er een tip om dit te verhelpen ?

Om het mooier te maken, op youtube gevonden :

Ik heb precies hetzelfde.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

22 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    jij hebt wel veel problemen met je ps4 als ik je forum berichten lees.

  2. GoldenBird's avatar

    Is het een krak geluid, of meer een piep geluid?

  3. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    jij hebt wel veel problemen met je ps4 als ik je forum berichten lees.

    Welke problemen bedoel je ??

    Is het een echt krak geluid, of meer een piep geluid?

    http://www.youtube.com/watch?v=EpkreCKxH1k

  4. GoldenBird's avatar

    Ja daar kun je niet echt veel aan doen, ik had dit na een tijdje ook bij mijn linkertrigger. Heb mยดn controller 5 keer in totaal omgeruild maar bleef hetzelfde. Uiteindelijk de trigger eraf gehaald en een beetje olie erop gesmeerd. Nu heb ik geen problemen meer.

  5. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja daar kun je niet echt veel aan doen, ik had dit na een tijdje ook bij mijn linkertrigger. Heb mยดn controller 5 keer in totaal omgeruild maar bleef hetzelfde. Uiteindelijk de trigger eraf gehaald en een beetje olie erop gesmeerd. Nu heb ik geen problemen meer.

    Hรฉรฉl klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. ๐Ÿ˜‰

  6. GoldenBird's avatar

    Hรฉรฉl klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. ๐Ÿ˜‰

    Een beetje googlen doet wonderen, he. ๐Ÿ™‚

  7. 322 XP
    WippertNL's avatar

    http://nl.ign.com/feature/7452/ps4-controller-fix-bumpers

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Bij mij begint R2 te piepen na vele potjes Trials :O maar goed een klein beetje WD40 zal wonderen doen.

  9. 8381 XP
    7th-son's avatar

    Hรฉรฉl klein beetje WD40 erop laten druppelen misschien (niet teveel), zit waarschijnlijk in de veertjes ofiets denk ik ?
    Bij BF spelen ergerde ik mij eigen er kapot aan haha. Zeker omdat het opvalt ga je erop letten. ๐Ÿ˜‰

    je geeft al een antwoord op je eigen vraag ๐Ÿ˜‰

    Bij mij begint R2 te piepen na vele potjes Trials :O maar goed een klein beetje WD40 zal wonderen doen.

    is het niet je controller speaker die de vering van je motor laat horen? ๐Ÿ˜›

  10. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik ga hem opsturen.
    Ik heb vorige week een ticket ontvangen, is het erg als ik hem volgende maand opstuur?

    En mijn gold headset kraakt een beetje bij de hoge tonen aan de rechterkant krijg ik daar ook garantie op?

  11. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    je geeft al een antwoord op je eigen vraag ๐Ÿ˜‰

    is het niet je controller speaker die de vering van je motor laat horen? ๐Ÿ˜›

    Hahaha

  12. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    ik heb soms een kraakgeluid uit de vering van mijn rechter shoulderbutton!

  13. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Mijn R1 blijft een beetje steken, misschien een keertje open maken om te kijken of het rubber nog goed op z’n plaats zit.

  14. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb geen geluid bij de schouder-knoppen.
    En er is al best veel op gespeeld.

    Hopelijk wordt het met wat meer spelen minder.

  15. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Heel Google staat er vol mee, shoulder buttons (L1/L2, R1/R2) die afbreken of blijven haken, en ook de bijgeluiden.

    Gisteren tikkeltje WD40 erop getikt, was weg. Helaas vandaag weer terug.
    Ik laat het lekker zo, en we zien het wel.

    Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen.

    Ik neem in mijn achterhoofd dat dit ook eigenlijk wat venieuwde joypad is voor de Playstation tijdperk. ๐Ÿ˜‰

  16. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Bij mij is dit ook het geval, R2 piept een heel klein beetje. Eerst viel het niet op, tot ik dit topic las en er op begon te letten. Je wordt bedankt ๐Ÿ˜‰

  17. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Bij mij is dit ook het geval, R2 piept een heel klein beetje. Eerst viel het niet op, tot ik dit topic las en er op begon te letten. Je wordt bedankt ๐Ÿ˜‰

    You’re welcome! ๐Ÿ˜‰ ๐Ÿ˜€

    Ik heb oor na piepjes en kraakjes ๐Ÿ˜‰

  18. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen

    Ik wacht ook op een betere versie met betere batterij.

  19. 357 XP
    Mausie's avatar

    Heel Google staat er vol mee, shoulder buttons (L1/L2, R1/R2) die afbreken of blijven haken, en ook de bijgeluiden.

    Gisteren tikkeltje WD40 erop getikt, was weg. Helaas vandaag weer terug.
    Ik laat het lekker zo, en we zien het wel.

    Misschien over een tijd als de kwaliteit wat beter is een 2de erbij nemen.

    Ik neem in mijn achterhoofd dat dit ook eigenlijk wat venieuwde joypad is voor de Playstation tijdperk. ๐Ÿ˜‰

    Nou weet niet wat die lui uitspoken met die controllers dan, heb er 2 sinds dag 1 en heb echt nog nergens last van,

  20. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Mijn controller heeft nergens last van klinkt net zo soepel als een ps3 controller ๐Ÿ˜€

  21. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Ik wacht ook op een betere versie met betere batterij.

    Ga je waarschijnlijk lang moeten wachten als je wacht op een versie met betere batterij

  22. 4683 XP
    ps3dennis's avatar

    Ga je waarschijnlijk lang moeten wachten als je wacht op een versie met betere batterij

    Dan heb ik nog een kabel van 3meter ๐Ÿ™‚ er komen misschien ook nog betere batterijen op de markt.. had je ook voor de psp,ds, Xbox 360 en wii.