Forum

Topic: PS4 controller onder de aandacht brengen bij tros radar

Anoniem's avatar

Geachte mede forum leden,
ik typ dit bericht na aanleiding van mij laatste 2 gesneuvelde ps4 controllers, waarbij het rubber dus scheurt bij de sticks, dit is inmiddels mijn 3e set controllers, heb er dus telkens 2 omgeruild allebei telkens gescheurd en mijn mening is dat dit puur een productie fout is en dat sony daar toch echt wat aan moet gaan doen.
Hierbij wil ik jullie daarom ook vragen of jullie samen met mij een zaak bij dit progamma in willen dienen zodat we samen sterk staan en er snel verbetering komt in ons speel plezier.
M.v.g. Bas

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

52 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Dit slaat echt helemaal nergens op.

  2. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Ik ben voor , helemaal omdat er ook nog een bult van die controllers in de winkels lichen. Heb nu 3 keer problemen gehad met die controllers 1 keer dat mijn x knopje helemaal ingedrukt zat , 1 keer slijtage aan de sticks en nu heb ik dat mijn r2 en l2 lopen te piepen. Terwijl dat ik in de 5 jaar dat ik mijn ps3 heb maar 1 keer mijn controller heb vervangen .

  3. GoldenBird's avatar

    Denk je echt dat Sony gaat luisteren naar een groepje mensen die defecte controllers hebben? Nee, want zij hebben je al het recht gegeven om je controller te ruilen voor een nieuwe.

  4. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Sony heeft ons het recht geven om te ruilen hahahahaha laat mij niet lachen bro

    Dat is een wet die hier in nederland / europa geldt een producent moet een goed werkende product afleveren. Dit is gewoon een productie fout en ze moeten gewoon alle ondegelijke controllers uit de schappen halen en iedereen die een oude ps4 controller heeft een nieuwe geven.

  5. GoldenBird's avatar

    Sony heeft ons het recht geven om te ruilen hahahahaha laat mij niet lachen bro

    Dat is een wet die hier in nederland / europa geldt een producent moet een goed werkende product afleveren. Dit is gewoon een productie fout en ze moeten gewoon alle ondegelijke controllers uit de schappen halen en iedereen die een oude ps4 controller heeft een nieuwe geven.

    Dit is niet een echt probleem aangezien het niet bij iedereen zo is. Sony vervangt degene met defecte controllers, meer gaan ze echt niet doen ;).

  6. 357 XP
    Mausie's avatar

    Vreet je ze op ofzo, heb er 2 sinds dag 1 en der is nog niks mis mee, ik denk dat je gewoon ontzettend veel pech hebt en net steeds klote controllers krijgt.

  7. 382 XP
    e-man's avatar

    Zie mijn pas geopende topic. Ik heb er 1 gekregen die stukken beter aanvoelt. Overigens, als er 1 faalt, kwestie van opsturen en een nieuwe ontvangen. Niet bij de winkel gaan ruilen, dan heb je veel kans op 1 uit de oude batch. 7 werkdagen geen controller lijkt me wel te overleven.

  8. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Goed idee,

    Ik heb enkele dagen dit geopend : http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?15313-PS4-controller-shoulder-buttons

    Schouderknoppen kraken : R2 en L2.
    De R1 en R1 beginnen nu ook!

    En ze knoppen kunnen klemmen en zelfs afbreken.

    (En nee, ik game niet wild voordat er weer betweters zijn die dit wel even gaan beweren. De PS4 heeft misschien totaal nog geen 20 uur aangestaan en bespeeld)

    Denk je echt dat Sony gaat luisteren naar een groepje mensen die defecte controllers hebben? Nee, want zij hebben je al het recht gegeven om je controller te ruilen voor een nieuwe.

    Je moet eens weten wat “tros rader” voor elkaar krijgt.

    Goed voorbeeld : peugeot/mini riemen. Radar heeft het wel even geflikt voor de mensen.
    Ik denk als ze dit met Sony doen, dat ze dit winnen.

    Geloof mij.. als een bedrijf iets NIET wilt is het slechte aandacht.

  9. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Jij hebt waarschijnlijk te erge zweethandjes!!

  10. GoldenBird's avatar

    Sony doet zijn best om de defecte controllers te vervangen. Er is gewoon veel vraag naar de PS4 en hierdoor produceren ze heel veel en gaat de kwaliteit gewoon wat omlaag. Wacht gewoon even en wissel je controller om met een nieuwe.

  11. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    iedereen kan allemaal wel smoesjes verzinnen dan zeg ik nog een keer bij mijn ps3 ( fifa bf ) in 5 jaar maar 1 keer de controller moeten vervangen nu dus in minder dan 6 maand 3 keer mijn controller moeten vervangen als jullie vinden dat een BEDRIJF dat kan maken dan komt het vast wel goed met deze wereld

  12. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Eten jullie dit op ofzo? Ik heb echt nog geen problemen ondervonden, uitgezonderd plastiekerig gevoel…..
    Er zitten al zeker 100den uren op. Nu ligt hij in de kast totdat watch dogs uitkomt …. Maar daarvoor heb ik echt veelgespeeld

  13. GoldenBird's avatar

    Eten jullie dit op ofzo? Ik heb echt nog geen problemen ondervonden, uitgezonderd plastiekerig gevoel…..
    Er zitten al zeker 100den uren op. Nu ligt hij in de kast totdat watch dogs uitkomt …. Maar daarvoor heb ik echt veelgespeeld

    Er zijn wel units die defect zijn, maar dat ze nou een hele actie willen beginnen. Komop zeg… Wat verwacht je van een console launch.

  14. 46 XP
    Lutiano's avatar

    ik snap jullie reacties allen, ook de negatieve, alleen waar ik dus op duid is waar dropy1983 het over heeft, sure vervangen doen ze, alleen nu is de winkel voorraad op en ik ga niet 2 weken zonder controllers zitten met een nieuw apparaat en idd mijn ps3 controller 1 keer aangeschaft en nooit hoeven vervangen, dus het gaat hier nogmaals mijn mening om een productie fout die ze volgens europese richtlijnen uit de schappen zouden moeten halen en hun fout erkennen zoals dropy1983 ook aangeeft.
    bij deze wil ik dus ook meteen maar een lijst maken met mensen die het met mij eens zijn ik begin maar bij mezelf. wie zich aanmeld gewoon de lijst langer maken.
    ( owja ik speel al op de playstation sinds de eerste console op de markt kwam en verder niets op sony aan te merken maargoed aan deze controller iriteer ik me zo mateloos.)
    dj_lutiano1

  15. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    Er zijn wel units die defect zijn, maar dat ze nou een hele actie willen beginnen. Komop zeg… Wat verwacht je van een console launch.

    Niet dat ik 3 keer mijn controller moet vervangen 😀

    +1 hierboven 😀

  16. GoldenBird's avatar

    ik snap jullie reacties allen, ook de negatieve, alleen waar ik dus op duid is waar dropy1983 het over heeft, sure vervangen doen ze, alleen nu is de winkel voorraad op en ik ga niet 2 weken zonder controllers zitten met een nieuw apparaat en idd mijn ps3 controller 1 keer aangeschaft en nooit hoeven vervangen, dus het gaat hier nogmaals mijn mening om een productie fout die ze volgens europese richtlijnen uit de schappen zouden moeten halen en hun fout erkennen zoals dropy1983 ook aangeeft.
    bij deze wil ik dus ook meteen maar een lijst maken met mensen die het met mij eens zijn ik begin maar bij mezelf. wie zich aanmeld gewoon de lijst langer maken.
    ( owja ik speel al op de playstation sinds de eerste console op de markt kwam en verder niets op sony aan te merken maargoed aan deze controller iriteer ik me zo mateloos.)
    dj_lutiano1

    Nogmaals, als een product op volle toeren wordt geproduceert is het onmogelijk dat er geen defecten zullen zijn. Je kunt niet de defecte units steeds opsporen en terughalen, dat gaat gewoon niet. Als een product 7 miljoen units verkoopt in 6 maanden moet je ook niks anders verwachten, Sony heeft zoiets vrijwel nooit gehad. Xbox One doet het op dit vlak wel wat beter aangezien Microsoft vaker met zulke situaties heeft geworsteld.

  17. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Nogmaals, als een product op volle toeren wordt geproduceert is het onmogelijk dat er geen defecten zullen zijn. Je kunt niet de defecte units steeds opsporen en terughalen, dat gaat gewoon niet. Als een product 7 miljoen units verkoopt in 6 maanden moet je ook niks anders verwachten, Sony heeft zoiets vrijwel nooit gehad. Xbox One doet het op dit vlak wel wat beter aangezien Microsoft vaker met zulke situaties heeft geworsteld.

    dat is geen excuse en als het een incident zou zijn waarom heb ik dan al 6 controllers gehad die zo waren …… ?

  18. GoldenBird's avatar

    dat is geen excuse en als het een incident zou zijn waarom heb ik dan al 6 controllers gehad die zo waren …… ?

    Dat noemen we nou dikke pech? Want ik heb bijvoorbeeld geen problemen met de controller en zo zijn er veel meer mensen. Krijg je wel een nieuwe in een doosje?

  19. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    en dus daar moet de consument maar genoegen meenemen ? dan ben jij bij mij aan de verkeerde adres 🙂

  20. GoldenBird's avatar

    en dus daar moet de consument maar genoegen meenemen ? dan ben jij bij mij aan de verkeerde adres 🙂

    Wie heeft gezegd dat je het meteen rond launch moest kopen als het een chaos is bij Sony?

  21. 46 XP
    Lutiano's avatar

    nogmaals ik heb dit topic aangemaakt om mede voorstanders te zoeken en niet om een discussie te ontketenen.

  22. 236 XP
    Dropy1983's avatar

    wtf ik ben consument wat heb ik er mee te maken dat het een chaos is bij sony ?

  23. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Dat noemen we nou dikke pech? Want ik heb bijvoorbeeld geen problemen met de controller en zo zijn er veel meer mensen. Krijg je wel een nieuwe in een doosje?

    sure ps4 is niet op de zwarte markt te koop vriend

  24. GoldenBird's avatar

    sure ps4 is niet op de zwarte markt te koop vriend

    Ik snap dat je pissed off bent omdat je 6 keer achter elkaar een defecte controller kreeg. Maar Sony doet z´n best geloof me, meer kunnen ze niet doen. De PS4 wordt op volle toeren geproduceert en dan is het logisch dat er ook een aantal zullen zijn met grote en kleine defecten. Ik zou zeggen ruil gewoon nog een keer totdat je wel een goeie hebt, meer kun je niet doen that´t the point.

  25. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Ik snap dat je pissed off bent omdat je 6 keer achter elkaar een defecte controller kreeg. Maar Sony doet z´n best geloof me, meer kunnen ze niet doen. De PS4 wordt op volle toeren geproduceert en dan is het logisch dat er ook een aantal zullen zijn met grote en kleine defecten. Ik zou zeggen ruil gewoon nog een keer totdat je wel een goeie hebt, meer kun je niet doen that´t the point.

    het punt is ook nog eens als iedereen zoals jou zou reageren blijft de kwaliteit deze keer alleen maar crap en nemen ze met minder kwaliteit genoegen, dat moet je niet willen niet als bedrijf maar ook niet als consument.

  26. GoldenBird's avatar

    het punt is ook nog eens als iedereen zoals jou zou reageren blijft de kwaliteit deze keer alleen maar crap en nemen ze met minder kwaliteit genoegen, dat moet je niet willen niet als bedrijf maar ook niet als consument.

    Ze zullen de kwaliteit vanzelf opschroeven, maar dit is op dit moment gewoon NIET mogelijk.

  27. 46 XP
    Lutiano's avatar

    haha werk je in de fabriek in china ofzo met deze info…. whats your age…. ?

  28. GoldenBird's avatar

    haha werk je in de fabriek in china ofzo met deze info…. whats your age…. ?

    Met een beetje kennis kun je dit zelf ook wel inschatten.

  29. 46 XP
    Lutiano's avatar

    ja je komt over als een fanboy kiddo

  30. GoldenBird's avatar

    ja je komt over als een fanboy kiddo

    Fanboy? Waar slaat dat nou weer op? Maargoed ik ga niet meer in op jou aangezien je geeneens een fatsoenlijke” discussie” kunt voeren.

  31. 46 XP
    Lutiano's avatar

    Fanboy? Waar slaat dat nou weer op? Maargoed ik ga niet meer in op jou aangezien je geeneens een fatsoenlijke” discussie” kunt voeren.

    Dat kan ik wel, het is een kwestie van geen tijd willen steken in een kiddo fanboy like you…. 🙂

  32. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Pfff sommigen hier zijn echt kinderachtig. Toppic starter stelt gewoon een fatsoenlijke vraag hier en zoekt medestanders. En krijgt meteen de volle lading. Soms is het forum echt super irritant en kinderachtig.

  33. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Waarom zo extreem zeg, je kunt ze gewoon opsturen naar sony en je krijgt er 1 met heel ander rubber, ben je bang dat je weer een oude krijgt, desnoods geef je verhaal ver radar mee met je controller, maar geen idee of ze er iets mee doen. Het is zeker vervelend maar ja of je er echt iets mee opschiet? je hebt nogsteeds geen nieuwe controller, en wat wil je dat sony doet? ze vervangen de controllers al gewoon, en een verbeterde versie, heel veel meer kunnen ze niet doen, ja misschien de ”slechte” controllers terug roepen maar ik wens je succes 😉 ik denk dat je verhaal meegeven aan sony al moet werken, niet om je voorstel slecht te noemen ofzo maar het lijkt me een snellere oplossing voor je eigenlijk.

  34. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Pfff sommigen hier zijn echt kinderachtig. Toppic starter stelt gewoon een fatsoenlijke vraag hier en zoekt medestanders. En krijgt meteen de volle lading. Soms is het forum echt super irritant en kinderachtig.

    Heb je deels gelijk in, maar nadat ik het hele gesprek gelezen had zag ik in dat het 2 kanten op werkt…want wat GoldenBird duidelijk probeert te maken is dat Sony momenteel gebruikt maakt van hun al aangeboden garantie methodes, iets waar hij dus blijkbaar een “kiddo fanboy” voor genoemd wordt.

    Zelf zou ik (ook al was het na 6 controllers) nog steeds beseffen dat het in de garantie periode valt en hier dus aanspraak op blijven maken.
    Een slijtend rubbertje, een krakende trigger of knop die blijft steken zijn vervelend…dat zal ik ook zeker niet ontkennen, maar op een batch van miljoenen controllers zal het aantal kwalitatief mindere controllers nog steeds binnen de foutmarge vallen… zeker gezien voornamelijk de mensen die er last van hebben van zich laten horen.

    Ook is het voor Sony pas mogelijk de kwaliteit te verhogen/verbeteren als mensen hun controllers omruilen. Zonder de controllers die problemen vertonen terug te krijgen zal Sony nooit de oorzaak kunnen achterhalen van de gebreken.

    Om tevens nog even in te haken op het “ondeugdelijke” product, dit is hier niet van toepassing. De controller functioneert namelijk ook zonder rubbertje of met een krakend geluid, wellicht dat de knop die blijft hangen hiervoor in aanmerking komt, maar dit is slechts een kleine fractie van het over het algemeen genomen probleem.
    Het aankaarten bij een tv-programma als “tros radar” is iets wat men voor zichzelf dient te beslissen, ik persoonlijk zie er het nut nog niet van in, maar zie ook niet in waarom andere die mijn mening delen dan ineens onderdeel zouden moeten zijn van het probleem, zoals ook in deze discussie al een paar keer gezegd is.

    @ iedereen met deze of soortgelijke problemen:
    Beslis aub voor jezelf of je het waard vind om verdere actie te ondernemen dmv je aan te sluiten bij het verzoek van de topicstarter of dmv je controller om te ruilen bij Sony.
    In beide gevallen zal je controller vervangen worden, maar of in beide gevallen het de kwaliteit van de controller zal helpen is maar de vraag… welke alleen Sony kan beantwoorden.
    Ik wens jullie in ieder geval het beste met je beslissing en hoop dan ook oprecht dat jullie snel weer kunnen genieten van het gamen.

  35. GoldenBird's avatar

    Heb je deels gelijk in, maar nadat ik het hele gesprek gelezen had zag ik in dat het 2 kanten op werkt…want wat GoldenBird duidelijk probeert te maken is dat Sony momenteel gebruikt maakt van hun al aangeboden garantie methodes, iets waar hij dus blijkbaar een “kiddo fanboy” voor genoemd wordt.

    Tja, als ik hier al irritant, kinderachtig en een kiddo fanboy voor wordt genoemd kan ik beter gewoon nergens op reageren.

  36. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Wat een zinloos topic dit. Er bestaat helemaal geen wet dat een producent een deugdelijk product moet afleveren (bron graag!). Je hebt wel recht op een deugdelijk product (richtlijn versus wet!). Daarnaast wordt het product kosteloos vervangen onder garantie waardoor het voor Radar een non-issue is. En de fabrikant aan zijn verplichtingen voldoet.

    Als je early adopter bent, krijg je early adopter problemen en dat is vanaf het begin al zo. Niet alleen met Sony PlayStation4 controllers maar met alles. Als je een geëvalueerd product wilt, had je de PlayStation4 eind dit jaar moeten kopen. Dan is hij in elke regio waarschijnlijk ruim te koop dus ook massaal getest door de consument.

    Wat wilt de TS bereiken met een Radar actie? Je krijgt een ander product kosteloos ter vervanging aangeboden en de TS is slechts een (zeer?) kleine groep die er last van heeft. Mijn PlayStation4 controller heeft nergens last van en van al mijn vrienden met een PlayStation4 heeft er ook niemand anders last van. M.a.w. Binnen mijn kennis- en vriendengroep is het ‘slechte controller’ gehalte 0%.

    Ik ben zelf vrijwel altijd een early adopter en krijg daarmee regelmatig producten die niet 100% deugen. Jammer maar helaas. Ik heb zelfs gevallen gehad waarbij ik het uit de Verenigde Staten liet komen waardoor garantie zaken haast onmogelijk werd. Nu vervangt Sony deze controllers. Prima!

  37. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    iedereen kan allemaal wel smoesjes verzinnen dan zeg ik nog een keer bij mijn ps3 ( fifa bf ) in 5 jaar maar 1 keer de controller moeten vervangen nu dus in minder dan 6 maand 3 keer mijn controller moeten vervangen als jullie vinden dat een BEDRIJF dat kan maken dan komt het vast wel goed met deze wereld

    ik heb er sinds de PS3 4 versleten. denk dat je pech hebt want mijn 2 PS4 controllers zijn prima in het begin piepte de triggers op een maar dat is nu ook weg.
    en denk dat Sony gewoon ook niet meer kan dan dan omwisselen en dat het hun goed recht is aangezien ze hem al kostenloos omruilen. Wat wil je dan bereiken met het onder de aandacht krijgen bij de Radar?

  38. GoldenBird's avatar

    Wat een zinloos topic dit. Er bestaat helemaal geen wet dat een producent een deugdelijk product moet afleveren (bron graag!). Je hebt wel recht op een deugdelijk product (richtlijn versus wet!). Daarnaast wordt het product kosteloos vervangen onder garantie waardoor het voor Radar een non-issue is. En de fabrikant aan zijn verplichtingen voldoet.

    Als je early adopter bent, krijg je early adopter problemen en dat is vanaf het begin al zo. Niet alleen met Sony PlayStation4 controllers maar met alles. Als je een geëvalueerd product wilt, had je de PlayStation4 eind dit jaar moeten kopen. Dan is hij in elke regio waarschijnlijk ruim te koop dus ook massaal getest door de consument.

    Wat wilt de TS bereiken met een Radar actie? Je krijgt een ander product kosteloos ter vervanging aangeboden en de TS is slechts een (zeer?) kleine groep die er last van heeft. Mijn PlayStation4 controller heeft nergens last van en van al mijn vrienden met een PlayStation4 heeft er ook niemand anders last van. M.a.w. Binnen mijn kennis- en vriendengroep is het ‘slechte controller’ gehalte 0%.

    Ik ben zelf vrijwel altijd een early adopter en krijg daarmee regelmatig producten die niet 100% deugen. Jammer maar helaas. Ik heb zelfs gevallen gehad waarbij ik het uit de Verenigde Staten liet komen waardoor garantie zaken haast onmogelijk werd. Nu vervangt Sony deze controllers. Prima!

    Precies, dit is zo een beetje wat ik bedoelde. Is hij nu ook een “fanboy kiddo”? Denk even na man.

  39. 288 XP
    shooterman100's avatar

    je mag blij zijn dat je controller gratis wordt vervangen

  40. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Bij mij blijft alleen maar de R1 steken ‘maar dat is waarschijnlijk makelijk zelf te maken’ bij de L-stick heb ik wel een heel dun stukje velletje van de stick af.. maar geen stukken rubber.

  41. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik zou pas bij Radar/Kassa aankloppen als Sony niks met de klachten doet maar dat doen ze wel, je krijgt gewoon gratis een nieuwe controller en ze zjin op de hoogte van het probleem en er tevens mee bezig.

  42. Connection's avatar

    Dat kan ik wel, het is een kwestie van geen tijd willen steken in een kiddo fanboy like you…. 🙂

    Wat is dit nou voor asociaal gedrag? Hij probeert je wat uit te leggen en kijk hoe jij reageert. Neem jij maar is een lesje hoe je met mensen moet omgaan.

  43. 357 XP
    Mausie's avatar

    Wat is dit nou voor asociaal gedrag? Hij probeert je wat uit te leggen en kijk hoe jij reageert. Neem jij maar is een lesje hoe je met mensen moet omgaan.

    Dat is soms best lastig voor sommige.

  44. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Precies, dit is zo een beetje wat ik bedoelde. Is hij nu ook een “fanboy kiddo”? Denk even na man.

    Wat zit nu eigenlijk stom te praten het wordt vervangen er valt niks te melden. En je opmerking is nog dommer.

  45. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb nergens last van dus mij stem krijg je niet en Sony ruilt ze gewoon kosteloos dus snap ik niet waarom je al deze moeite doet om Sony in slecht daglicht neer tezetten ?

  46. Connection's avatar

    Wat zit nu eigenlijk stom te praten het wordt vervangen er valt niks te melden. En je opmerking is nog dommer.

    Waar heb jij het nou weer over? Jezus mensen zijn echt dronken hierzo.

  47. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    De controllers zijn gewoon van slechte kwaliteit. Shoulderbuttons op alle 4 de controllers hier hebben al vastgezeten (open moeten maken en lijmrestjes moeten verwijderen, WTF?) touchpad heeft op 1 controller vastgezeten, rubber van 1 controller komt los, en de twee plastic delen om de controller heen zitten niet echt goed aan elkaar (zit heel lichte, maar merkbare, speling in). Controller ligt een stuk beter in de hand dan de DS3, en doet wat dat betreft ook niet meer onder voor de X360-controller, maar de kwaliteit opzich is gewoon waardeloos.

  48. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Dit topic slaat nergens op.
    Dat jullie zelf zo lam zijn om geen contact op te nemen, dat ligt aan jullie zelf. Niet aan sony.
    De meeste mensen, degene die niet lui zijn, hebben keurig contact opgenomen bij sony. En hebben een controller in perfecte staat terug gekregen. Dus het ligt geheel bij jezelf.

  49. 389 XP
    Suugie's avatar

    Oke even een vraagje.
    Hoe gebruiken jullie je controllers?

    Ik gebruik mijn controllers voornamelijk voor battlefield en call of duty, dus de triggers worden erg veel gebruikt.
    Ik game gemiddeld 2 uur per dag (als ik ff vrij ben 5 uur)
    Ik heb de controllers vanaf dag 1 dus ik zat bij de 1e voorraad van nederland.

    Mijn triggers piepen niet, alle knoppen werken nog goed en de rubbers zijn bij lange na nog niet versleten.
    Sterker nog ik zie geeneens gebruikers sporen op de analoge sticks.

    Ik vraag dit puur uit interesse, niet dat ik sommige niet geloof over hun controllers hoor.

  50. 357 XP
    Mausie's avatar

    Oke even een vraagje.
    Hoe gebruiken jullie je controllers?

    Ik gebruik mijn controllers voornamelijk voor battlefield en call of duty, dus de triggers worden erg veel gebruikt.
    Ik game gemiddeld 2 uur per dag (als ik ff vrij ben 5 uur)
    Ik heb de controllers vanaf dag 1 dus ik zat bij de 1e voorraad van nederland.

    Mijn triggers piepen niet, alle knoppen werken nog goed en de rubbers zijn bij lange na nog niet versleten.
    Sterker nog ik zie geeneens gebruikers sporen op de analoge sticks.

    Ik vraag dit puur uit interesse, niet dat ik sommige niet geloof over hun controllers hoor.

    Hier eigenlijk het zelfde alleen dan met COD, speel dan niet 2 uur per dag maar worden zeker veel gebruikt en hier ok nog niks te zien eigenlijk,

  51. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Als Sony de defecte controllers vervangt dan is er toch eigenlijk niks aan de hand?
    Radar kun je alleen inschakelen als je geen garantie krijgt of zo, maar die krijg je dus wel. Want ze vervangen de defecte controllers.

    Overigens heb ik zelf nog nergens last van gehad, dus misschien ligt ook aan hoe je de controller gebruikt?

  52. 527 XP
    XverderNix's avatar

    Sony heeft mijn hele PS4 vervangen, dus waarom zouden ze moeilijk doen over een paar controllers? Ik heb zelf trouwens totaal geen problemen met mijn 2 controllers en mijn vrienden ook niet.