Forum

Topic: 2e generatie dualshock 4?

Anoniem's avatar

Ik heb 1 van mijn dualshocks moeten opsturen vanwege het scheuren en slijten van de sticks. Voor iedereen hier zal ik het even vermelden, als je dualshock teveel slijt, stuur gewoon op valt gewoon in de garantie dus geen paniek haha.

Maar wat mij opvalt is dat Sony wel degelijk iets heeft gedaan met de kritiek. Het rubber van de dualshock lijkt veel sterker. Kan ook mijn idee zijn maar dat lijkt me niet. Speel vrij weinig shooters dus de rechterstick van mijn andere (en dus oudere) Dualshock is nog amper gesleten maar voelt gewoon veel minder stevig aan. De reden dat ik dit topic aanmaak is omdat ik zeker wil weten dat dit niet mijn idee is. Daar kan ik niet tegen haha!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 162 XP
    WilliWonka's avatar

    ja ik ga me bonnetje ook is opzoeken moet hem ook opsturen, het valt me wel op dan de meeste gevallen die ik hoor van de rode of blauwe controllers zijn die van mij is blauw

  2. GoldenBird's avatar

    Ik heb ‘m sinds launch en geen scheuren te bekennen.

  3. 382 XP
    e-man's avatar

    IIk heb met de andere ook geen last maar het valt wel echt op dat de controller die ik nu heb gekregen veel steviger aanvoelt.

  4. GoldenBird's avatar

    IIk heb met de andere ook geen last maar het valt wel echt op dat de controller die ik nu heb gekregen veel steviger aanvoelt.

    Wat is er dan “steviger” aan?

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    De rubbertjes om de sticks zijn grover en dikker! Controller lijkt ook iets zwaarder.

  6. 495 XP
    patrick3's avatar

    mij rechter stick het rubber is er zo goed van af.. heb nog een 2de controller liggen… Ik kijk het nog even aan en dan wil ik ook 2 nieuwe controllers lol

  7. 46 XP
    Lutiano's avatar

    dit heb ik al persoonlijk bij sony gevraagd, er bestaat simpelweg nog geen 2e generatie ps4 controller.

  8. 382 XP
    e-man's avatar

    dan is het mijn idee haha.

  9. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Waarschijnlijk een “maandagochtend” batch en een “de-rest-van-de-week” batch.

  10. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ik was op het begin heel even bang dat ik een scheurtje had gespot, gelukkig was dit niet het geval. Als ze ooit een Dualshock 4.1 maken zou het best wel tof zijn als ze hem inderdaad wat zwaarder maken (net zoals de XBOX 360 controller) en vanzelfsprekend ook de kwaliteit van die rubbertjes en de R2/L2.

  11. 382 XP
    e-man's avatar

    Als test heb ik mijn vriendin (geen gamer, mijn ps4 nog nooit aangeraakt) beide controllers gegeven en gevraagd: Hoe zwaar denk je dat ze zijn. Ze had geen idee maar vond wel dat de linkse (dat was de nieuwe) heel ietsje zwaarder was… :p

  12. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Als test heb ik mijn vriendin (geen gamer, mijn ps4 nog nooit aangeraakt) beide controllers gegeven en gevraagd: Hoe zwaar denk je dat ze zijn. Ze had geen idee maar vond wel dat de linkse (dat was de nieuwe) heel ietsje zwaarder was… :p

    Weeg ze anders en kijk of er verschil in zit

  13. 382 XP
    e-man's avatar

    ga ik inderdaad doen want ik kan echt niet tegen zulke dingen haha

  14. 46 XP
    amfri's avatar

    Ik heb op inernet van die plastic opzetdopjes besteld voor 2:50 euro.Puur uit voorzorg.Werkt perfect en voelt goed aan.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk

  15. 573 XP
    Dutchpride0318's avatar

    Topic starter heeft gelijk
    Ik zelf heb ook 2 controllers day-1 editie
    Eentje gebruik ik bijna nooit en de ander was onlangs t rubber van de sticks gescheurd
    Gebeld met Sony en de controller opgestuurd , binnen een week kreeg ik een nieuwe
    En die nieuwe controller heeft duidelijk een ander soort rubber op de sticks !
    Ik heb t vergeleken met de day1 controller en je ziet duidelijk een dikker soort rubber met een ander profiel.
    Ik zelf heb met de nieuwe controller vaker t gevoel dat me vingers minder grip hebben , t lijkt meer te zweten dan de ouwe rubbers..

    Lees hier veel over opzet stukjes , iemand een betrouwbare link waar ik ze kan bestellen ?

  16. 382 XP
    e-man's avatar

    Grappig, ik vond het juist zeer fijn, maar ik heb dan ook geen zweethanden.

  17. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ik heb nog geen last, maar wel gewacht met het aanschaffen van een tweede controller tot er een verbeterde versie komt.
    Dus ik ben benieuwd of het nu sterker/beter is.