Forum

Topic: FUT 14 Wager Match

Anoniem's avatar

Hello,

Wie heeft er zin in een potje fifa 14 op ps4 waarbij we een kleine inzet doen met een potje om het extra spannend te maken?

Bijvoorbeeld voor 4000 coins.

Of voor een speler bijv Rooney voor Rooney.
Voeg me toe als je een potje fifa 14 wil doen me psn naam is Mollie01.

Tis btw handig als je een headset hebt.

Gr,

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik doe dit wel vaak. Heb ook een twitter account maar het probleem is dat veel mensen scammen. en dus niet geven.

  2. 58 XP
    Imrolini's avatar

    Ja, eigenlijk moeten ze een in-game functie toevoegen. Is niet moeilijk. Maar is veel moeite voor EA.

  3. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Ja, eigenlijk moeten ze een in-game functie toevoegen. Is niet moeilijk. Maar is veel moeite voor EA.

    EA staat er niet zo achter dat mensen wagers doen maar op de manier waarop het nu wordt gedaan is er voor hun niks aan te doen. Ik denk niet dat ze ooit een wageroptie gaan inbouwen.

  4. 162 XP
    MollieO1's avatar

    Een wageroptie zal idd veel moeite schelen. Met vrienden lukt het over het algemeen wel veel.

  5. 382 XP
    e-man's avatar

    Speel eigenlljk geen FUT, potje fifa moet wel echt een keer. Vanaf fifa 15 ga ik echt beginnen met FUT, ben het al 3 jaar van plan hahaha

  6. 1 XP
    yassir98's avatar

    wie wil wageren prijs maakt niet uit