Forum

Topic: Ps4 controller sticks kapot.

Anoniem's avatar

Mijn Ps4 controller sticks gaan kapot. Ik heb gelezen op dit forum om hem dan op te sturen naar Sony. Waar moet ik de controller dan precies heen sturen?

kiman65

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

16 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Sony bellen, 0495574817

  2. 249 XP
    Timon's avatar

    Overigens ook erg relevant dat dit onder PS4 games staat

  3. 425 XP
    jamez's avatar

    Eerst bellen en dan krijg je een e-mail met alle informatie.

  4. 184 XP
    ninodz9's avatar

    NEE, NIET SONY BELLEN! dan duurt het weken voordat je een nieuwe terug krijgt ik had het ook en ben gewoon naar de winkel gegaan en kreeg meteen ee nieuwe mee.

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    NEE, NIET SONY BELLEN! dan duurt het weken voordat je een nieuwe terug krijgt ik had het ook en ben gewoon naar de winkel gegaan en kreeg meteen ee nieuwe mee.

    Dat is niet helemaal waar. Ik had de mijne binnen 5 dagen weer terug. En trouwens als je de controller naar Sony stuurt kan je de thumbstick probleem niet meer krijgen, ruilen bij de winkel is dat juist wel het geval. dus ik zou gewoon even Sony bellen als ik jou was!

  6. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Dat is niet helemaal waar. Ik had de mijne binnen 5 dagen weer terug. En trouwens als je de controller naar Sony stuurt kan je de thumbstick probleem niet meer krijgen, ruilen bij de winkel is dat juist wel het geval. dus ik zou gewoon even Sony bellen als ik jou was!

    De meeste winkels hebben al de nieuwe controllers binnen mediamark zeker.

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb er Xbox One thumbsticks ingebouwd, eigenlijk is het een beetje vloeken in de kerk maar het is echt een enorme vooruitgang (inbouwen vereist enige technische kennis). De thumbsticks kan je zo op internet kopen en handleiding voor het inbouwen vind je op ifixit.com

    Doe je dit liever niet maak dan gewoon aanspraak op je garantie en je krijgt een nieuwe controller opgestuurd, uit ervaring weet ik dat serienummers beginnend met 1xxxxxxx vaak de slechte serie zijn (afbrokkelend rubber) en 2xxxxxxx zijn de goede controllers, daar zou je nadrukkelijk om kunnen vragen.

    http://www.ebay.nl/itm/2-x-XBOX-ONE-Replacement-Analogue-Thumbsticks-Cap-Black-/261415556780?pt=UK_Controllers_Attachments&hash=item3cdd94d6ac&_uhb=1
    http://www.ifixit.com/Guide/DualShock+4+Analog+Stick+Covers+Replacement/22675

  8. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Dat is niet helemaal waar. Ik had de mijne binnen 5 dagen weer terug. En trouwens als je de controller naar Sony stuurt kan je de thumbstick probleem niet meer krijgen, ruilen bij de winkel is dat juist wel het geval. dus ik zou gewoon even Sony bellen als ik jou was!

    Ik had mijn controller ook binnen een week terug. Bij de winkel heb je geen garantie dat je de nieuwe controller krijgt. Daarnaast heb ik op internet van die ‘stickcaps’ besteld bij dealextreme
    4 kleuren caps voor 4$…Zwart, rood, blauw en transparant..werken perfect..

  9. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Dit zegt Sony: Indien vervanging nodig is, duurt dat maximaal 15 werkdagen vanaf het moment dat jij de controller hebt teruggestuurd. In praktijk heb je meestal binnen 1,5 week een vervangend exemplaar binnen.

  10. 425 XP
    jamez's avatar

    Ik heb er Xbox One thumbsticks ingebouwd, eigenlijk is het een beetje vloeken in de kerk maar het is echt een enorme vooruitgang (inbouwen vereist enige technische kennis). De thumbsticks kan je zo op internet kopen en handleiding voor het inbouwen vind je op ifixit.com

    Doe je dit liever niet maak dan gewoon aanspraak op je garantie en je krijgt een nieuwe controller opgestuurd, uit ervaring weet ik dat serienummers beginnend met 1xxxxxxx vaak de slechte serie zijn (afbrokkelend rubber) en 2xxxxxxx zijn de goede controllers, daar zou je nadrukkelijk om kunnen vragen.

    http://www.ebay.nl/itm/2-x-XBOX-ONE-Replacement-Analogue-Thumbsticks-Cap-Black-/261415556780?pt=UK_Controllers_Attachments&hash=item3cdd94d6ac&_uhb=1
    http://www.ifixit.com/Guide/DualShock+4+Analog+Stick+Covers+Replacement/22675

    De mijne begint toch echt met een 2xxxxxxx en heeft gewoon dit probleem.

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Oh raar. Nou dan geldt het dus niet voor allemaal :p

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Ik heb er Xbox One thumbsticks ingebouwd, eigenlijk is het een beetje vloeken in de kerk maar het is echt een enorme vooruitgang (inbouwen vereist enige technische kennis). De thumbsticks kan je zo op internet kopen en handleiding voor het inbouwen vind je op ifixit.com [/url]

    Ik heb bij mijn Xbox360 controller met een kleine aanpassing 1 ps3 stick geplaatst omdat ik die van de Xbox360 niet fijn vind. De controller werkt nu veel secuurder.

  13. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik had mijn controller ook binnen een week terug. Bij de winkel heb je geen garantie dat je de nieuwe controller krijgt. Daarnaast heb ik op internet van die ‘stickcaps’ besteld bij dealextreme
    4 kleuren caps voor 4$…Zwart, rood, blauw en transparant..werken perfect..

    Linkje?

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Mijn controller heeft als type nummer: 5xxxxxxxx maar heb aan beide sticks ‘het’ probleem :(:(:(

  15. 55 XP
    Billeboy's avatar

    Ik had mijn controller ook binnen een week terug. Bij de winkel heb je geen garantie dat je de nieuwe controller krijgt. Daarnaast heb ik op internet van die ‘stickcaps’ besteld bij dealextreme
    4 kleuren caps voor 4$…Zwart, rood, blauw en transparant..werken perfect..

    Is er misschien ook een Nederlandse site die die ‘stickcaps’ verkoopt?

    Denken jullie dat dit de oplossing is ?
    http://www.bol.com/nl/p/orb-analog-thumb-grips-ps4/9200000021764880/

    of deze

    http://www.bol.com/nl/p/speedlink-stix-controller-cap-set-ps4/9200000023854610/?bltg=itm_event%3dclick%26pg_nm%3dpdp%26slt_id%3dprd_reco%26slt_nm%3dproduct_recommendations%26slt_pos%3dC1%26slt_owner%3dccs%26itm_type%3dproduct%26itm_lp%3d1%26itm_id%3d9200000023854610%26itm_role%3din

    Ik ga de 2de link doen en ik kijk wel of t wat is haha