Forum

Topic: Online pass.

Anoniem's avatar

Hallo psx’ers!

Ik heb een hele kleine vraag:

Welke van de volgende games hebben een online pass?
-NFS: Rivals
-Assasins creed: Black flag
-Killzone: Shadow fall.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Hallo psx’ers!

    Ik heb een hele kleine vraag:

    Welke van de volgende games hebben een online pass?
    -NFS: Rivals
    -Assasins creed: Black flag
    -Killzone: Shadow fall.

    EA niet meer, maar ik dacht dat je alleen PS+ nodig hebt om ze online te spelen

  2. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    EA niet meer, maar ik dacht dat je alleen PS+ nodig hebt om ze online te spelen

    BF4 NFS Killzone en injustice hebben geen pas, volgens mij geen enkele game meer op de Ps4

  3. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Hallo psx’ers!

    Ik heb een hele kleine vraag:

    Welke van de volgende games hebben een online pass?
    -NFS: Rivals
    -Assasins creed: Black flag
    -Killzone: Shadow fall.

    Killzone heeft geen pass nodig en het kaartje dat je bij ac4 krijgt is alleen voor uplay niet multiplayer

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Geen online pass meer nodig bij de genoemde games.
    Wel PS Plus om online te kunnen spelen.

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    oke thx allemaal!

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb trouwens nog wat rond gesnuffelt op het internet. Ik blijf overal lezen dat AC: Blackflag toch een online pass heeft,
    maar kan iemand mij kan vertellen waarvoor deze nodig is of wat je allemaal met deze pass precies kan?

  7. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Heb trouwens nog wat rond gesnuffelt op het internet. Ik blijf overal lezen dat AC: Blackflag toch een online pass heeft,
    maar kan iemand mij kan vertellen waarvoor deze nodig is of wat je allemaal met deze pass precies kan?

    Misschien de ps3 versie?

  8. 249 XP
    Timon's avatar

    uPlay jij ezel

  9. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Heb trouwens nog wat rond gesnuffelt op het internet. Ik blijf overal lezen dat AC: Blackflag toch een online pass heeft,
    maar kan iemand mij kan vertellen waarvoor deze nodig is of wat je allemaal met deze pass precies kan?

    AC: Blag Flag had online pass bij release. Echter hebben ze toen besloten om helemaal te stoppen met online pass. De game vraagt mogelijk nog wel om een online pass (is al ingebouwd in de code van de game), maar deze kan je gewoon gratis downloaden via de Store.

    Alle uitgevers zijn gestopt met de online pass, geen enkele PS4 game heeft een pass nodig.

  10. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    AC: Blag Flag had online pass bij release. Echter hebben ze toen besloten om helemaal te stoppen met online pass. De game vraagt mogelijk nog wel om een online pass (is al ingebouwd in de code van de game), maar deze kan je gewoon gratis downloaden via de Store.

    Alle uitgevers zijn gestopt met de online pass, geen enkele PS4 game heeft een pass nodig.

    Kijk, dit is duidelijke taal!

    Bedankt man