Forum

Topic: Welke game speel jij nu ?

Anoniem's avatar

Hi ! ,
de titel zegt het al, zelf speel ik nu l.a. noire op de pc. moet zeggen dat het een leuk spel is ff niet dom schieten maar ff nadenken ! erg leuk.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

32 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Dragons Dogma Dark Arisen op de PS3 was maar 25 euro nieuw 🙂

  2. 357 XP
    Mausie's avatar

    Call Of Duty Ghost, tot dat watch Doha uit is, =0

  3. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik had Last of Us een keer in de aanbieding gekocht. Deze ben ik aan het spelen. In het begin snapte ik de hele hype niet, maar ik moet zeggen dat het echt een aanrader is. Als je eenmaal in het verhaal zit, wil je weten hoe het afloopt.

    Ik weet niet zo goed wat ik ga spelen als het klaar is. Ik moet killzone en ac blackflag ook nog uitspelen. Ik denk dat het ÊÊn van de twee wordt. Hoewel ik ook met bioshock infinite bezig ben 🙂

  4. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    meestal Payday 2, en soms nog even gta online

  5. 184 XP
    ninodz9's avatar

    Ik had Last of Us een keer in de aanbieding gekocht. Deze ben ik aan het spelen. In het begin snapte ik de hele hype niet, maar ik moet zeggen dat het echt een aanrader is. Als je eenmaal in het verhaal zit, wil je weten hoe het afloopt.

    Ik weet niet zo goed wat ik ga spelen als het klaar is. Ik moet killzone en ac blackflag ook nog uitspelen. Ik denk dat het ÊÊn van de twee wordt. Hoewel ik ook met bioshock infinite bezig ben 🙂

    Ja is bioshock het geld waardt ? kan voor 10 euro zo’n key kopen ? last of us ga ik zeker halen voor de ps4!

  6. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ja is bioshock het geld waardt ? kan voor 10 euro zo’n key kopen ? last of us ga ik zeker halen voor de ps4!

    Het hangt natuurlijk van je smaak af, maar ik vind het een prima game. 10 euro is het zeker waard. Op metacritic kreeg ie van de professionals een 94 en van de gebruikers een 8.4.

  7. Mechromancer's avatar

    Bound by Flame

  8. 260 XP
    Erik026's avatar

    Fifa 14 en trials

  9. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Trials Fusion. En ik ga binnenkort beginnen aan Urban Trial Freestyle @ Vita

  10. 495 XP
    patrick3's avatar

    _BF4_

  11. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Persona 4 Golden 😀

  12. 52 XP
    KiLLeR93ModE's avatar

    Black ops 2

  13. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Bf4 en ac4 met vrienden tot wd uit is.
    op ps3 de plus games:)

  14. 544 XP
    Yeroon's avatar

    – Stick it to the man
    – Lego: the movie
    – Tweede keer (andere moeilijkheidsgraad en bad karma): Infamous: Second son

  15. 54 XP
    koekiemonster's avatar

    Ik ben bezig met Sly Collection op de Vita en CastleVania SotN op de Vita. Beiden spelen heerlijk!

  16. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Killzone Shadow Fall tot ik platinum heb en dan weer terug naar BF4 en dan Binnenkort Watch Dogs.
    heb ook nog AC3/Black Flag en GTA5 liggen die ik nog maar voor de helft gespeeld heb dus zal die binnenkort ook wel weer een doen.

  17. GoldenBird's avatar

    Tomb Raider, Stick It To The Man en Octodad

  18. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Het hangt natuurlijk van je smaak af, maar ik vind het een prima game. 10 euro is het zeker waard. Op metacritic kreeg ie van de professionals een 94 en van de gebruikers een 8.4.

    Grapje toch? Bioshock is een van de beste games van de afgelopen 10 jaar naar mijn mening. (in ieder geval deel 1 of Infinite moet je hebben gespeeld vind ik)

  19. Mechromancer's avatar

    Grapje toch? Bioshock is een van de beste games van de afgelopen 10 jaar naar mijn mening. (in ieder geval deel 1 of Infinite moet je hebben gespeeld vind ik)

    Deel 1 blijf de beste!

  20. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Die quote in mijn bericht was trouwens bedoeld voor de persoon wie chris65 had gequote, niet voor hemzelf 😉

  21. 362 XP
    Coelers's avatar

    PS4 staat eigenlijk vooral stof te happen. Speel voornamelijk PLUS games op de PS3. Daarnaast gaat veel van m’n vrije tijd op aan Hearthstone.

  22. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Helaas nog steeds callofduty ghosts.
    Derest al uitgespeeld en wacht nu op Watchdogs

  23. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Naast de PSPlus games op de PS3 en Vita, speel ik ook weer regelmatig GoW:Ascension (trial of the gods in coop blijft leuk).

    Ook heb ik m’n oude consoles weer aangesloten voor nostalgische redenen… weer flink zitten gamen op de NES met oa: duckhunt, megaman 2 en SMB3. (en ja, op een oude tv natuurlijk)

  24. 362 XP
    Coelers's avatar

    Naast de PSPlus games op de PS3 en Vita, speel ik ook weer regelmatig GoW:Ascension (trial of the gods in coop blijft leuk).

    Ook heb ik m’n oude consoles weer aangesloten voor nostalgische redenen… weer flink zitten gamen op de NES met oa: duckhunt, megaman 2 en SMB3. (en ja, op een oude tv natuurlijk)

    Ik heb me toevallig het doel gesteld om Super Mario Land helemaal uit te spelen. De eindbaas verslaan duurde samen met een vriend een kleine 2 uur. Nu de rest nog. Helaas geen oude tv meer staan. Met dit soort spellen merk ik toch dat m’n TV een stuk minder snel is als die bakken van vroeger.

  25. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik heb me toevallig het doel gesteld om Super Mario Land helemaal uit te spelen. De eindbaas verslaan duurde samen met een vriend een kleine 2 uur. Nu de rest nog. Helaas geen oude tv meer staan. Met dit soort spellen merk ik toch dat m’n TV een stuk minder snel is als die bakken van vroeger.

    Heb die oude tv expres nog omdat duckhunt, met de zapper, niet werkt op een lcd tv…maar ook omdat de uitgestrekte pixels geen gezicht zijn. Dus voor nostalgische redenen speel ik de nostalgische games op een nostalgische tv (lol).
    SML was ook awesome, maar zodra ik klaar ben met de NES fase ga ik verder op de megadrive… Sonic en MK3, daarna pas naar de SNES.
    Zeker nu ik die consoles weer aangesloten heb merk ik dat ook mijn vrienden er weer veel extra plezier in hebben om die oude games te spelen…zeker samen en onder het genot van een biertje 🙂

  26. Redacteur - 62 XP
    steescake's avatar

    Ik ben momenteel bezig met de volgende games:
    The Elder Scrolls Online (PC)
    Lego The Hobbit (PS4)
    Game Dev Tycoon (PC)
    The Sims 3 (PC)
    Bound by Flame (PS4)
    InFamous: Second Son (PS4)

    Niet allemaal tegelijkertijd natuurlijk ;).

  27. GoldenBird's avatar

    Ik ga maar is weer Super Mario Sunshine uit de kast halen :).

  28. 8815 XP
    7th-son's avatar

    zometeen weer verder met een maat van mij, met final fantasy xiv op de ps4

  29. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Dark Souls 2…. en dat waarschijnlijk tot diablo 3 uitkomt 🙂

  30. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Puppeteer.
    Best een leuke game (zeker om gratis bij PS Plus te krijgen).

  31. 280 XP
    Julian's avatar

    Battlefield 4: Naval Stike en Stick it to the man (toffee game) ^^

  32. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Ps3 Game is Battlefield Bad Companie 2 mijn favoriete Game ,die ik vanaf dag 1 nog steeds , velen uren plezier aan beleef.
    En op Ps4 is WatchDog een verfrissende aanwinst qua gaming op de ps4
    mvg