Forum

Topic: Pinball FX2

Anoniem's avatar

Hoe kan je de (DLC) pinball tafels, wat je reeds heb gekocht importeren op de ps vita?

Weet dat er een import tables functie is met vierkantje.
Alleen geeft deze niks aan.
Als ik pinball fx2 opstart dan krijg ik wel een vermelding dat ik ze kan downloaden.

Het is me destijds wel gelukt met de ps4 van de ps3.

Hopelijk weet iemand de oplossing.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

3 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Volgens mij zit alles tegenwoordig in Zen Pinball 2. Die kan je gratis downloaden, en dan de tafels importeren. Let wel op, het kan alleen met tafels die je op de PS3 gekocht hebt. Je kan niet van PS4 -> Vita of PS4->PS3 importeren.

  2. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Volgens mij zit alles tegenwoordig in Zen Pinball 2. Die kan je gratis downloaden, en dan de tafels importeren. Let wel op, het kan alleen met tafels die je op de PS3 gekocht hebt. Je kan niet van PS4 -> Vita of PS4->PS3 importeren.

    Serieus??

    Wel raar zeg, nu snap ik het ook.
    Maar ik vind het geen stijl.

    Hadden ze ook wel duidelijk kunnen maken.
    Dan was dit zeker niet gebeurt.

    Bedankt voor je reactie.

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je bedoelt dat importeren van Ps4 -> Vita niet kan? Zen laat dat bij al haar persberichten en media-uitingen weten. Ook op de Playstation blog staat dat er altijd bij. Of het in de PS Store er ook bij staat weet ik niet.