Forum

Topic: PS4 en PS3 servers

Anoniem's avatar

Ik en mijn vrienden hebben nog steeds (helaas) ps3. Ik wil er een namelijk kopen maar mijn vrienden nog niet, wat mijn vraag nu is als ik op ps4 cod:ghost speel en mijn vrienden op ps3, kan ik nog samen met hun spelen of is de server voor ps3 en ps4 apart? Iemand enig ervaring of idee?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    nee dat kan niet het zijn aparte servers.

  2. 171 XP
    Gilles's avatar

    Zijn apart, je zult NIET samen kunnen spelen.
    Er bestaat wel de mogelijkheid dat er games zullen uitkomen die cross-platform speelbaar zijn maar dit hangt van de ontwikkelaars af.

  3. GoldenBird's avatar

    Zijn apart, je zult NIET samen kunnen spelen.
    Er bestaat wel de mogelijkheid dat er games zullen uitkomen die cross-platform speelbaar zijn maar dit hangt van de ontwikkelaars af.

    Met cross-platform zullen ze niet met de PS3 samenwerken. Het zal waarschijnlijk PS4 en PC zijn.

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik en mijn vrienden hebben nog steeds (helaas) ps3. Ik wil er een namelijk kopen maar mijn vrienden nog niet, wat mijn vraag nu is als ik op ps4 cod:ghost speel en mijn vrienden op ps3, kan ik nog samen met hun spelen of is de server voor ps3 en ps4 apart? Iemand enig ervaring of idee?

    gewoon een ps4 kopen, je vrienden volgen wel. en anders moet je hier veel vrienden maken en daarmee gamen. :D:D:D

  5. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Final fantasy xiv en dc universe online kunnen wel samen spelen met ps3 ps4 en pc!

  6. 449 XP
    AT1LLA's avatar

    ok thanx voor jullie antwoord, ik ga het toch kopen geen zin om te wachten ben het beetje zat met mijn ps3 😀

  7. 389 XP
    Suugie's avatar

    waarom houd je je ps3 niet gewoon ook? heb ik ook
    kan ik nog met vrienden spelen en heb ik ook veel meer aan PS+ want de ps3 games daar voor zijn veel beter dan de ps4
    Echte goede releases koop ik voor ps4 maar ps+ levert me games die ik een jaar geleden wilde maar toen te duur waren:P

  8. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Ja, ik zou je zeker aanraden je PS3 nog even te houden. Met PS Plus komen de beste games momenteel op de PS3.
    Ik heb ze ook naast elkaar staan en gebruik de PS3 nog regelmatig.