Forum

Topic: betrouwbaare Canadese gamewinkel

Anoniem's avatar

Ik zou een betrouwbaare Canadese Game winkel waar ik goed koop MLB 14 the show kan importeren?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

25 reacties

  1. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Waarom ga je niet naar de Nedgame? Sowieso online te bestellen, maar volgens mij ligt ie ook gewoon in de winkels.

  2. 141 XP
    seth156's avatar

    Waarom ga je niet naar de Nedgame? Sowieso online te bestellen, maar volgens mij ligt ie ook gewoon in de winkels.

    Ik wil graag de blu ray versie

    Heb deze site voor je.. 🙂

    https://www.videogamesplus.ca/advanced_search_result.php?keywords=MLB+14+&x=0&y=0

    Bedankt

  3. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    Ik wil graag de blu ray versie

    Dat is de bluray versie 🙂

    http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/

  4. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    Dat is de bluray versie 🙂

    http://www.nedgame.nl/playstation-4/mlb-14-the-show/1086085203/

    Maar scheelt €25,- vanwege de sterke Euro.

  5. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    45-50 euro met verzendkosten uit Canada + 1 week wachten of 65 euro + 2 euro verzendkosten en morgen in je PS4. Lijkt me een makkelijke keuze ;).

  6. 1058 XP
    Vloetje's avatar

    @ A Gamer
    @ ShadowhunterrX

    Dat is inderdaad een keus die je moet maken…

  7. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    45-50 euro met verzendkosten uit Canada + 1 week wachten of 65 euro + 2 euro verzendkosten en morgen in je PS4. Lijkt me een makkelijke keuze ;).

    met een beetje pech betaal je nog importkosten a 30% extra heb dat met een special edition van Killzone gehad.

  8. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    45-50 euro met verzendkosten uit Canada + 1 week wachten of 65 euro + 2 euro verzendkosten en morgen in je PS4. Lijkt me een makkelijke keuze ;).

    Ja, liever 1 á 2 weken wachten en daarmee €25,- besparen. Heb voor de PS3-games geïmporteerd vanuit de hele wereld, nooit problemen mee gehad, nooit importkosten hoeven te betalen. Of je die game vandaag of volgende week hebt veranderd niets aan de game, die is volgende week nog exact hetzelfde als vandaag. Met €25,- kun je leuke dingen doen. Een prijsverschil van bijna 40% is geen kattenpis.

  9. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik vraag me nog steeds af waarom je specifiek een shop uit Canada wilde?

  10. 141 XP
    seth156's avatar

    Ik vraag me nog steeds af waarom je specifiek een shop uit Canada wilde?

    Omdat ik vaak hoor op verschilende game site’s dat ze het daar kopen dus ik dacht dat het daar het goedkoopste is

  11. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Heb deze site voor je.. 🙂

    https://www.videogamesplus.ca/advanced_search_result.php?keywords=MLB+14+&x=0&y=0

    Let wel ff goed op!! IK heb BF4 en Killzone daar gekocht, en idd scheelde erg veel geld..MAAAAARRRRRR..Je moet dan ook een USA account aanmaken op je PS4 als je DLC wilt kopen.
    De disc is regiovrij, maar DLC vaak niet…Updates en patches zijn ook regiovrij..
    Om de DLC te kopen en te downen maak je eerst een USA account aan en jpuw PS4 primary console maken op de USA account..
    Als je meer info wilt over hoe en wat, welke stappen etc laat maar weten

  12. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    En de game is officieel nog niet uit in Nederland ;).

  13. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Let wel ff goed op!! IK heb BF4 en Killzone daar gekocht, en idd scheelde erg veel geld..MAAAAARRRRRR..Je moet dan ook een USA account aanmaken op je PS4 als je DLC wilt kopen.
    De disc is regiovrij, maar DLC vaak niet…Updates en patches zijn ook regiovrij..
    Om de DLC te kopen en te downen maak je eerst een USA account aan en jpuw PS4 primary console maken op de USA account..
    Als je meer info wilt over hoe en wat, welke stappen etc laat maar weten

    Voordeel daarentegen is dat ook de dlc er goedkoper is

  14. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    een vraagje: Als je zo’n game importeerd vanuit canada. Wordt het spel, net als bij Knack & Assasin’s creed, vertaald in het nederlands?

    Ik volg namelijk niet graag een verhaal als het engels gesproken, of geschreven (subtitles) is. Heb daar moeite mee haha.

  15. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Voordeel daarentegen is dat ook de dlc er goedkoper is

    Klopt…En dat scheelt echt wel veel geld. Als er straks weer een SP only game komt, die niet echt een Day One must have gaat zijn, koop ik daar de game. Je moet wel dus ff energie steken in paypall adres in USA, 2de acccount etc etc. N maar van mij heeft dat gedaan en hij haal goedkope digitale games uit USA..

    Hoe t qua settings in talen werkt, weet ik eerlijk gezegt niet. Ik speel games altijd in t Engels en heb mn PS4 ook in Engelse settings gezet als Taal instelling.
    Ik heb mijn Canada exemplaren al verkocht.
    Op mijn andere forum zal ik ns die vraag zetten..

  16. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Klopt…En dat scheelt echt wel veel geld. Als er straks weer een SP only game komt, die niet echt een Day One must have gaat zijn, koop ik daar de game. Je moet wel dus ff energie steken in paypall adres in USA, 2de acccount etc etc. N maar van mij heeft dat gedaan en hij haal goedkope digitale games uit USA..

    Hoe t qua settings in talen werkt, weet ik eerlijk gezegt niet. Ik speel games altijd in t Engels en heb mn PS4 ook in Engelse settings gezet als Taal instelling.
    Ik heb mijn Canada exemplaren al verkocht.
    Op mijn andere forum zal ik ns die vraag zetten..

    geen last gehad van customs? of werk je met een tussenpersoon die het verzend als gift?

  17. 8815 XP
    7th-son's avatar

    een vraagje: Als je zo’n game importeerd vanuit canada. Wordt het spel, net als bij Knack & Assasin’s creed, vertaald in het nederlands?

    Ik volg namelijk niet graag een verhaal als het engels gesproken, of geschreven (subtitles) is. Heb daar moeite mee haha.

    Als je een game uit Amerika of Canada importeerd, heb je hoofdzakelijk nog maar 2 talen in zitten, Engels(Amerikaans) en Frans
    Als je per se Nederlandse taal wilt, zul je de game toch echt uit eigen omgeving moeten gaan halen

    geen last gehad van customs? of werk je met een tussenpersoon die het verzend als gift?

    Hoe bedoel je? Je besteld de games online, en een aantal dagen later word het in je brievenbus gegooit
    Niks geen tussenpersonen, gifts en customs
    Ik doe het al sinds het begin van de ps3, en nog nooit problemen gehad

  18. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    een vraagje: Als je zo’n game importeerd vanuit canada. Wordt het spel, net als bij Knack & Assasin’s creed, vertaald in het nederlands?

    Ik volg namelijk niet graag een verhaal als het engels gesproken, of geschreven (subtitles) is. Heb daar moeite mee haha.

    Een game maat van mij heeft Fifa 14 uit Canada gehaald en kan deze gewoon in Nederlands spelen, dus met NL commentaar, NL menu etc etc. Andere bestelden daar oa KNACK voor hun kids en daar ging dat ook bij.
    Dus zal dat ook wel gelden voor andere games. Vaak pakt een game automatisch de taal van je land of regio. Gaat oa via internet (lokatiebepaling)

    Het is dus NIET zo dat een game uit Canada of USA alleen maar die talen heeft..Mijn USA BF4 editie startte bv op in het Spaans. Toen ik met Internet verbonden was en de updates binnen had schakelde de game automatisch over op Engels, omdat mn PS4 op Engelse settings staat.

  19. 8815 XP
    7th-son's avatar

    Een game maat van mij heeft Fifa 14 uit Canada gehaald en kan deze gewoon in Nederlands spelen, dus met NL commentaar, NL menu etc etc. Andere bestelden daar oa KNACK voor hun kids en daar ging dat ook bij.
    Dus zal dat ook wel gelden voor andere games. Vaak pakt een game automatisch de taal van je land of regio. Gaat oa via internet (lokatiebepaling)

    Het is dus NIET zo dat een game uit Canada of USA alleen maar die talen heeft..Mijn USA BF4 editie startte bv op in het Spaans. Toen ik met Internet verbonden was en de updates binnen had schakelde de game automatisch over op Engels, omdat mn PS4 op Engelse settings staat.

    Dat is dan niet met alle games, ik heb infamous second son uit Canada vandaan, en daar zit alleen engels en Frans in
    Welke regio staat op het hoesje van fifa bij jou.

  20. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Als je een game uit Amerika of Canada importeerd, heb je hoofdzakelijk nog maar 2 talen in zitten, Engels(Amerikaans) en Frans
    Als je per se Nederlandse taal wilt, zul je de game toch echt uit eigen omgeving moeten gaan halen

    Hoe bedoel je? Je besteld de games online, en een aantal dagen later word het in je brievenbus gegooit
    Niks geen tussenpersonen, gifts en customs
    Ik doe het al sinds het begin van de ps3, en nog nooit problemen gehad

    ik wel 2 keer namelijk 1 keer vanuit Canada en 1 keer vanuit USA extra customkosten gehad en dan komt er ongeveer 30% overheen als je boven ik geloof 30 Euro zit

  21. 8815 XP
    7th-son's avatar

    ik wel 2 keer namelijk 1 keer vanuit Canada en 1 keer vanuit USA extra customkosten gehad en dan komt er ongeveer 30% overheen als je boven ik geloof 30 Euro zit

    Welke winkel heb jij besteld dan? Was het een Limited Edition?
    Hangt ook van het pakket af volgens mij mij
    Als het door de brievenbus past en het weegt niet zoveel zit je wel goed

  22. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    Welke winkel heb jij besteld dan? Was het een Limited Edition?
    Hangt ook van het pakket af volgens mij mij
    Als het door de brievenbus past en het weegt niet zoveel zit je wel goed

    geen idee heb al bij zoveel sites besteld. maar was wel een pakket omdat het een special edition was zal daarom er wel tussenuit gehaald zijn.

  23. 8815 XP
    7th-son's avatar

    geen idee heb al bij zoveel sites besteld. maar was wel een pakket omdat het een special edition was zal daarom er wel tussenuit gehaald zijn.

    Dat zal het inderdaad geweest zijn ja

    Zoals ik al zei, met pakketjes die licht van gewicht zijn en die door je brievenbus heb passen hoef je je geen zorgen te maken

  24. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Dat zal het inderdaad geweest zijn ja

    Zoals ik al zei, met pakketjes die licht van gewicht zijn en die door je brievenbus heb passen hoef je je geen zorgen te maken

    Ik kreeg mijn beide games (op t zelfde moment besteld allebei voorradig) ook in 2 verschillende enveloppen en op 2 verschillende dagen binnen. Volgens mij houden ze daar ook rekening mee met verzenden.