Forum

Topic: [GEZ] PS3 2012 slim 12GB (70-100 euro)

Anoniem's avatar

Ik zoek een in goede (en uiteraard WERKENDE) staat verkerende PS3 Slim 12GB (zo’n 2012 model) tussen de 70 en 100 euro, dit omdat ik sinds ik Playstation Plus heb een aardige collectie PS3 games heb opgebouwd.

Als iemand er 1 heeft staan die er niks mee doet dan wil ik hem graag overnemen, graag met doos en bij voorkeur zelfs met bon.

p.s. Mocht je het niet eens zijn met de prijs, dan hoef je niet te reageren, ik vind het zelf een fair bedrag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

21 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Om die Plus games te spelen zou je toch tussendoor die games moeten hebben gedownload op je PS3 of niet?

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Nee kopen via de browser store

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Om die Plus games te spelen zou je toch tussendoor die games moeten hebben gedownload op je PS3 of niet?

    Nee hoor dat hoeft helemaal niet. Je kan ze gewoon op de pc in de store “aanschaffen”. Zelfs voor een apparaat dat je helemaal niet hebt :’)

    Dus mocht je zelf een apparaat NOG niet hebben (dus later wel) en je hebt wel plus, pak die gratis games mee, daar heb je later veel aan! 🙂

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    met of zonder controller is wel handig om er bij te melden

  5. GoldenBird's avatar

    Je kunt even op marktplaats kijken, ik zag laatst nog een advertentie die aan jou criteria voldoet.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Nou met controllers ga je hem helaas echt niet krijgen voor die prijs

  7. 263 XP
    mouser112's avatar

    Bij de dynabyte (laatste filiaal) in Leidschendam is er 1 te koop, met battle Royal, 12 gb maar geen controller voor 125 euro. En wel met garantie! Je kan er voor kiezen om zo “fake” comtroller bij te kopen voor 15 euro.

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Controllers zijn niet noodzakelijk, heb een Dualshock 4, PSVita en een PSP er zal vast iets werken van die 3. En ik haat Marktplaats, zitten me net iets teveel oplichters.

    Zodra ze daar een betrouwbaar feedbacksysteem inbouwen zal ik nog eens overwegen iets te kopen daar maar daar begin ik nu niet aan.

  9. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Leuk dat je toch aan de PS3 gaat Darkelement, maar helaas kan ik je er niet bij helpen… ik heb m’n twijfels ook of je m voor die prijs kan vinden, maar wens je wel veel succes met je speurtocht 🙂

  10. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zo weinig is 100 euro excl controllers toch niet?

  11. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Ik heb een 60Gb Phat model.
    Als je interesse hebt dan hoor ik het wel.

  12. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Sorry man, ik ben echt op zoek naar een Slim, in welke prijsklasse zat je zelf te denken dan en wanneer ongeveer heb je ‘m aangeschaft?

  13. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Tja Aan de 60gb model zou ik niet aan beginnen.

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Zou je misschien je eigen topic willen maken, ik wil niet bot over komen maar ik loop zo potentiële deals mis 😉 No offense man 🙂

  15. 202 XP
    Jurgen1982's avatar

    Sorry man, ik ben echt op zoek naar een Slim, in welke prijsklasse zat je zelf te denken dan en wanneer ongeveer heb je ‘m aangeschaft?

    Is het launch model.
    Prijs. Zou t niet weten gooi maar eena wat in de groep.

  16. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik ben absoluut niet geïnteresseerd in een launchmodel. Sorry.

  17. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Zou je misschien je eigen topic willen maken, ik wil niet bot over komen maar ik loop zo potentiële deals mis 😉 No offense man 🙂

    begrijp ik, post is aangepast

  18. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ik wil je erop wijzen dat als je geen PS3 controller heb, je werkelijk niets met de PS3 kan. Veel knoppen zitten namelijk wel op een PS3 controller, maar niet op de PS4 controller(Select, Start). Een PS4 controller is helaas heel slecht ondersteund op de Ps3 (Share-knop etc functioneert niet als Select bijvoorbeeld, zelfs de PS-toets doet ’t niet). PS3 controller is dus essentieel als je de PS3 wilt besturen.

  19. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ach ja ik zie het wel, mocht iemand een PS3 met controller hebben vind ik dat ook prima! Thnx

  20. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Ach ja ik zie het wel, mocht iemand een PS3 met controller hebben vind ik dat ook prima! Thnx

    Succes! 🙂

  21. 13 XP
    GassieGozer's avatar

    Ik zoek een in goede (en uiteraard WERKENDE) staat verkerende PS3 Slim 12GB (zo’n 2012 model) tussen de 70 en 100 euro, dit omdat ik sinds ik Playstation Plus heb een aardige collectie PS3 games heb opgebouwd.

    Als iemand er 1 heeft staan die er niks mee doet dan wil ik hem graag overnemen, graag met doos en bij voorkeur zelfs met bon.

    p.s. Mocht je het niet eens zijn met de prijs, dan hoef je niet te reageren, ik vind het zelf een fair bedrag.

    Ik heb een 12gb ultra slim (2013 variant? Geen idee…) beschikbaar. Zit een 1TB harde schijf in wat ook echt aan te raden is als je spellen wilt downloaden. Ik had na een jaar tijd al 500gb vol ;). Sommige spellen zijn ook meer dan 10gig.
    Een handjevol spellen, camera, controller en move krijg je er ook bij want daar heb ik toch niets meer aan. Ik dacht zelf aan 150 omdat de 1tb schijf al 60 euro kost.
    Heb nog de originele doos waar hij in zar toen ik hem kocht.