Forum

Topic: ps4 kopen in het buitenland

Anoniem's avatar

Hallo allemaal,

Ik kijk al regelmatig op deze site en nu mezelf toch geregistreerd.
Ik had even een vraag aan jullie ik wil op termijn een ps4 gaan halen ( zoals iedereen denk ik)

Kan je gewoon vanuit Frankrijk een ps4 bestellen/halen zonder dat je in de problemen komt met garantie of regiocodes etc.?

ik hoor het graag

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. GoldenBird's avatar

    Nop. Je zult geen problemen hebben, je garantie is wereldwijd dus geen probleem.

  2. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    En het systeem zal ook niet alleen in die taal zijn? Want ik overwoog hetzelfde te doen

  3. 418 XP
    jeep82's avatar

    volgens mij als je hem aanzet kun je de taal kiezen

  4. 10 XP
    jasperv91's avatar

    Kan iemand bevestigen dat je inderdaad direct de taal kan aanpassen? Is nogal handig aangezien mijn Frans echt slecht is

  5. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Kan iemand bevestigen dat je inderdaad direct de taal kan aanpassen? Is nogal handig aangezien mijn Frans echt slecht is

    Ik heb mijn ps4 toen ik in Duitsland op vakantie was gekocht nooit problemen gehad en kon gelijk de taal kiezen

  6. 10 XP
    jasperv91's avatar

    Ik heb mijn ps4 toen ik in Duitsland op vakantie was gekocht nooit problemen gehad en kon gelijk de taal kiezen

    Ah top! Bedankt voor de info!

  7. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Je kan bij zavvi.nl ook een PS4 importeren, die komen dan uit de UK, duurt een kleine week en je garantie is in de EU gewoon geldig, enige wat je wel moet kopen is een C7 (netsnoer kabeltje voor de stroom) bij allekabels.nl (bijvoorbeeld).

    http://www.zavvi.nl/ps4-hardware/ps4-new-sony-playstation-4-500gb-console-with-assassin-s-creed/10923577.html

    Zeer bekende en betrouwbare site in de UK, site is ook in het Nederlands te bezoeken en betalen kan zelfs met iDeal of Paypal.

    Wat betreft de taal, PS4 firmware is universeel (en regiovrij) dus je zal altijd de taal kunnen aanpassen.

  8. 74 XP
    AvanCade's avatar

    Ik heb mijn PS4 uit de VS. Garantie als je importeert buiten Europa kan een uitdaging zijn maar gezien het om Frankrijk gaat verwacht ik geen probleem. Oh ja, voor de toekomstige lezers, Blu-rays op een geimporteerde (niet EU regio) PS4 gaat een probleem zijn indien je de Blu-rays in Europa koopt! Ik gebruik de PS4 alleen om te gamen dus geen probleem voor mij…

    Voor de rest sluit ik me aan bij DarkElement.

  9. 1 XP
    ash's avatar

    Hallo Jasperv91,

    Ik heb mezelf speciaal voor jou geregistreerd hier om het een en ander duidelijk te maken.
    Als jij je PS4 koopt buiten Europa dan geldt de garantie hier niet.
    Ik ben namelijk onlangs in Amerika geweest. Daar ben ik bij een sony winkel gaan vragen hoe het zit met de garantie.
    Een gekochte product in van sony moet dan voor de garantie ook terug gestuurd worden naar Amerika.
    Ze werken zeg maar met regio’s. Zo heb je sony Amerika sony europe en sony asia.
    Dus wat GoldenBird zegt klopt niet helemaal.

    Wat AvanCade zegt over de Blu-ray klopt ook. Wat betreft de spellen weet ik niet.

    Vergeet niet dat bepaalde landen een andere stroomnetwerk aansluiting hebben. Misschien moet je nog een extra kabel bij bestellen. (bv Amerika / Engeland)

    Groetjes

  10. 1 XP
    row14's avatar

    hallo ik heb een vraag voor jullie allemaal,
    ik wil graag een ps4 kopen maar heb in november 2013 een ps3 gekregen van m’n ouders en wil dus rond 2015 een ps4 maar hij is 400 euro vind ik een beetje te duur om zelf te betalen dus weten jullie of het in België of Duitsland goedkoper is OF wanneer er rond 2015 een ps4 rond de 300,- ligt
    (wil m graag nu al maar heb nog niet genoeg)

  11. 10 XP
    jasperv91's avatar

    Ik heb nog even een vraagje na flink wat op Amazon.de én Amazon.Fr gezocht te hebben. Mijn voorkeur gaat nu uit naar ps4 met bundel. Alleen die games kan je dan gewoon in het Nederlands/Engels spelen toch? @ash als ik het begrepen heb is de eu dekking universeel voor het land waar je hem gekocht hebt toch?

  12. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    @row14: Een PS4 kost overal evenveel in landen met de euro..Dus gewoon 400 euro..
    @Jasperv91: waarom wil je perse jouw PS4 in t buitenland kopen..Check regelmatig wat webshops,internetfora en je kan m gewoon in NL bestellen. Kans bestaat dat als je m in t buitenland besteld en er mochten problemen zijn, dat je weer naar t buitenland moet gaan voor je garantie.

    Succes met je PS4

  13. 307 XP
    LanceVance's avatar

    @row14: Een PS4 kost overal evenveel in landen met de euro..Dus gewoon 400 euro..
    @Jasperv91: waarom wil je perse jouw PS4 in t buitenland kopen..Check regelmatig wat webshops,internetfora en je kan m gewoon in NL bestellen. Kans bestaat dat als je m in t buitenland besteld en er mochten problemen zijn, dat je weer naar t buitenland moet gaan voor je garantie.

    Succes met je PS4

    De garantie is internationaal, dus bij problemen kan je met een Franse PS4 gewoon bij Sony Nederland terecht. Daarnaast is de PS4 regiovrij en kan je dus games die uit het buitenland gekocht zijn gewoon spelen.

  14. 10 XP
    jasperv91's avatar

    @row14: Een PS4 kost overal evenveel in landen met de euro..Dus gewoon 400 euro..
    @Jasperv91: waarom wil je perse jouw PS4 in t buitenland kopen..Check regelmatig wat webshops,internetfora en je kan m gewoon in NL bestellen. Kans bestaat dat als je m in t buitenland besteld en er mochten problemen zijn, dat je weer naar t buitenland moet gaan voor je garantie.

    Succes met je PS4

    de Reden dat ik er 1 in het buitenland ga halen is dat als ik hem nu zou bestellen hem morgen binnen zou hebben. en daarbij op geteld ik een pakket op amazon heb gevonden van ps4 met 3 games (infamous,killzone SF en knack) voor 470 euro.

  15. Anoniem -
    80.101.85.xxx's avatar

    Kun je een 12 maanden kaart van belgie voor online gebruiken ? maar ik heb een ps4 van nederland

  16. Anoniem -
    84.25.75..xxx's avatar

    hallo allemaal,

    Als ik een spel wil meenemen naar suriname die ik hier in NL heb gekocht. Zal die het daar op die ps4 doen??

    ik hoor het graag

  17. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @84.25.75..xxx: ja dat kan gewoon. Misschien dat je met dlc zit, mocht je die ooit aan willen schaffen voor die game

  18. Anoniem -
    46.166.142..xxx's avatar

    @AvanCade: hoe heb je dat gedaan met de stekker ? Moet je nog rekening houden met het spanningsverschil —>110 vs 220

  19. 74 XP
    AvanCade's avatar

    @46.166.142..xxx: Dezelfde stekker gekocht met een Europese/NL aansluiting. De zogenaamde Mickey Mouse stekker dacht ik. Verder is het gewoon plug and play.