Forum

Topic: Trials Fusion challenges

Anoniem's avatar

Hey allemaal !

ik heb toch besloten om trials fusion te kopen en ik vind het echt een geweldig spel ! enorm verslavend (eerste trials die ik speel.) maar wat vinden jullie van die challenges ? ik vond sommige gewoon echt niet te doen ! hahaha. ben benieuwd naar jullie ervaring!

gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 1034 XP
    mickvl's avatar

    Unyieldings zijn altijd leuk, potje tennis spelen was geweldig, de challenges zijn allemaal leuk. Wel uitdagend maar dat hoort natuurlijk zo. Challenges verhogen de replay value enorm.

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb er een stuk of 8/9 gedaan, vind ze wel leuk maar veel ‘foutloze’ challenges zijn erg pittig inderdaad.

    En mick waar blijven die tijden van jou @ master 😛 zie er nog maar 1

  3. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Voor wie interesse heeft: Op het Officiele Playstation Forum houden we momenteel een OPC F Trials Fusion kampioenschap, met wekelijkse challenges. We kunnen nog wel wat deelnemers gebruiken. Vandaag (donderdag) is de laatste dag dat je een tijd neer kan zetten voor de eerste challenge (de allereerste track van Fusion).

    Linkje

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik hou niet zo van dat ‘racen’ in Trials, ik hou meer van die moeilijkere banen met veel hindernissen die je echt moet oefenen. 🙂

    Maar ik heb me aangemeld 😀

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ligt bij jullie de ubisoft server er ook uit?