Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Iemand al geklikt?
    Ik durf niet 🙂

  2. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Iemand al geklikt?
    Ik durf niet 🙂

    Ja, en zonde van me tijd, slaat nergens op xD

  3. 95 XP
    Robbertvw's avatar

    Wat houdt dit in dan ?

  4. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Irritant dat die pagina automatisch zo scheef wordt vertaald.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14253-PS3-met-watergekoeld-systeem

    Dat is de oorspronkelijke link

  5. Mechromancer's avatar

    Lmao 😛

  6. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Irritant dat die pagina automatisch zo scheef wordt vertaald.

    http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14253-PS3-met-watergekoeld-systeem

    Dat is de oorspronkelijke link

    o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd

  7. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Wat houdt dit in dan ?

    Dat er iemand een watergekoelde ps3 in elkaar gefrutseld heeft, en die ik hier op sense heb gezet >
    http://www.psx-sense.nl/forum/showth…ekoeld-systeem
    en omdat sommige personen zich hier aan stoorden, zo als je aan de reacties kan lezen,
    en een of andere site daar de vermaakt in ziet hebben ze daar drie prijzen voor gegeven >( boven bij mijn 1ste tekst op de link klikken)
    dat schijnen enkele personen zich totaal boven hun pet te gaan, en daar ook commentaar op geven
    een beetje onzinnig zich hier druk om te maken(ieder zijn eigen vermaak).

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd

    Oh bij mij werd de pagina vertaald in het Zuid-Afrikaan of Zweeds of zo, zal wel aan mijn browser liggen want ik zie het nu ook niet meer. Goed, slotje?

  9. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Echt lachen man dit….

  10. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    o scheef word vertaald ???? is gewoon grappig zeker als sommigen personen om een grappige ombouw van een playstation zich daar zo druk om maken,(dan is dat wel grappig te noemen)
    zou ik zeggen doe iets nuttigs met je vrije tijd

    Ik wil jou wel een tip geven! het is aan ieder voor zich wat hij als nuttige tijdsbesteding beschouwd. En ik zou ook niet dit soort topics starten, aangezien je alleen maar olie op het vuur gooi.

    Ik zeg start opnieuw, plaats topics in het juiste forum gedeelte en have fun op PSX-Sense.

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Yesssss ik sta op de derde plaats in die link! wanneer krijg ik mijn prijs?

  12. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Echt lachen man dit….

    inderdaad wel grappig te noemen, kan er zelf ook om lachen.

    Ik wil jou wel een tip geven! het is aan ieder voor zich wat hij als nuttige tijdsbesteding beschouwd. En ik zou ook niet dit soort topics starten, aangezien je alleen maar olie op het vuur gooi.

    Ik zeg start opnieuw, plaats topics in het juiste forum gedeelte en have fun op PSX-Sense.

    Bedankt voor je tip :),Hangt er maar van af, hoe je dit bekijkt zijn meestal figuren die toch al op iedereen een opmerking hebben wil daar wel aan toevoegen, dat het onbegrijpelijk is dat mensen zich hier aan storen, En (tussen aanhaaltekens) zijn wel meer topics waar men zich aan kan storen.
    Dat mensen hier al negatieve op reageren, is al grappig tenoemen, ieder heeft het recht zijn mening te uiten, waar ik zelf al voorstander van ben,
    jij nam nog te moeite omdat toe-te-lichten,

    Yesssss ik sta op de derde plaats in die link! wanneer krijg ik mijn prijs?

    Je prijs nog niet ontvangen?