thief en tomb raider in de online budget bak tijdelijk op de ps4

Forumoverzicht

Geplaatst in: Sony PlayStation 4
Topic gemaakt op:
Level: 177 XP

ik was gister even wezen kijken in de usa store en tot mijn grote verbasing zag ik dat thief en tomb raider in de aanbieding waren tombraider was 30$ en thief $40.

ik heb meteen tomb raider gekocht omgerekent was ik 25 euro kwijt wat echt geen geld is ik dacht ik meld het even voor iedereen op deze manier ik zou zeggen enjoy !!!

follow your squad, follow your leader, follow your squad leader

Anoniem reageren

Je hebt niet ingelogd op PSX-Sense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

1.    371 XP
    Booyah's avatar

Omgerekend 21,90 dacht ik. Lijkt mij een mooie deal!

2.    1545 XP
    Mithrandir's avatar

Lijkt me een prima deal. Let wel: je moet daarvoor wel een US PSN account hebben, en DLC en dergelijke moet je dus ook uit die Store halen. Werkt dit ook met Remote Play met een NL account?

3.    544 XP
    Yeroon's avatar

Hopelijk komen ze ook voor een mooie prijs in de Nederlandse store (of de fysieke aanbiedingsbak in de winkel).

4.    1545 XP
    Mithrandir's avatar

Beide zijn al eerder in de PS Store in de aanbieding geweest. €30 voor Tomb Raider Definitive, en €34.99 voor Thief. Best kans dat dat nog een keer komt, maar zal wel weer even duren.

5.   
    Mechromancer's avatar

mooi prijsje maar beide kut games.

6.    371 XP
    Booyah's avatar

Iemand eigenlijk ervaringen om in de US store te kopen en dan het spel zelf op je main account te spelen? Want anders kan je games als Watch Dogs voor een habbekrats kopen.

7.    1145 XP
    DarkElement's avatar

Tomb Raider was leuk om 1x uit te spelen, vond hem toen aardig maar na het uitspelen vrijwel nooit meer aangeraakt.

8.    418 XP
    jeep82's avatar

Tomb Raider was leuk om 1x uit te spelen, vond hem toen aardig maar na het uitspelen vrijwel nooit meer aangeraakt.

vond tomb wel een aardige game . ik speel meestal maar 1x een game uit.

9.    954 XP
    BosnianBoss's avatar

Tomb raider vond ik best goed,had hem gekocht voor 27 en weer verkocht voor 27.

10.    4556 XP
    ps3dennis's avatar

Killzone ps4 bij de Dixons 35 euro op disc gewone verkoop versie, niet mijn game dus ik heb de game maar laten liggen.