Forum

Topic: PS4

Anoniem's avatar

Hallo mede gamers,

Ik heb een probleem met het automatisch uploaden van savegames in stand by modus. Elke keer als ik mijn PS4 opstart staat er dat ze niet geupload zijn terwijl ik alle instellingen zo heb ingesteld dat hij het wel hoort te doen. Ik heb een abonnement op PS+ waardoor ik op de Playstation 3 gebruik kan maken van de zelfde functie en daar start mijn PS3 zelf voor op om alles savegames en patches online op te slaan!

Hebben meer mensen last van dit probleem? Zijn er mensen die mij kunnen helpen? Ik hoor het graag!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Heb je al gekeken hoeveel MB aan savedata je al hebt bij systeemopslagbeheer? Savedata is belachelijk groot op PS4 dat die online opslag al zo vol zit met 1GB, NBA2K14 is al haast 300MB..

    Je heb zeker de tekst dat het is geupload vanaf een andere PS4?

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Dit komt bij veel mensen voor op 1.70, ik heb het ook, is een foutje/bug in de firmware en wordt nog gepatcht 😉

  3. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Zijn ze dan lang mee bezig, had dit probleem al in het begin december/januari met BF4 savedata. Dus is niet echt een 1.70 probleem, of bij mij geholpen en dan bij andere het probleem droppen…

  4. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Heb je al gekeken hoeveel MB aan savedata je al hebt bij systeemopslagbeheer? Savedata is belachelijk groot op PS4 dat die online opslag al zo vol zit met 1GB, NBA2K14 is al haast 300MB..

    Je heb zeker de tekst dat het is geupload vanaf een andere PS4?

    Ik heb op mijn PS4;
    13MB Cod Ghosts
    91MB FIFA 14

    De Playstation 3 heeft 519 in gebruik.. Maar iedere console heeft 1 GB toch?

    Ik krijg inderdaad de mededeling; Data is al geupload vanaf een andere PS4!

  5. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    500 gb bedoel je.

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    500 gb bedoel je.

    Hij bedoeld opslag van ps+ geloof ik

  7. 40 XP
    nrm01's avatar

    ik heb het ook pas sinds de update 1.70

  8. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    De cloud opslag is 3gb. -edit- toch 1GB, er waren destijds plannen voor het uitbreiden naar 3GB (althans zo gingen de geruchten), maar hier staat het nog eens bevestigd dat het om 1GB gaat:

    http://nl.playstation.com/playstationplus/#select-tab-psplusfeatures

    Maak een back-up van je opgeslagen games met 1 GB aan online opslagruimte op elk systeem. Download je gegevens vervolgens op een ander systeem en ga verder waar je was gebleven.

  9. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    ik had het laatst ook bij Killzone.
    heb hem toen handmatig geupload en toen zei die dat hij al op een andere PS4 de savegame geupload had.
    en ik heb maar 1 PS4

  10. 8864 XP
    7th-son's avatar

    je krijgt 1GB voor de PS4, 1GB voor de PS3 en 1GB voor de VITA, dus in totaal 3GB
    lang niet alle games hebben veel ruimte nodig voor de savegames zoals NBA1k14, ik denk zelfs dat die de grootste heeft tot nu toe!

    ik heb hetzelfde probleem met mijn games sinds firmware 1.70

  11. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    je krijgt 1GB voor de PS4, 1GB voor de PS3 en 1GB voor de VITA, dus in totaal 3GB

    Hoe weet je dit? Source?

  12. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik heb t zelfde sinds de update. Je kan gewoon klikken en op de melding en dan doet je PS4 de upload opnieuw.
    Eerder heb ik mn PS4 als ‘primary’ aangevinkt, maakt geen verschil…
    De patch zal t wel verhelpen..

  13. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Hoe weet je dit? Source?

    Gewoon bij de informatie in de PS Store bij plus staat dat je 3GB krijgt en dat is 1GB per console.

  14. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Oke toppie man 🙂 op mijn link stond namelijk wat anders, was pure nieuwsgierigheid niet dat ik je niet geloofde.

  15. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Bedankt alle voor de response… Ben blij dat ik niet de enige ben! Hopelijk zal het snel verholpen worden!

  16. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ik heb ook last van het niet opslaan van savedata maar dat is een kleine bug waar ik nu eigenlijk al op reken en mee omga. Heb wel af en toe last van het naar standby toe gaan. Dat doet mijn ps4 meestal stil maar ook wel eens met 3 piepjes

  17. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik heb ook last van het niet opslaan van savedata maar dat is een kleine bug waar ik nu eigenlijk al op reken en mee omga. Heb wel af en toe last van het naar standby toe gaan. Dat doet mijn ps4 meestal stil maar ook wel eens met 3 piepjes

    Ik heb mijn PS3 en PS4 naast elkaar staan. De PS3 start elke avond tussen 22:00 en 24:00 op om alles te saven en de PS4 staat gewoon heerlijk chill niets te doen! Ik corrigeer het ook elke keer als ik mijn PS4 opstart!