Forum

Topic: [TK]PS4 Vertical Stand met ingebouwde FAN & Controller Oplader

Anoniem's avatar

TE KOOP AANGEBODEN !!
Een Vertical stand met ingebouwde fan en oplader.

Geen problemen meer van een warme console, lawaai door de koeling en je kunt opladen op een handige manier.

Je kunt de fan zelf aan/uit zetten met knopje. Ook heb je extra USB aansluitingen en 2 dockingstations om je controller op te laden

Voor 40 euro inclusief verzenden of Ophalen voor 35 euro

Als je zoekt op marktplaats naar: PS4 vertical stand of ps4 fan kun je hem vinden.

of de link: http://www.marktplaats.nl/a/spelcomputers-en-games/spelcomputers-sony-playstation-onderdelen-en-toebehoren/m809602933-ps4-vertical-stand-controller-oplader-fan-usb-in-1.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr
euro

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Ziet er niet officieel uit. En die van mij kan toch niet verticaal:)

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Want dan spuugt die cd’s uit of juist niet?

  3. 3 XP
    jordy20's avatar

    Want dan spuugt die cd’s uit of juist niet?

    Als je hem horizontaal legt spuugt die de cd’s dan ook uit. Hij blijft er altijd halverwege in hangen.

  4. 104 XP
    x-KINGOFDUTY-x's avatar

    Als je hem horizontaal legt spuugt die de cd’s dan ook uit. Hij blijft er altijd halverwege in hangen.

    dat is makkelijk op te lossen door te zorgen dat de strip aan de onderkant van de ondergrond af is.

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Staat die ps4 er nu schuin in?

    Ik vind die dingen er altijd uitzien alsof je ze gratis bij je Happy Meal krijgt. Die van de ps2 toen der tijd was stevig.

  6. 2 XP
    Reymon's avatar

    Bij aankoop van 2 ST of meer = Gratis verzonden

  7. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Mijn PS4 wordt heel warm. Op tweakers heb ik gelezen dat het gewoon normaal is en hoort in het systeem, maar integendeel.

    Sinds gisteren heb ik een probleem. Bij het spelen van Need for Speed hoorde ik dat de fan overtoeren aan het maken was. Waarna ik een power of kreeg.

    Ik heb hem vervolgens een half uur laten staan en opnieuw opgestart. Ik kon een uur lang gamen en toen was het weer raak. Hij viel weer uit. Weer was de fan aan het overtoeren en heel warm. Zowel plat als verticaal heb ik het probleem. Persoonlijk heb ik hem liever verticaal omdat die plat heel veel lawaai maakt.

    Ik heb tot heden al 5 keer een power off gehad ook met meerdere games, heb het ook geprobeerd met een andere verlengsnoer maar denk niet dat het hier aan ligt. Ik houd me console aan alle kanten vrij maar als nog wordt die heel warm.

    Je weet dat je nu niet op je “jordy20” account zit, en dat je nu post voor hem dat als je er 2 of meer koopt dat je geen verzendskosten hoeft te betalen?

    Beetje vaag bezig kerel

  8. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    hahahahahaah wat een sukkeltje toch, vergeet ie uit te loggen xD