Forum

Topic: PSN downloads traag

Anoniem's avatar

Meer mensen last van trage downloads op het psn? Outlast gedownload met een 6MB/s en battlefield update komt niet verder dan 4-500kb/s.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

19 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Niet de enigste

  2. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Heb er soms last van laast nog bij de callofduty update

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Speelt het probleem toevallig sinds het onderhoud gisteravond?

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Speelt het probleem toevallig sinds het onderhoud gisteravond?

    Ik denk het wel. Want gister ging het heel traag bij mij.

  5. Mechromancer's avatar

    Gaat altijd al traag 😉

  6. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Heb er de laatste weken ook last van.
    En hiervoor betalen wij om online te kunnen gamen, zeer triestig van Sony, het is net als op ps3 en soms slechter.

  7. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Op de ps4 nog nooit last van gehad, op de ps3 is het om te janken zo slecht.
    (Hangen beiden aan de kabel)

  8. 31 XP
    Dyl_(s)KiLL's avatar

    Ja, ik moet altijd uren wachten! Gaat zo langzaam…

  9. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    Er zijn tijden geweest dat het sneller was voor in ieder geval de PS3. Ik dacht ‘even’ het eerste deel van Mass Effect opnieuw binnen te halen. Nou dat ‘even’ kan er wel tussen uit. Mijn PS3 heeft uren lang staan downloaden. De volgende tegenvaller was dat het daarna ook uren heeft geduurd voordat de game geïnstalleerd was.

    Daar ik een nieuwe PS3 heb, heb ik nog aardig wat opnieuw binnen te halen. Nou daar wacht wel mee totdat de boel gefixt is, of ik start het downloaden voordat ik naar bed ga. (Als ik het niet vergeet)

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk

  10. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Speelt het probleem toevallig sinds het onderhoud gisteravond?

    Sinds dat ik mn Ps4 terug heb gekregen afgelopen zaterdag. Ik hoor meer mensen die maar met n kb of 500 downloaden. Is iets goed mis bij Sony.

    Sinds dat ik mn Ps4 terug heb gekregen afgelopen zaterdag. Ik hoor meer mensen die maar met n kb of 500 downloaden. Is iets goed mis bij Sony.

    Of het is gewoon mn paranoia dat er iets mis is met de hardware. Maarja is ook niet gek, krijg dat ding terug, sluit m aan en vervolgens komen mn downloads niet boven 1Mb waar voorheen 7MB de standaard downloadsnelheid was voor ik m opstuurde. Ps4 staat in DMZ met statisch IP adres, dus daar kan het ook niet aan liggen.

  11. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Soms start de Store nieteens op!

  12. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Soms start de Store nieteens op!

    Als je dan een paar min wacht krijg je gewoon de store 🙂 de store voor je neus krijgen duurt soms/vaak erg lang.
    Maar met downloaden op de ps4 heb ik nog geen problemen gehad.

    Mijn ps3 download met minder dan 1mb/ps, een game downloaden van meer dan 10gb duurt een paar dagen omdat ik m’n ps3 niet aan wil hebben staan als ik slaap.

  13. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik heb hier ook al een tijdje last van. Ik heb echt ALLES getest thuis (echt van A tot Z doorgemeten en uitgesloten) en het ligt 100% niet aan mijn apparatuur. Het ligt compleet aan PSN. Ik krijg ook snelheden van 500KB/s en ik ben niet de enige.

    Ik ga nu elke keer op twitter klagen en ik kreeg een reactie dat ze het door hebben gezet naar Sony Londen. Of er iets mee gebeurt weet ik niet, maar ik ben dit wel meer dan zat. Ik heb een 180Mbit lijntje wat zorgt voor een downloadsnelheid van 22,5MB/s. Ik vind het echt niet kunnen dat Sony dit flikt me 500KB/s. Digitaal games aanschaffen of PS+ games en demo’s downloaden is te belachelijk voor woorden.

    Ik blijf op twitter op elke PlayStation tweet klagen met #fixpsn aan het eind. Hopelijk ben ik niet de enige en zal Sony inzien dat dit echt een probleem is en het serieus aanpakken.

  14. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb hier ook al een tijdje last van. Ik heb echt ALLES getest thuis (echt van A tot Z doorgemeten en uitgesloten) en het ligt 100% niet aan mijn apparatuur. Het ligt compleet aan PSN. Ik krijg ook snelheden van 500KB/s en ik ben niet de enige.

    Ik ga nu elke keer op twitter klagen en ik kreeg een reactie dat ze het door hebben gezet naar Sony Londen. Of er iets mee gebeurt weet ik niet, maar ik ben dit wel meer dan zat. Ik heb een 180Mbit lijntje wat zorgt voor een downloadsnelheid van 22,5MB/s. Ik vind het echt niet kunnen dat Sony dit flikt me 500KB/s. Digitaal games aanschaffen of PS+ games en demo’s downloaden is te belachelijk voor woorden.

    Ik blijf op twitter op elke PlayStation tweet klagen met #fixpsn aan het eind. Hopelijk ben ik niet de enige en zal Sony inzien dat dit echt een probleem is en het serieus aanpakken.

    ik heb ook werkelijk alles getest. Maar tot mijn grote verbazing heb ik na het onderhoud op psn van eergisteren trok ik update 1.71 binnen in 14 seconden!!! Die was toch echt wel meer dan 100MB!!! Ik begin het idee te krijgen dat bepaalde files op bepaalde servers gewoon een rete slechte respons geven.

    EDIT: ik was te vroeg met juichen. Ufc demo druppelt heel langzaam binnen. Wederom 500kb/s ongeveer. Zeer triest. 🙁

  15. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    ik heb ook werkelijk alles getest. Maar tot mijn grote verbazing heb ik na het onderhoud op psn van eergisteren trok ik update 1.71 binnen in 14 seconden!!! Die was toch echt wel meer dan 100MB!!! Ik begin het idee te krijgen dat bepaalde files op bepaalde servers gewoon een rete slechte respons geven.

    EDIT: ik was te vroeg met juichen. Ufc demo druppelt heel langzaam binnen. Wederom 500kb/s ongeveer. Zeer triest. 🙁

    Ja net downloadde ik ook even met 6MB/s. Niet mijn max en kan zeker sneller, maar een flinke verbetering. En daarna weer lekker triest met 500KB/s…. Ik ga in ieder geval door met klagen op twitter met #fixpsn en raad iedereen aan dat ook te doen. Zonder aan te geven dat je problemen hebt, gaat Sony ook niks verbeteren.

  16. 692 XP
    pikeepikee's avatar

    Ik heb altijd gehad dat downloads langzaam gingen, maar dat komt toch door mijn internet? niet door Sony?

  17. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ik heb altijd gehad dat downloads langzaam gingen, maar dat komt toch door mijn internet? niet door Sony?

    Als jij thuis een 4Mbit lijn hebt dan is je downloadsnelheid effectief 500Kbyte/s. Dan ligt het aan je internet snelheid. Maar als je een 180Mbit lijn hebt (zoals ik bijv) en je kan effectief net 22,5Mbyte/s downloaden, terwijl PSN met 500Kbyte/s downloadt, dan is er toch echt iets mis met Sony…

  18. Anoniem -
    Anoniem-9111's avatar

    Hoe kan dit dat updates zp traag gaan bij het kopiëren

  19. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-9111: is altijd al zo geweest bij de PS4. Zo zit het nu 7 jaar oude systeem nou eenmaal in elkaar helaas. Hier kun je erg weinig aan doen.

    De PS4 in rust modus laten staan ipv uit, met automatische updates aan helpt een hoop. Zo kunnen updates van games al geïnstalleerd zijn als je de PS4 aan zet