Forum

Topic: Wat missen jullie aan PS4 functies?

Anoniem's avatar

De titel zegt het al, welke PS4 functies wil jij zo snel mogelijk? Ik zelf word doodmoe van die saaie, blauwe achtergrond. En het zou handig zijn alsje kan instellen dat je PS4 word uitgeschakeld nadat een download is voltooid.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Van mij zouden ze er wel een cappuccino-machine in mogen bouwen….

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Je weet dat je je PS4 niet aan hoeft te laten staan voor de download? Gewoon in Stand-by zetten, en de download wordt uitgevoerd, waarna de PS4 al in bijna-uit stand staat.

    Ikzelf wacht nog op de standby-resume (vgl Vita) optie. Die was ooit aangekondigd, maar heeft de release niet gehaald.

  3. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Die achtergrond is wel het laatste waar ik me druk om maak :p ik mis gewoon een audio en videospeler (de PS4 kan niet eens een normale cd afspelen) en functionele ondersteuning voor een muis.

    Ik doe op dit moment alles met Plex.

  4. 93 XP
    Droge poepsteek's avatar

    zou me tof lijken als je xbmc erop zou kunnen zetten.

  5. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Zoals Dark element het schrijft, je eigen mp3’s afspelen of een audio cd afspelen zou er standard moete inzitten, bij xbone kan het van de release al.
    Het is gewoon Sony die zijn eigen service wil doorduwen tot de consument, das de enige rede waarom het voorlopig niet kan.
    Graag het ik een ander kleurtje willen/kunnen keizen achter het xmb en een map aanmaken waar je demo’s en games kan inzetten.
    Ok 3D films afspelen had er standard moete inzitten.

  6. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Uitschakelen na downloaden vond ik bij de PS3 wel een handige functionaliteit.
    Standby is toch niet helemaal hetzelfde als echt uit.

    Verder mis ik niet echt opties, maar ik gebruik hem dan ook uitsluitend om te gamen.

  7. 4 XP
    MFXX's avatar

    De mogelijkheid om de iconen van je games op het homescreen te kunnen ordenen zou ik toch wel een positieve toevoeging vinden.

  8. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Online vrienden notificatie, xmb veranderen en idd mp3 en DLNA ondersteuning.

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Ik heb niet echt iets wat ik mis.

    Maar het enige wat me nu stoort is de notificatie dat iemand in een party is toegetreden. Om de 5 seconden krijg je daar wel een melding van.

  10. 1199 XP
    chris65's avatar

    Ik mis niet echt functies, want ik heb andere apparaten waarmee ik muziek of films kan afspelen / streamen. Misschien wanneer er iets nieuws komt denk ik achteraf ….. Hej dat heb ik gemist, zoals wel vaker. Van mij mogen ze de bestaande systemen verbeteren. Zoals de share functionaliteit beter maken

  11. 636 XP
    klapper's avatar

    Afspelen 3D blu ray’s

  12. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Uitschakelen na downloaden vond ik bij de PS3 wel een handige functionaliteit.
    Standby is toch niet helemaal hetzelfde als echt uit.

    Verder mis ik niet echt opties, maar ik gebruik hem dan ook uitsluitend om te gamen.

    De PS3 ging ook alleen in standby modus na het downloaden, kompleet uitschakelen was niet eens mogelijk vanaf de PS3 Slim editie, daarvoor zat er nog een schakelaar op aan de achterkant.

    Wat ik mis:
    – Doorgaan met een game, als je de console in standby stand gezet hebt
    – MP3/Video afspelen en DLNA
    – Wat meer vrijheid geven met aanpassen van de interface, dus bv een ‘map’ maken met diverse games of apps, nu word alles zo een onoverzichtelijk zootje
    – De Store, doe daar alstjeblieft wat aan, ik vind het zo een gigantische ramp, dat ik er niet eens meer kom, tenzij ik weet dat er iets is wat ik echt per se wil hebben. De amerikaanse store is VELEN malen beter en overzichtelijker ingedeeld!
    – Het meespelen of overnemen van de controller via een stream
    – PS Now

  13. 371 XP
    Booyah's avatar

    Wat hier boven ook al genoemd is, blu-rays afspelen.

  14. 192 XP
    Chrisinator's avatar

    Ik heb niet echt iets wat ik mis.

    Maar het enige wat me nu stoort is de notificatie dat iemand in een party is toegetreden. Om de 5 seconden krijg je daar wel een melding van.

    Die optie kan je uitzetten bij meldingen, ik heb het zelf ook uitgezet alleen krijg ik ze nog af en toe.. :S

  15. 196 XP
    lancolot's avatar

    Ik zou graag willen dat het lampje van mijn controller helemaal uit kan ipv hem op gedimt te zetten dat scheelt weer wat uren.

  16. 60 XP
    xXiNiXx's avatar

    Wat ik mis: alle features mogelijk maken voor subaccounts of subaccounts laten omzetten naar masteraccounts. Subaccounts kunnen momenteel geen sociale netwerk accounts koppelen, zoals twitch, ustream of facebook. Gameplay delen lukt dus enkel door het te downloaden naar een USB stick en manueel te uploaden. Live streamen lukt totaal niet…

  17. 449 XP
    HellFalcoN-'s avatar

    het audio gedeelte mag wel iets overzichtelijker/gemakkelijker betreft de chat/ingame op een plek in het menu