Forum

Topic: Probleem headset ps4 Sony

Anoniem's avatar

Ik wou met mijn neefje testen of tijdens cod een headset en oortjes ingeplugd in een controller tijdens splitscreen zou werken,
Het werkte normaal maar als ik nu cod speel met mijn headset hoor ik qua gameplay alles behalve de chat maar zij kunnen mij wel horen andersom niet.
Plug ik de oortjes in werkt dat wel normaal,heb al vanalles geprobeerd maar krijg dit niet goed.
Is een initilisatie een oplossing maar ben ik dan alles kwijt.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Probeer de headset met een andere ps4 te gebruiken en als die het daar ook niet doet logt het aan je headset

  2. 8 XP
    Sprayer69's avatar

    Probleem is opgelost.ps4 teruggezet naar fabrieksinstellingen en nu werkt hij weer perfect 🙂

  3. Anoniem -
    163.158.172..xxx's avatar

    Hallo allemaal ik ben Jan en heb het zelfde probleem , steek mijn headset in de controller en hoor helemaal niets , de eerste drie dagen dat ik de Ps4 had werkte alles , toen ik de vierde dag inlogde deed de headset helemaal niets meer ( met Gta5) , neem ik de controller met de headset mee naar de Ps4 van mijn zoon dan werkt alles wel, ook met Gta5 , maar sluit ik hem aan op mijn eigen Ps4 dan hoor ik niets , en de gene met wie ik in de room zit hoort mij ook niet , test ik de headset via instellingen , apparaten ,dan werkt alles prima , wie weet misschien wat er aan de hand is , ben al drie dagen aan het bellen geweest met Sony , maar een oplossing heb ik nog niet

  4. Anoniem -
    84.107.52..xxx's avatar

    @Sprayer69: ben je dan al je gegevens kwijt

  5. 8815 XP
    7th-son's avatar

    @84.107.52..xxx: kijk nou eerst eens naar de datum waar een topic vandaan komt, ipv meteen reageren. Dit is 4 jaar oud kerel.

    En ja, dan ben je alles kwijt. Behalve je savegames, die staan op de server van ps plus als je plus hebt.