Forum

Topic: Database error meldingen

Anoniem's avatar

Beste PSX-Sense redactie/techneuten…

Ik krijg de laatste tijd steeds vaker meldingen over database (connectie) errors bij het opvragen van pagina’s, vaak is na een paar keer refreshen de pagina alsnog zichtbaar. Wat het niet al te vervelend maakt, al zou het wel als storend ervaren kunnen worden.
Ik weet niet of andere gebruikers dit ook ervaren of niet, maar mocht ik dit weer ervaren zal ik er een screenshot van nemen.

Ik wilde het puur even gemeld hebben zodat er (indien het veelvoudig voorkomt en ervaren wordt) er wellicht een keer naar gekeken kan worden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Gister gehad vandaag niet meer.

  2. 1150 XP
    DarkElement's avatar

    Ik heb er ook geen last van gehad maar mocht het een globaal probleem zijn dan kan Dexter dit vast wel oplossen.

  3. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Ik had er dus vandaag weer last van, vandaar dus ook het topic… nadat ik het aangemaakt had geen last meer gehad, maar zoals gemeld post ik een screenshot zodra ik het weer heb.

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Klopt zijn druk aan ’t tweaken om het te verhelpen, kwestie van My.cnf verschillende instellingen te testen 🙂

    Screenshot is niet nodig, ik weet wat er dan staat 😛

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Klopt zijn druk aan ’t tweaken om het te verhelpen, kwestie van My.cnf verschillende instellingen te testen 🙂

    Screenshot is niet nodig, ik weet wat er dan staat 😛

    Had zojuist dus weer, maar gezien je zelf al zegt dat het een bekend iets is gezien jullie aan het tweaken zijn verklaart ook dat een hoop.

    Screenshot laat ik dan achterwege, al zijn het wel 2 verschillende screens.
    1. met enkel een foutmelding in groot font
    2. gedetailleerde foutmelding met refresh en back opties.

    beide standaard schermen ofcourse, al is een algemene error pagina misschien iets netter om te zien… maar dat is nitpicken, i know.

    Zou een slotje op het topic kunnen van mijn part 🙂