Forum

Topic: sleeping dogs verwijderd van downloadlijst

Anoniem's avatar

iemand hier toevallig ook geen sleeping dogs meer in hun downloadlijst staan
heb het destijds bij psplus gekregen maar is nergens meer te vinden

limbo (destijds gekocht) was ook verwijderd.

dat met limbo is inmiddels opgelost (playstation support).
ze konden me alleen niet direct helpen omdat omdat ik te aankoop lijst te groot was.

psplus is nooit verlopen (vanaf dag 1 psplus) dus dat kan het niet zijn.

alvast bedankt voor als er mensen hetzelfde hebben of me er mee kunnen helpen.
zo niet een fijne dag nog verder

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    https://store.sonyentertainmentnetwork.com

    probeer via de pc store te zoeken en dan in je ps3 download wacht rij zetten

  2. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Bedankt voor het melden, ben meteen gaan kijken, en inderdaad, bij mij ook weg…

  3. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    ze konden me alleen niet direct helpen omdat omdat ik te aankoop lijst te groot was.

    Whut? Wat is dat voor nonsens, Sony zou dat zonder problemen moeten kunnen zien.

  4. 362 XP
    Coelers's avatar

    Hier is ie ook uit de lijst. Heel vreemd.

  5. 531 XP
    Dreamingman's avatar

    Bij mij staat ie gewoon nog in de lijst. Geen probleem ermee gelukkig. Maar ik weet wel dat af en toe er zomaar games verdwijnen uit de lijst. Mijn lijst is met ruim 700 veel te groot geworden om dat goed genoeg te kunnen bijhouden. En zo zullen er nog wel meer zijn die vanaf dag 1 psplus hebben net als ik. Maar ik had een keer zon 1400 verschillende dingen in mijn downloadlijst staan. Waar ik er nu nog maar 700 heb. Bij zulke grote aantallen merk je het gewoon niet als er iets is verdwenen.

  6. Management - 2337 XP
    Rastapopulos's avatar

    Het zou overigens niet gek zijn als Sony er een sorteer optie in aanbrengt, want veelal is de lijst een chaos waardoor zoeken niet echt efficiënt is.

  7. Management - 1314 XP
    Dexter145's avatar

    Het zou overigens niet gek zijn als Sony er een sorteer optie in aanbrengt, want veelal is de lijst een chaos waardoor zoeken niet echt efficiënt is.

    Dat zou wel handig zijn ja, vaak is ook niet eens duidelijk of iets een demo is of volledig is.

    Ik heb de game er gewoon tussen staan maar heb deze gekocht voordat ie gratis met plus was, toen was ie in de aanbieding met nog eens 10% extra met plus.

  8. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Correctie: Hij is bij mij niet weg, maar staat op een heel andere plek in de lijst. Hij staat bij mij ergens januari 2014, ipv augustus 2013, en hij had geen icoontje in de PSN webversie. Misschien helpt dit anderen ook verder?

  9. 882 XP
    ShadowhunterrX's avatar

    Bij mij is die er ook nog , alleen kan ik de versie wel niet meer op de Store vinden. Lijkt er wel op dat de Sleeping Dogs Digital version en Sleeping Dogs in me downloadlijst 2 verschillende versies zijn volgens de store.

  10. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Correctie: Hij is bij mij niet weg, maar staat op een heel andere plek in de lijst. Hij staat bij mij ergens januari 2014, ipv augustus 2013, en hij had geen icoontje in de PSN webversie. Misschien helpt dit anderen ook verder?

    Dit komt dan waarschijnlijk omdat je onlangs (in januari om precies te zijn. :P) je PS plus abo hebt verlengd… Dat was bij mij namelijk ook het geval afgelopen maand. Alle PS plus spellen uit het verleden kwamen toen weer bovenaan mijn lijst te staan…

  11. 32 XP
    Adiel's avatar

    Sony moet wel iets gaan doen aan digitale content management. Die van Microsoft is bijvoorbeeld heel gecategoriseerd:

    https://www.dropbox.com/s/xrqz9lc12rc6kpc/Schermafbeelding%202014-06-20%20om%2003.48.34.png

    Ik vermoed dat het Sleeping Dogs probleem een kwestie is van slordigheid.