Forum

Topic: Ps4 valt beeld weg

Anoniem's avatar

Ik heb de ps4 sinds de release maar nu valt mijn beeld soms weg hebben er meerdere last van????

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 322 XP
    WippertNL's avatar

    Nee geen last van… zit je HDMI-aansluiting wel goed vast..?!?

  2. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Ik heb de ps4 sinds de release maar nu valt mijn beeld soms weg hebben er meerdere last van????

    Op m’n ps4 heb ik daar geen last van, maar heb het wel een paar keer gehad bij mijn ps3 de laatste tijd.
    Dat het beeld gewoon even een halve seconde zwart wordt. Maar daarna geen last meer gehad.

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja heb hier sinds de 1.70 ook last van. Vaak na ongeveer 5-10 minuten spelen, valt signaal even weg en heb ik weer beeld. Daarna niks meer aan de hand. Heb wel een keer gehad dat het om de 10 sec weg viel. En heb 3x gehad dat het signaal opeens op 480p stond ipv 1080p bij opstarten. Na een restart stond hij weer op 1080p.

    Meerdere mensen hebben video issues sinds 1.70.

  4. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik heb erop de ps3 vaak last van nu.
    op de ps4 weet ik het niet, me controller is nog steeds niet terug

  5. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Bekend probleem,

    Een mogelijk oplossing is een gigantishe dosis lijm in je HDMI aansluitings port ding stoppen, en dan vervolgens je stekker er goed hard induwen, eventjes laten opdrogen en probleem verholpen!

  6. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Bekend probleem,

    Een mogelijk oplossing is een gigantishe dosis lijm in je HDMI aansluitings port ding stoppen, en dan vervolgens je stekker er goed hard induwen, eventjes laten opdrogen en probleem verholpen!

    Ben je flink de lul als je kabel eens een keer kapot gaat 😛

  7. 1061 XP
    megafire777's avatar

    Geen problemen hier
    alleen last van een first gen ps3 die last heeft van de hitte:)

  8. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Heb je -deep color- aan staan? en anders moet je die even uitzetten (heb ik pas ergens gelezen)
    -knipperend beeld, strepen, weg vallen van het beeld-

  9. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik heb er geen last van! Wel een paar keer gehad met m’n PS4. Heb overigens wel andere problemen na 1.70, maar die zullen geleidelijk gepatched worden! Sterkte!

  10. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Ik heb de ps4 sinds de release maar nu valt mijn beeld soms weg hebben er meerdere last van????

    Staat net 5 minuten aan, en bij Ac4 was het beeld ff weg op zwart en erna kwam die weer. Denk niet dat het iets is waar jeje zorgen over hoeft te maken.

  11. Anoniem -
    80.56.71..xxx's avatar

    Ik heb met mijn ps4 dat hij statisch beeld heeft als ik er even op speel kan iemand mij zeggen hoe ik dat kan oplossen? 🙂

  12. Anoniem -
    145.129.214..xxx's avatar

    Ja ik heb dat ook tv valt uit en krijg een soort van grijze balk in me tv dan gaat die uit en kort erna weer aan wat is dat