Forum

Topic: ps4 warm/geluid

Anoniem's avatar

Hey allemaal,

Blaast jullie ps4 ook als een gek in dit weer lijkt net een raket. En ben ook bang dat ie te heet wordt en doorbrand bijvoorbeeld.

Iemand hier nog meer last van ?

Gr

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

17 reacties

  1. 196 XP
    lancolot's avatar

    geen last van staat zelfs in een klein hokje bij mij, neem contact op met Sony:

    NEDERLAND (NL)

    020 709 5025

    [email][email protected][/email]

    waarschijnlijk omwisselen voor een nieuwe ps4.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik heb niks van het geluid gemerkt maar gisteravond toen ik 4 uur aan een stuk battlefield had gespeeld merkte ik dat het in de kamer veel warmer was dan in alle anderen en was mijn ps 4 ook warm

  3. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Koelribben aan de zijkant zijn vrij van stof en dergelijke? Misschien een stomme vraag, maar stofvrij houden van de Ps4 helpt heel goed tegen warmte.

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    Hey allemaal,

    Blaast jullie ps4 ook als een gek in dit weer lijkt net een raket. En ben ook bang dat ie te heet wordt en doorbrand bijvoorbeeld.

    Iemand hier nog meer last van ?

    Gr

    heb ik ook last van ze doen er niks aan ze sturen gewoon je oude ps4 weer terug

  5. 196 XP
    lancolot's avatar

    Ik heb niks van het geluid gemerkt maar gisteravond toen ik 4 uur aan een stuk battlefield had gespeeld merkte ik dat het in de kamer veel warmer was dan in alle anderen en was mijn ps 4 ook warm

    kan ook je tv zijn, mijn tv werkt als verwarming 😛 ass huge ding

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Heb dit ook, maar dit had ik ook met mijn ps3. Niks aan te doen.

  7. 8830 XP
    7th-son's avatar

    de ps4 is toch beveiligd tegen overhitting?
    ik had eens gelezen dat zodra de ps4 te heet word, hij uit veiligheid uit gaat

  8. 184 XP
    ninodz9's avatar

    geen last van staat zelfs in een klein hokje bij mij, neem contact op met Sony:

    NEDERLAND (NL)

    020 709 5025

    [email][email protected][/email]

    waarschijnlijk omwisselen voor een nieuwe ps4.

    Ik heb al teruggestuurd naar de winkel en geld terug, ik denk dat ik de watch dogs bundel ga halen.. dit is me 3e ps4 al..
    ik merk ook dat al mijn ps4 uit china kwamen. en vriend van mij heeft er een uit japan en die is muisstil !

    Heb dit ook, maar dit had ik ook met mijn ps3. Niks aan te doen.

    komt jouw PS4 uit china of japan ?

    Ik heb niks van het geluid gemerkt maar gisteravond toen ik 4 uur aan een stuk battlefield had gespeeld merkte ik dat het in de kamer veel warmer was dan in alle anderen en was mijn ps 4 ook warm

    komt jouw PS4 uit china of japan ?

  9. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    oke bij welke winkel had je hem terug gestuurd media markt zegt stuur hem maar op naar sony

    mijn ps4 komt uit china

  10. 184 XP
    ninodz9's avatar

    oke bij welke winkel had je hem terug gestuurd media markt zegt stuur hem maar op naar sony

    mijn ps4 komt uit china

    Nee bij wehkamp zat nog binnen de 14 dagen,

    oh oke in principe moet het onzin zijn of ie uit japan of china komt .. maar het is wel vreemd

  11. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    het is nu 25 graden in me huis blaast het zelfde als het 10 graden is denk dat het gewoon normaal is

  12. 371 XP
    Booyah's avatar

    Mijne is echt heel stil tijdens een het spelen maakt niet uit welke game ik speel.

  13. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    geen last van staat zelfs in een klein hokje bij mij, neem contact op met Sony:

    NEDERLAND (NL)

    020 709 5025

    [email][email protected][/email]

    waarschijnlijk omwisselen voor een nieuwe ps4.

    Je moet Playstation Nederland hebben vriend, niet het algemene nummer van Sony
    Bel met: 0495 574 817 als je het niet meer vertrouwt

  14. 249 XP
    Timon's avatar

    Zit snachts weleens te PS4en zonder geluid, en het enigste wat ik dan hoor is het geklik van m’n controller. Merk ook niet dat hij warmer word, maar zit er ook ruim een meter vandaan.

  15. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    Je moet Playstation Nederland hebben vriend, niet het algemene nummer van Sony
    Bel met: 0495 574 817 als je het niet meer vertrouwt

    Als je nu Playstation Nederland belt zul je te horen krijgen dat ze binnenkort enkel nog te bereiken zijn op het 020 nummer.

  16. Anoniem -
    Anoniem-3885's avatar

    @DRAGONBLADEX: als ie uit china ia staat er als nog een merk spny bij

  17. 8830 XP
    7th-son's avatar

    @Anoniem-3885: ga anders ook nog ff oude koeien uit de sloot halen ofzo