Forum

Topic: Probleem met wolfenstein

Anoniem's avatar

Hallo ik heb een probleem met wolfenstein. Aangeschaft via psn. En als
ik ga spelen doet de intro het en dan stopt het spel ineens en zegt hij. Content currently unavaible, wait for it to install. Heb game al opnieuw geïnstalleerd maar werkt ook niet. Iemand misschien ook dit probleem of een oplossing.
Alvast bedankt

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Hallo ik heb een probleem met wolfenstein. Aangeschaft via psn. En als
    ik ga spelen doet de intro het en dan stopt het spel ineens en zegt hij. Content currently unavaible, wait for it to install. Heb game al opnieuw geïnstalleerd maar werkt ook niet. Iemand misschien ook dit probleem of een oplossing.
    Alvast bedankt

    Hoelang heb je gewacht..?

  2. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    gewoon even wachten probeer eens 30 min te wachten

  3. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ga naar home screen, selecteer icon van de game en druk ‘options’ op je controller. Daarna infomation op je scherm. Check wat buj status staat. Daar zie je of de game nog aan het downloaden is of al compleet gedownload is.

    Wolfenstein is 47GB. Dus het duurt wel even tot ie gedownload is 😉

  4. 159 XP
    Martymcfly's avatar

    Bedankt allemaal voor suggesties maar hij heeft gisteren de hele dag staan downloaden en systeem gaf ook aan dat volledige game geïnstalleerd was.

  5. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Day one patch geinstalleerd?

  6. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Best wel veel mensen hebben hier last van als je gaat zoeken. Het ligt echt aan het feit dat de download gewoon nog niet helemaal binnen is.

    Zie: http://thatnerdzachsblog.com/2014/05/20/wolfenstein-the-new-order-and-the-problem-with-downloading-on-the-psn/

  7. 748 XP
    TheProphecy's avatar

    Best wel veel mensen hebben hier last van als je gaat zoeken. Het ligt echt aan het feit dat de download gewoon nog niet helemaal binnen is.

    Zie: http://thatnerdzachsblog.com/2014/05/20/wolfenstein-the-new-order-and-the-problem-with-downloading-on-the-psn/

    Idd, had ik ook al last van.
    Raakte helemaal in paniek… (-;