Forum

Topic: [GEZ] Goedkope PS4 games

Anoniem's avatar

Weet iemand goedie winkels/webshops waar je goedkoop games kan kopen. Ik kwam net dit tegen, misschien ook wel een optie http://www.mrveiling.nl/i643/game-naar-keuze

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

4 reacties

  1. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Edit: Nee, mrveiling is nog veel erger. Daar moet je zgn ‘credits’ kopen, en kan je alleen laag bijbieden. En als de prijs te laag lijkt te worden, dan grijpt een veilingmeester van de site in door zelf mee te bieden. Wegblijven dus!

    Wat zoek je? Voor de goedkoopste prijzen kan je altijd budgetgaming.nl checken. Voor 2e hands Marktplaats.nl, of hier op De Markt. Of je post hier een paar titels die je zoekt, misschien heeft iemand die toevallig liggen.

  2. 414 XP
    Milkyray's avatar

    Als een iets langere levering geen probleem is zou ik elke maandag zavvi.nl eens bekijken. Die hebben elke maandag nieuwe aanbiedingen. Rayman Legends staat er al voor twee tientjes op bijvoorbeld…

  3. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Als een iets langere levering geen probleem is zou ik elke maandag zavvi.nl eens bekijken. Die hebben elke maandag nieuwe aanbiedingen. Rayman Legends staat er al voor twee tientjes op bijvoorbeld…

    Vind t niet bepaald goedkoop , killzone shadow fall 40 euro ?
    Of het ligt aan my …