Forum

Topic: Darksouls2

Anoniem's avatar

Wat vinden de Sense Members van DarkSouls 2 ??

Is het een waardige opvolger in de Souls serie?
Welk wapens gebruiken jullie het meest?

Ik ben zelf met een cleric gestart maar ben nu meer een strength based.
Soul level 132

Het is weer de oude vertrouwde verslavende gameplay met wat aanpassingen die de game ten goede komen.

Maar de eindbazen slaan nergens op,inspiratie loos.
De vorige souls bazen waren uitdagend zaten goed in elkaar.
Ik heb de game nog niet uit ik hoop dat gedeelte nog wat beter word.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Maar de eindbazen slaan nergens op,inspiratie loos. idd dat vind ik ook.
    Game play is beter en de game ziet er mooier uit 🙂 de rest is helaas minder.

  2. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    vindt het een uber vet spel. en ook zeker een waardige opvolger.

    ben ook cleric gestart
    ben zelf hex/miracle knight
    gebruik me claymore voor pvp en pve. armor is alles faraam plus 10, behalve braces dat zijn de name ingraved.
    ben soul lvl 300.

    bosses zijn wel minder episch dan DS1, Maar de normale vijanden zijn wel pittiger.
    en dat je nu ook al ben je hollow geinvade kan worden vindt ik ook een plus punt!!!

    voor de rest een topper. Ben nu newgame ++ bijna +++ en doe lekker veel invade en “fight clubs” 😀

    Maar de eindbazen slaan nergens op,inspiratie loos. idd dat vind ik ook.
    Game play is beter en de game ziet er mooier uit 🙂 de rest is helaas minder.

    ga is slapen joh! mr negative 😉 :p

  3. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    bosses zijn wel minder episch dan DS1, Maar de normale vijanden zijn wel pittiger.

    ga is slapen joh! mr negative 😉 :p

    :p dat heet zeer kritisch.
    Lol wat is het verschil beiden vinden de bosses gewoon minder 🙁 bij deel 2 mis ik het Wow! effect. Maar dat maakt de game niet veel minder dan deel 1.
    Bij deel 1 haalde ik pas nog 2fps 🙂
    Al met al zijn het 3 geweldige games 🙂

  4. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    :p dat heet zeer kritisch.
    Lol wat is het verschil beiden vinden de bosses gewoon minder 🙁 bij deel 2 mis ik het Wow! effect. Maar dat maakt de game niet veel minder dan deel 1.
    Bij deel 1 haalde ik pas nog 2fps 🙂
    Al met al zijn het 3 geweldige games 🙂

    ach misschien dat het nieuwe project van from “Beast” je weer het wow effect kan bezorgen vriend 😀

    Invade ik je daar wel ; )

  5. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    ach misschien dat het nieuwe project van from “Beast” je weer het wow effect kan bezorgen vriend 😀

    Invade ik je daar wel ; )

    Daar ben ik wel zeker van 🙂

  6. 282 XP
    The Chosen One's avatar

    Maar de eindbazen slaan nergens op,inspiratie loos. idd dat vind ik ook.
    Game play is beter en de game ziet er mooier uit 🙂 de rest is helaas minder.

    Daar sluit ik me helemaal mee aan.
    Vooorlopig ben ik er nog wel even zoet mee.
    Diit spel is de grootste reden waarom ik de 4 nog niet heb gekocht

    ach misschien dat het nieuwe project van from “Beast” je weer het wow effect kan bezorgen vriend 😀

    Invade ik je daar wel ; )

    Sow dan level 300!
    En ik maar denken waarom dat bij sommige pvps totaal niks in te brengen heb……duidelijk.
    Nu ben ik wel nieuwschierig hoe zijn je stats verdeeld en hoeveel uur heb je er in zitten?

  7. 1891 XP
    Redrum83's avatar

    Daar sluit ik me helemaal mee aan.
    Vooorlopig ben ik er nog wel even zoet mee.
    Diit spel is de grootste reden waarom ik de 4 nog niet heb gekocht

    Sow dan level 300!
    En ik maar denken waarom dat bij sommige pvps totaal niks in te brengen heb……duidelijk.
    Nu ben ik wel nieuwschierig hoe zijn je stats verdeeld en hoeveel uur heb je er in zitten?

    ja ag kom genoeg in “fight clubs waar gasten lvl 400 of hoger zijn… win soms en soms niet.. hoe hoger hoe lastiger ofcourse, zeker die havel gappies..

    Maar klok staat nu op 250 uur game plezier.
    Ben level 300 en heb 6 miljoen souls ik kan daarmee 14 lvls hoger komen en hou dan nog 1.2 mil souls over voor me Dark ruler sword damage bonus(sword heeft beste damage bonus als je minimaal 1milj souls in bezit heb). Maar wil sparen tot 20 mil souls voor ik weer gaat levelen boven de 300 haha. Dus nog 14mil te gan :p .

    me stats.
    Vigor: 52
    End: 30
    vit: 40
    atn: 30
    str: 50
    dex: 20
    adp: 10
    Int: 60
    Fth: 60

    Zelf uitgevogelde pve/pvp build. 🙂

  8. 282 XP
    The Chosen One's avatar

    Dat heb je aardig snel gedaan level 300!

    Inmiddels wel wat gestegen aardig kunnen farmen tijdens de Ancient Dragon Boss.
    Een erg lastig draakje is dat,ik kom we een beetje terug op mijn boss verhaal van eerder lol
    Ik zit nu nu op level 190

    Vgr 50
    End 25
    Vit 17
    Atn 16
    Str 44
    Dex 40
    Adp 5
    Int 4
    Faith 42

    Black dragon armor met Black Knight Halbert+5

    ja ag kom genoeg in “fight clubs waar gasten lvl 400 of hoger zijn… win soms en soms niet.. hoe hoger hoe lastiger ofcourse, zeker die havel gappies..

    Maar klok staat nu op 250 uur game plezier.
    Ben level 300 en heb 6 miljoen souls ik kan daarmee 14 lvls hoger komen en hou dan nog 1.2 mil souls over voor me Dark ruler sword damage bonus(sword heeft beste damage bonus als je minimaal 1milj souls in bezit heb). Maar wil sparen tot 20 mil souls voor ik weer gaat levelen boven de 300 haha. Dus nog 14mil te gan :p .

    me stats.
    Vigor: 52
    End: 30
    vit: 40
    atn: 30
    str: 50
    dex: 20
    adp: 10
    Int: 60
    Fth: 60

    Zelf uitgevogelde pve/pvp build. 🙂