Forum

Topic: Games aankondigingen voor 2014 voor de PS Vita

Anoniem's avatar

@All,

Hieronder een redelijk lange video waarin wordt getoond welke games er gereleased gaan worden voor de PS Vita in 2014. En ondanks dat we zo een beetje op de helft van het jaar zitten, komen er nog genoeg heel leuke games aan.

De video duurt iets meer dan 11 minuten, maar ik vond het wel de moeite waard om te delen met jullie. Dit topic is in ieder geval niet geplaatst voor reacties als: “De Vita is toch al lang dood”.

PS. Het lukte me om een of andere vage reden niet de link hier in het forum te houden.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

12 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    De vita is toch al dood.

    nee maar ik ga zeker minecraft halen en misschien fifa 15

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik ga sowieso sword art online en persona dancing all night halen!
    Wel jammer dat de beste spellen alleen in Japan uitkomen (J-stars victory vs, hatsune miku project diva f 2nd, monster hunter, freedom wars en phantasy star nova)
    BTW: voor de mensen die er interesse in hebben: blazblue chrono phantasm ontbreekt daar( komt 24 juni uit in VS)

  3. 8838 XP
    7th-son's avatar

    als je zo kijkt komt er nog genoeg uit voor de vita, en ook veel verschillende games

    ik vind het jammer dat de handheld zo slecht verkoopt!

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik ga sowieso sword art online en persona dancing all night halen!
    Wel jammer dat de beste spellen alleen in Japan uitkomen (J-stars victory vs, hatsune miku project diva f 2nd, monster hunter, freedom wars en phantasy star nova)
    BTW: voor de mensen die er interesse in hebben: blazblue chrono phantasm ontbreekt daar( komt 24 juni uit in VS)

    freedom wars komt naar europa. 🙂

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    freedom wars komt naar europa. 🙂

    Wanneer dat dan? Ik heb nergens een release datum kunnen vinden

  6. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    killzone mercenary en uncharted golden abyss blijven de 2 beste games op de ps vita

    ik verwacht wel iets spectaculairs op de E3

  7. Redacteur - 631 XP
    Assasination-G's avatar

    Btw mensen, bij Sword Art Online Hollow Fragment zit ook een HD versie van de PSP game “Sword Art Online Infinity Moment”

  8. 357 XP
    Mausie's avatar

    killzone mercenary en uncharted golden abyss blijven de 2 beste games op de ps vita

    ik verwacht wel iets spectaculairs op de E3

    Daar mag je AC liberation ok wel bij zetten. =$

  9. 195 XP
    ps3+psvita's avatar

    Daar mag je AC liberation ok wel bij zetten. =$

    mhuaa eerst was ik wel onder de indruk van ac liberation maar na een paar missies merkte ik een heleboel minpunten dus persoonlijk vind ik mercenary en uncharted de 2 beste games waarmee ik echt het gevoel kreeg van waaauuuwww

  10. 802 XP
    phinal's avatar

    mhuaa eerst was ik wel onder de indruk van ac liberation maar na een paar missies merkte ik een heleboel minpunten dus persoonlijk vind ik mercenary en uncharted de 2 beste games waarmee ik echt het gevoel kreeg van waaauuuwww

    En persona 4 golden dan?? Dat spel heeft kei veel te bieden

  11. 152 XP
    Ghost-Fighter's avatar

    Hier een lijstje met games welke er nog (bij mij) komen gaan:

    Joe danger / Joe Danger 2: The Movie
    One Piece: Unlimited World Red
    Minecraft
    LEGO Batman 3: Beyond Gotham
    anganronpa 2: Goodbye Despair
    Tetris Ultimate
    Ratchet & Clank Collection

  12. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Ik zou graag een vita willen kopen voor €100 alleen wachten tot deze los verkocht wordt net als een paar maandjes terug bij Dixons voor €100 helaas was ik toen te laat.
    De vita games boeien mij niet zoveel, het gaat mij erom om mijn ps4 games erop te spelen.