Forum

Topic: PS4 – garantie

Anoniem's avatar

Hallo mensen,

ik had n vraag: wat zijn de verschillen tussen een ps4 in engeland en in nederland kopen en wat zijn de garantieregels wat betreft de ps4. Ik wil de ps4 in engeland of frankrijk kopen. Wat raden jullie me aan om te doen? (ik wil wel garantie !)

mvg SCD

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 10 XP
    jasperv91's avatar

    Als ik het goed begrijp uit de berichten uit een topic van mij ( had soort dezelfde vraag) is dat het gewoon via Sony Nederland gaat omdat het uit de eu is.

  2. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Jep, de garantie gaat gewoon via Nederland. Als je ‘m in Amerika koopt, heb je ook in NL garantie. In het land waar het artikel ook te koop is, heb je gewoon garantie

  3. 4 XP
    SCD's avatar

    Dankjullie!

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Let ook op de stekker. Engeland gebruikt een 3punts contact knop. Als je er 1 gaat importeren moet je dus een snoer kopen wat een paar euro kost.

  5. 371 XP
    Booyah's avatar

    Let ook op de stekker. Engeland gebruikt een 3punts contact knop. Als je er 1 gaat importeren moet je dus een snoer kopen wat een paar euro kost.

    Duitsland niet toch want wil namelijk een Xbox One importeren later dit jaar.

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Duitsland niet toch want wil namelijk een Xbox One importeren later dit jaar.

    Nee Duitsland niet ben zelf ook van plan om er 1 te importeren.

  7. Anoniem -
    81.205.43.xxx's avatar

    Als je ps4 heb gekocht bij Bart Smit moet je dan naar Bart Smit gaan met de aankoop bon van je ps4 ?

  8. 2457 XP
    peyj's avatar

    @81.205.43.xxx: Als je garantie wil claimen dan wel :). Zonder bon begin je vaak niks, ondanks dat ze soms zeggen dat een bankafschrift ook goed is. Uit ervaring weet ik dat zonder een bon een winkel niet veel kan beginnen. En het is sowieso handig om terug te gaan naar de winkel waar je ‘m hebt gekocht 😉