Forum

Topic: Watch dogs vs GTA IV !

Anoniem's avatar

kijk zelf maar : http://www.youtube.com/watch?v=JGRsrFdwb2c

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 3422 XP
    sjoerdgames4's avatar

    Dat is wel heel teleurstellend! :O Vooral dat met die brandkraan in de laatste 15 sec.

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    ja best wel teleurstellend op sommige vlakken inderdaad, maar goed ze laten dan weer niet de dingen zien die in watch dogs beter zijn dus om het nou eerlijk te noemen

  3. 1306 XP
    A Gamer's avatar

    ja best wel teleurstellend op sommige vlakken inderdaad, maar goed ze laten dan weer niet de dingen zien die in watch dogs beter zijn dus om het nou eerlijk te noemen

    Watch Dogs zou op elk vlak beter moeten zijn dan een zes jaar oude game.

  4. 382 XP
    e-man's avatar

    Hmm, dit heeft niet eens met graphics of kracht of zo te maken. Dit laat zien dat Ubisoft lui is geweest en niet op de details heeft gelet. Steeds meer ontwikkelaars gaan die kant op. Slechte trend. Maar ja, ik zal er niet minder speelplezier om hebben, al is luiheid natuurlijk altijd slecht….

  5. 956 XP
    Patrick.G's avatar

    Hmm, dit heeft niet eens met graphics of kracht of zo te maken. Dit laat zien dat Ubisoft lui is geweest en niet op de details heeft gelet. Steeds meer ontwikkelaars gaan die kant op. Slechte trend. Maar ja, ik zal er niet minder speelplezier om hebben, al is luiheid natuurlijk altijd slecht….

    Precies dit. Rockstar stopt ontiegelijk veel tijd in de details van Grand Theft Auto. Ubisoft wilde waarschijnlijk gewoon de core gameplay precies goed krijgen zoals het hacken van zowat alles in de stad. Iets wat ook heel veel tijd kost om allemaal te programmen en designen, en heeft daarom waarschijnlijk niet veel aandacht aan deze details besteed.

  6. 184 XP
    ninodz9's avatar

    In principe zouden ze dit met een patch kunnen goedmaken hoop zeker dat ze dat gaan doen!

  7. 11 XP
    BoxSharkGaming's avatar

    je zal denken dat dit beter is met een uitstel van 6 maanden dat watch_dogs heeft gehad….

  8. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Dit heeft inderdaad niks met next gen ofniet te maken, dit heeft met de laxheid van ubisoft te maken, want zelfs op de ps2 zag je al betere dingen dan wat hier werd getoont van watchdogs.

  9. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Ja,als je dit zo ziet is dat toch even schrikken ja..

    Nu ben ik benieuwd ,wat ik hier bij GTA 4 ziet, of dit ook nog bij GTA 5 was, schade/krassen aan de muren en dat soort dingen.
    Ik kan het mij niet meer herinneren.

  10. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Ik vind alleen dat op het einde met dat water echt erg.

  11. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Dit is best ernstig!

    De uitstellen van games is tegenwoordig een trend… alleen maar omdat het publiciteit oplevert! Ik hoop op een snelle patch, want dit is best somber!

  12. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    Russische video, enkele dagen voor release, en voor mij is absoluut niet duidelijk wat met wat vergeleken wordt. Is dit de PS4 versie van WD, de PC versie, en zoja op welke settings? Retail-versie, of een pre-release build?
    Ik wacht wel tot de game in de bus zit, en dan ga ik lekker zelf een oordeel vellen.

  13. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Ik vind alleen dat op het einde met dat water echt erg.

    Die schaduw effecten, dat is ook gewoon een drama.

  14. 11 XP
    charnone's avatar

    voor 52 euro te vinden in de mediamarkt gehaald eerste wat ik wou kijken was met dat water en ja wat slecht verder ziet er goed uit