Forum

Topic: Ps Plus Juni gelekt

Anoniem's avatar

PS3: NBA2k14 & Lone Survivor
PS4: Pixeljunk Shooter Ultimate
PSVita: Dragon’s Crown.

Gelekt via de UK store… Stond zojuist op playstationtrophies.org

Wat vinden jullie?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 1978 XP
    Faunus's avatar

    Voor de PS4 had ik liever een anders soort game verwacht, want PixelJunk Shooter doet me veel denken aan Resogun, maar ben ondanks dat benieuwd.

    Dragon´s Crown is tof, want wilde deze RPG fighting game nog een keer proberen.

  2. 518 XP
    recsto's avatar

    niet mijn games op lone survivor na. heb alle games van curve gespeeld behalve lone survivor dan. allemaal toppers.

  3. 90 XP
    ZombOwn's avatar

    Pixeljunk lijkt me wel leuk en nba is niet echt mijn ding

  4. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Alleen NBA de moeite waard voor mij. Maar niet op de PS3…..

  5. 802 XP
    phinal's avatar

    Dragon’s crown!! Maar…. De vita krijgt altijd 2 games waarom nu niet?

  6. Mechromancer's avatar

    Dragon’s Crown voor de rest niet veel soeps.

  7. 1556 XP
    Mithrandir's avatar

    aarjen, NBA 2K14 op PS4 kopen? Die heb ik hier liggen 🙂

  8. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Dat zou een hele slechte update zijn (EDIT: voor mij, er zijn vast mensen voor wie dit wel leuke games zijn).

    Pixeljunk Shooter heb ik op de PS3 al gespeeld.

  9. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    heb die ps4 game op youtube bekeken, snap niet dat dat word gemaakt voor op de ps4.

  10. 1384 XP
    Bappie-NL's avatar

    heb die ps4 game op youtube bekeken, snap niet dat dat word gemaakt voor op de ps4.

    Oh maar er zijn ook genoeg games te noemen waarbij ik dat denk voor de PS3 en PS Vita. 😉

    Maar als de gelekte info klopt, is het wel een heel magere update. Ook voor mij zit er niets tussen. Nu maar hopen dat de gelekte informatie niet compleet is en dus de toppers gewoon nog niet bekend zijn. 😉

    Verstuurd vanaf mijn ME302C met Tapatalk