Forum

Topic: watch dogs

Anoniem's avatar

Wat vinden jullie allemaal van deze game.Ik hoor veel positieve reactie en veel negatieve reactie op deze game.En ik weet niet wat ik er nu moet van denken zou ik het kopen of toch niet.Groetjes gamers en sorry verkeerd geplaatst moest bij de ps4 games forum staan.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 280 XP
    DarkDevil's avatar

    Ik heb hem gister maar een halfuurtje gespeeld dus kan er nog niet echt een mening over geven.
    Deze game heeft trouwens wel een grote hype opgezet net zoals met de allereerste Assassin’S Creed destijds.

    Maarja, een hype heb je tegenwoordig altijd met grote games alleen toen was het nog vrij nieuw.

  2. 371 XP
    Booyah's avatar

    Ik vindt hem echt sick! Vooral als je een andere speler probeert te hacken. In het begin had ik wel even moeite met het hacken als je wordt achtervolgd maar nu heb ik dat wel onder de knie.

  3. 90 XP
    D92V's avatar

    Ik geniet er ook meer van dan ik zelf had verwacht, in het begin is het hacken leuk om het hacken. Na een tijd krijg je echt door waar je enorme voordelen uit kunt halen etc. Wel is het een beetje eentonig, maar daar stoor ik mezelf bij deze game niet heel erg aan.

  4. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Het is echt een prachtspel, qua gameplay. Sommige grafische punten zijn gewoon heel slecht, dat komt door de laxheid van ubisoft. Maar om over de gameplay te spreken: Het is awesome! Ik speel alleen de zijmissies en ik zit me er gewoon echt mee te vermaken, dat doe ik terwijl ik meestal de zijmissies haat! Dat zegt wel genoeg.

  5. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Het is wel rot als je van de weg af vliegt bij de rotsen en het water.
    Je kan moeilijk erover heen lopen en springen kan ook niet

    En bots is een keer met volle snelheid ergens tegen aan,
    Mijn vrachtwagen maakte een 4 dubbele spiraal

  6. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Het is echt een prachtspel, qua gameplay. Sommige grafische punten zijn gewoon heel slecht, dat komt door de laxheid van ubisoft. Maar om over de gameplay te spreken: Het is awesome! Ik speel alleen de zijmissies en ik zit me er gewoon echt mee te vermaken, dat doe ik terwijl ik meestal de zijmissies haat! Dat zegt wel genoeg.

    Inderdaad, ik heb fun met het spel.

    Maar ik heb niet gevoel dat ik een PS4 titel aan het spelen ben.
    Dat komt ten eerste door de auto’s, hoe ze eruit zien. Ze zien er te nep uit,ik weet niet.. er is iets raars.

    En de andere keren ben je in de steegjes bezig dan denk je : PS4 titel.

    Al met al verwacht bij een deel 2 zeker grafische verbeteringen.