Forum

Topic: Beste ps4 game?

Anoniem's avatar

Ik heb bf4 voor de ps4 maar wil er nog graag 1tje bij… Welke game denken jullie dat geschikt is voor iemand met weinig geld en dus maar eens in de paar maanden een spel kan kopen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 594 XP
    Supersnorkel's avatar

    Ligt er een beetje aan wat je leuk vindt naturlijk, je kan het best kijken voor een 2e hand assassins creed, hier kan je mega veel uren in kwijt, watchdogs kan ook maar die is nu nog gewoon de volle mep.

  2. 802 XP
    phinal's avatar

    Als je een spel zoekt die goedkoop is raad ik je aan om nu injustice te kopen (is deze week maar 15 euro) of trials fusion want daar ben je uren mee bezog (als levels bouwen jouw ding is).
    Maar als je even kan wachten raad ik je aan om even te wachten op sniper 3.

    Of doe wat supersnorkel zei

  3. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Is er nog niet

  4. 979 XP
    Mikeyboy's avatar

    Moeilijk, iemands keuze is altijd persoonlijk.

    Ik zou zeggen : Battlefield, maar ik zie dat je die al heb, dus met online kan je zeker maanden vooruit!
    Je kan Infamous Second Son of Watch Dogs doen, beide erg leuke spellen vind ik zelf.

  5. 4 XP
    SCD's avatar

    Bedankt!

  6. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Zou je geld sparen, want in 2015 komt een shitload van triple A games. De games die er nu zijn zijn echt troep…

  7. 172 XP
    ThatCrazyDutchDude's avatar

    Fifa speel ik best vaak…

  8. Mechromancer's avatar

    Als ik jou was zal ik ff wachten tot oktober wordt erg drukke maand met games.