Forum

Topic: PS4 auto savegames upload

Anoniem's avatar

Ik kwam er achter dat me ps4 niet meer de save files van me games upload . hebben hier meer mensen last van? ik hoor het graag.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 775 XP
    PS-4-Eva's avatar

    Jep, ik heb er ook last van sinds de 1.70 update, de meeste in mijn vriendenlijst trouwens

  2. 71 XP
    Rehabinum's avatar

    Klopt inderdaad. Heel veel mensen hebben hier last van (ik ook) sinds de laatste update. Je kan wanneer je zo’n melding hebt gewoon erop klikken en het nogmaals uploaden. Mogelijk dat het zegt dat het al geupload is op een andere PS4, maar dat bericht kan je negeren.

  3. 418 XP
    jeep82's avatar

    oke dan ligt het niet aan mijn ps4. krijg trouwens helemaal geen melding. hij upload niks. nu maar afwachten op sony voor de oplossing

  4. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    oke dan ligt het niet aan mijn ps4. krijg trouwens helemaal geen melding. hij upload niks. nu maar afwachten op sony voor de oplossing

    Die melding kan je zijn in ‘Uploads’ in je activity icoon (wat naast de Store zit). Kies daar voor ‘Uploads’. Vervolgens kan je op de meldingen daarover klikken.

  5. 527 XP
    XverderNix's avatar

    Ik merk sinds Watch Dogs dat de save games hiervan niet altijd geupload worden, andere (tot nu toe) nog wel.