even op google gekeken, waar ik de oorzaak zo snel niet kon achterhalen
wat mensen hebben gedaan met hetzelfde probleem, is sony bellen en opsturen
met 10 tot 15 werkdagen heb je dan een nieuwe
Probeer eens de start knop +- 7 seconden in te houden tot je 2 keer hoort piepen,
dan kom je in de veiligheids optie, waar een keuze is in meer keuze mogelijkheden voor handen hebt
daar valt misschien je probleem mee optelossen, het beste is dat je sony belt new nr = 020 7095025
zodat je ps4 word vervangen of word hersteld, lijkt me beter in betrekking met je garantie, gewoon opsturen,zelf heb ik de ps4 twee opgestuurd , een keer omgeruild voor een nieuwe, die had ik na 4 dagen weer terug, en de tweede keer voor reparatie toen had ik het na zes dagen terug.
doe hier je voordeel mee, 🙂 mvg
Ps/
Als je je Ps4 opstuurt zorg dan primaire account NIET staat ingesteld,
voor als je een nieuwe Ps4 terug krijgt , dat voorkomt achteraf veel gedoe,(spreek uit ervaring).
Nee je heb 1 jaar garantie, ik heb Sony vandaag gebeld en die vertelden mij dat.
In Europa heb je standaard 2 jaar. Ze kunnen hoog of laag springen, het is nou eenmaal zo. Bovendien moeten ze een apparaat aanbieden dat binnen de levensduur functioneert
In Europa heb je standaard 2 jaar. Ze kunnen hoog of laag springen, het is nou eenmaal zo. Bovendien moeten ze een apparaat aanbieden dat binnen de levensduur functioneert
Fabrieksgarantie en consumentengarantie zijn 2 heel verschillende dingen. Voornamelijk de duur is anders.
@Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.
@Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.
@Playstation Fan:
>>> PS)> zitten je stekkers goed in geplugd?
even op google gekeken, waar ik de oorzaak zo snel niet kon achterhalen
wat mensen hebben gedaan met hetzelfde probleem, is sony bellen en opsturen
met 10 tot 15 werkdagen heb je dan een nieuwe
Probeer eens de start knop +- 7 seconden in te houden tot je 2 keer hoort piepen,
dan kom je in de veiligheids optie, waar een keuze is in meer keuze mogelijkheden voor handen hebt
daar valt misschien je probleem mee optelossen, het beste is dat je sony belt new nr = 020 7095025
zodat je ps4 word vervangen of word hersteld, lijkt me beter in betrekking met je garantie, gewoon opsturen,zelf heb ik de ps4 twee opgestuurd , een keer omgeruild voor een nieuwe, die had ik na 4 dagen weer terug, en de tweede keer voor reparatie toen had ik het na zes dagen terug.
doe hier je voordeel mee, 🙂 mvg
Ps/
Als je je Ps4 opstuurt zorg dan primaire account NIET staat ingesteld,
voor als je een nieuwe Ps4 terug krijgt , dat voorkomt achteraf veel gedoe,(spreek uit ervaring).
Lijk me een PS4 voor op te sturen en normaal na 7 @ 14 dagen heb je hem terug .
Doen man opsturen want nu kan je er ook niets mee .
pech bro
je hebt 2 jaar garantie dus stuur hem gewoon op
Nee je heb 1 jaar garantie, ik heb Sony vandaag gebeld en die vertelden mij dat.
Speelde net watch dogs wou FIFA spelen maar hij pakt m niet meer ook niet bfbc hy happert als ik m erin doen
Edit: iemand last van gehad, oplossing ? Of opsturen?
In Europa heb je standaard 2 jaar. Ze kunnen hoog of laag springen, het is nou eenmaal zo. Bovendien moeten ze een apparaat aanbieden dat binnen de levensduur functioneert
Fabrieksgarantie en consumentengarantie zijn 2 heel verschillende dingen. Voornamelijk de duur is anders.
@Playstation Fan: heey wat als mij ps4 niet naar die opties gaar maar wel gaat hij een soort van aan maar krijg niets te zien
@Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.
@Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.
@Playstation Fan:
>>> PS)> zitten je stekkers goed in geplugd?