Forum

Topic: Ps4 boot niet

Anoniem's avatar

Na 2 maanden van mijn PS4 hebben kunnen genieten start hij nu niet meer op.

Als ik hem opstart hoor je het gebruikelijke piepje, waarna er al snel nog een paar volgen.
Er gebeurd daarna niets meer..

Bijgaand een filmpje om het te illustreren. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Na 2 maanden van mijn PS4 hebben kunnen genieten start hij nu niet meer op.

    Als ik hem opstart hoor je het gebruikelijke piepje, waarna er al snel nog een paar volgen.
    Er gebeurd daarna niets meer..

    Bijgaand een filmpje om het te illustreren. Iemand een idee hoe dit op te lossen?

    https://www.youtube.com/watch?v=u5qFKjClxWU&feature=youtu.be

    even op google gekeken, waar ik de oorzaak zo snel niet kon achterhalen
    wat mensen hebben gedaan met hetzelfde probleem, is sony bellen en opsturen
    met 10 tot 15 werkdagen heb je dan een nieuwe

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    Probeer eens de start knop +- 7 seconden in te houden tot je 2 keer hoort piepen,
    dan kom je in de veiligheids optie, waar een keuze is in meer keuze mogelijkheden voor handen hebt
    daar valt misschien je probleem mee optelossen, het beste is dat je sony belt new nr = 020 7095025
    zodat je ps4 word vervangen of word hersteld, lijkt me beter in betrekking met je garantie, gewoon opsturen,zelf heb ik de ps4 twee opgestuurd , een keer omgeruild voor een nieuwe, die had ik na 4 dagen weer terug, en de tweede keer voor reparatie toen had ik het na zes dagen terug.
    doe hier je voordeel mee, 🙂 mvg

    Ps/
    Als je je Ps4 opstuurt zorg dan primaire account NIET staat ingesteld,
    voor als je een nieuwe Ps4 terug krijgt , dat voorkomt achteraf veel gedoe,(spreek uit ervaring).

  3. 5795 XP
    tyger1's avatar

    Lijk me een PS4 voor op te sturen en normaal na 7 @ 14 dagen heb je hem terug .
    Doen man opsturen want nu kan je er ook niets mee .
    pech bro

  4. 288 XP
    shooterman100's avatar

    je hebt 2 jaar garantie dus stuur hem gewoon op

  5. 98 XP
    Deltra00's avatar

    je hebt 2 jaar garantie dus stuur hem gewoon op

    Nee je heb 1 jaar garantie, ik heb Sony vandaag gebeld en die vertelden mij dat.

  6. 360 XP
    SILENCER_CHRIZ's avatar

    Speelde net watch dogs wou FIFA spelen maar hij pakt m niet meer ook niet bfbc hy happert als ik m erin doen

    Edit: iemand last van gehad, oplossing ? Of opsturen?

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Nee je heb 1 jaar garantie, ik heb Sony vandaag gebeld en die vertelden mij dat.

    In Europa heb je standaard 2 jaar. Ze kunnen hoog of laag springen, het is nou eenmaal zo. Bovendien moeten ze een apparaat aanbieden dat binnen de levensduur functioneert

  8. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    In Europa heb je standaard 2 jaar. Ze kunnen hoog of laag springen, het is nou eenmaal zo. Bovendien moeten ze een apparaat aanbieden dat binnen de levensduur functioneert

    Fabrieksgarantie en consumentengarantie zijn 2 heel verschillende dingen. Voornamelijk de duur is anders.

  9. Anoniem -
    Anoniem-3609's avatar

    @Playstation Fan: heey wat als mij ps4 niet naar die opties gaar maar wel gaat hij een soort van aan maar krijg niets te zien

  10. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    @Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.

  11. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    @Anoniem-3609: Helaas kon ik niet eerder reageren, en hoop je probleem is opgelost > hier heb je het nummer van playstation support, daar helpen ze je graag verder het optelossen > 020 709 5025 (dit ism het nummer ik heb gevonden. .Laat me weten of je probleem hier mee is opgelost.
    @Playstation Fan:
    >>> PS)> zitten je stekkers goed in geplugd?