Forum

Topic: Reacties op psx headliner na aanleiding van WD en andere headliners !!!

Anoniem's avatar

Als reactie op jullie negatieve ,trol of flame reactie plaats ik aan allen .

” jullie zijn verwende ego trippers die denken dat je van een ” Launchgame ” een nooit te vergeten game kan maken , ik kijk al uit hoeveel negatieve reacties er op Drive Club gaan komen door zeikers als jullie want deze game was ook een ” Launchgame ” .

Dan wil ik ook de volwassen gamers die weten hoe de vork aan de steel zit bedanken om toch noh te reageren met eerlijke commentaar .
Jullie weten wat het is om weer iedere keer geflame of getrol op je reacties te zien en ik weet dat jullie dit niet leuk vinden .
Maar laat on gezond verstand eens werken en jullie weten dit ook wat ik hierboven aan de trollen plaatste .
Wij weten dat we met ps4 goed zitten voor de volgende 6 @7 jaar .
En jullie weten ook dat MS met hun XBone deze gen niets op gamegebied voor zal stellen , ik lees zelf dat EA toch exclusieve games voor XBone ook op ps3 en ps4 zal uitbrengen .
Ik denk dan direct aan een firma als MS die dit niet meer lang zal pikken en dat de XBone rap een opvolger zal krijgen .

Aan de volwassen gamer die correct is en niet trol , flamed of pest vraag ik dan ook wat is jullie verdict ? , die zeikers psx laten wegrotten of aan de redactie vragen om op te treden en aangezien je moet ingelogd zijn kunnen jullie hier de ip van gasten en die ene onder naam…. een ban aanvragen .
Hopelijk laat psx dit topic staan en doen ze iets aan , ofwel laten ze het geflame of getrol toe maar dan kom ik niet meer ingelogd hier op psx en kan ik ook flamen en , trollen onder gast ip .

Ik hoop dat PSX weet dat dit klare wijn schenken is en al jullie volwassen menber ook jullie ” Dit kan niet plaatsen ” hoop ik dat PSX naar ons zal luisteren .

Reageer nu en plaats een reden want ik steek mijn kop uit omdat ik weet dat er menber zijn die dat getrol ,geflame enz kostbeu zijn .

Dit topic werd getypt met fouten ” zeg ik al zelf ” en door een triestige menber van PSX om weer een gezonde site te krijgen .

Zo nu is het aan jullie .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.