Forum

Topic: Foutje op frontpage.

Anoniem's avatar

Op de frontpage, of eigenlijk de trophy-page, staat een klein foutje.

LittleBigPlanet staat namelijk 2 maal in de lijst “Games die vanaf de launch trophies krijgen

Edit.

Overgens zijn er een aantal games volgens de site ps3trophies.org die ook trophies gaan/zullen ondersteunen die niet vermeld staan op deze site. In hoe verre het waar is is natuurlijk de vraag aangezien er zelfs games tussen staan die op de ps3-sense lijst staan waarvoor ze zeker niet uitkomen, maar ook hun volgen het nieuws 24/7.

Klik

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Devil May Cry 4 en Streetfighterr II HD Remix horen niet in het rijtje “Games die zeker geen trophies krijgen” de developer zei alleen maar dat het onwaarschijnlijk dat het zou krijgen :P.

  2. 1386 XP
    Redd's avatar

    Daar is dit forum voor, onder andere.

  3. 548 XP
    PotAFluX's avatar

    Oh sorry, ik las nu de onderschrift van de forum eheh

  4. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Ik zal binnenkort eens de lijst onder handen nemen en alles weer gaan controleren. Voor nu klopt de lijst aardig behalve dan het foutje van LBP.

  5. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Een nieuwsbericht over PlayTV verdween daarnet zomaar, terwijl ik een reactie aan het plaatsen was. Ik kreeg dus een foutmelding en weg was het bericht…

  6. 1386 XP
    Redd's avatar

    Staat dat topic er nu helemaal niet meer dan?
    Mischien heeft iemand van de staff tijdens jou reactie het bericht verwijderd?

    Dat lijkt me de meest logische oplossing. 😡

  7. 293 XP
    Japsuh's avatar

    Het topic is er nu weer, 7 uur later ofzo. Toch wel vreemd…

  8. 1386 XP
    Redd's avatar

    Om maar geen nieuw topic te starten, maar even hopen dat er iemand hier langs komt die hier wat aan heeft. :p

    Sorry, er zijn geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekterm. De volgende woorden zijn óf te gewoon, te lang, óf te kort. Ze zijn niet meegenomen in je zoekopdracht : PSP

    Is er geen mogelijkheid dat die zoekopdracht het wel gaat doen? :p Toch best handig op een PS site. 😀