Forum

Topic: Heel erg raar!

Anoniem's avatar

Dit is heel erg raar maar waar!

Ik speel veel vaak war thunder op m’n ps4 net was ik aan het spelen en zoals altijd is er weer iets niet eerlijk en kan ik er niet tegen. Ik hield mijn controller gewoon vast en hamerde hem gewoon met z’n 2 poten op m’n bureau, controller werkt gewoon prima want het was niet zo erg hard gewoon een stresje. Nu maakt mijn ps4 steeds een eject geluid om de 2-3 minuten ligt het nu aan de controller of aan de ps4 zelf? want ik zit hier nu namelijk de hele tijd dat geluid te horen maar er zit niet eens een cd in het console zelf en ik raak hem niet eens aan…???

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    1:als je een 2de controller hebt probeer die dan te gebruiken
    2: als het dan nog gebeurt ligt het aan je ps4 en dan raad ik je aan om het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (vergeet niet om backups van je gamesaves te maken) en als het dan nog steeds gebeurt moet je het dan maar opsturen naar sony
    3: als het aan je controller ligt stuur hem dan op aangezien je toch garantie hebt.

  2. 106 XP
    samet5's avatar

    1:als je een 2de controller hebt probeer die dan te gebruiken
    2: als het dan nog gebeurt ligt het aan je ps4 en dan raad ik je aan om het terug te zetten naar de fabrieksinstellingen (vergeet niet om backups van je gamesaves te maken) en als het dan nog steeds gebeurt moet je het dan maar opsturen naar sony
    3: als het aan je controller ligt stuur hem dan op aangezien je toch garantie hebt.

    zal eens proberen thanks!