Forum

Topic: Slotje op topic !

Anoniem's avatar

Ik plaats dit omdat ik weet dat dit topic nog geen 24 u zal openstaan .
Mijn vraag is nu aan de Redactie waarom als je nattigheid voelt en de andere menbers ook eens hun gal over trollen en flamen willen plaatsen direct een slotje ?

Waarom mag ik mijn mening niet plaatsen op deze forum , ok met wat ik typte over XBOX is misschien niet terecht ? .

Maar nee sommige menber steken hun kop uit en het staat PSX niet zoals willen , dan snoer je onze mond met slotje , zielig Roy .
Vijf menber en ik zijn die lui beu op onze favoriete site , maar jij kijk doet alzof het niets is .

Wie houden ons aan je regels , hopelijk laat je dit open en lees je eens de opmerkingen van jullie echte menbers .

Ik hoop dat dit duidelijk is Redactie PSX

@ Menber heb ik gelijk of niet en hopelijk geen slotje anders is het een teken van heerschappij waar wij echte menber het zwijgen worden opgelegd .

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

2 reacties

  1. 247 XP
    robinho123's avatar

    Een beetje zoals er een keer een topic werd gemaakt, dat je alle ps vita games gratis kon krijgen.

  2. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Zucht, er is hier een topic over namelijk hier: http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?12553-Reacties-gasten-en-users

    Die is niet gesloten en praat men er normaal over, dus nogmaals, slotje.