Forum

Topic: E3 2014

Anoniem's avatar

Dag PSX leden, zoals ieder jaar komt de E3 er weer aan en dat gaan er een hoop op de voet volgen. Nieuwe games, mp-beelden, sp-beelden, en vage teasers. Dat allemaal op de E3.

Aangezien ik geen minuut wil missen en ik mijn wekker zet ervoor ook al is het midden in de nacht heb ik toch nog nergens een goed overzicht kunnen vinden wanneer welke ontwikkelaar zijn presentatie heeft, dus dacht ik “laat ik een forum speciaal voor de E3 aanmaken, zodat we met z’n alle op de hoogte zijn en elkaar kunnen vertellen waar je het meest naar uitkijkt”.

-Dus laten we met z’n alle een complete lijst aanmaken in de comments wanneer welke uitgever/ontwikkelaar/etc zijn of haar presentatie geeft met de Nederlandse tijd erbij!

-En zet hier je lijstje neer waarnaar jij het meeste uitkijkt op de E3.

Iedereen alvast bedankt!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    Op de hoofdpagina staan alle details en tijden.
    Maandag 9 juni
    Microsoft – 18.30 uur
    Electronic Arts – 21.00 uur
    Ubisoft – 00.00 uur (maandag op dinsdagnacht)
    Dinsdag 10 juni
    Sony – 03.00 uur (‘s nachts)
    Nintendo – 18.00 uur

  2. 334 XP
    PlayStation-NL's avatar

    Op de hoofdpagina staan alle details en tijden.
    Maandag 9 juni
    Microsoft – 18.30 uur
    Electronic Arts – 21.00 uur
    Ubisoft – 00.00 uur (maandag op dinsdagnacht)
    Dinsdag 10 juni
    Sony – 03.00 uur (‘s nachts)
    Nintendo – 18.00 uur

    Thnx!

  3. Chips's avatar

    Waarschijnlijk wordt er een nieuwe PS4 aangekondigd (met betere wifi antenne en bluetooth systeem).

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Om eerlijk te zijn kijk niet echt uit naar de E3. Meeste titels zijn uitgesteld en komen geen eens langs op de E3. Meeste youtubers zeggen ook vooral dat het een flop gaat worden… Wel zonde.

  5. 334 XP
    PlayStation-NL's avatar

    Om eerlijk te zijn kijk niet echt uit naar de E3. Meeste titels zijn uitgesteld en komen geen eens langs op de E3. Meeste youtubers zeggen ook vooral dat het een flop gaat worden… Wel zonde.

    Ik kijk anders erg uit naar beelden van Far Cry 4 en Star Wars Battlefront, maar indd deze E3 zal wel minder zijn.

  6. 846 XP
    Dju-Dju's avatar

    ik hoop eigenlijk alleen op gta 5