Forum

Topic: Sony Pulse 7.1 koptelefoon probleem

Anoniem's avatar

Hallo, ik heb nu al enige tijd een Sony Pulse 7.1 en nu doet ie het ineens niet meer. Ik zette m’n ps3 aan wou koptelefoon aanzetten en hij wil zeg maar verbinding blijven maken terwijl heb dat niet lukt. Nu heb ik de koptelefoon uit gezet en het blauwe lampje blijv steeds knipperen, opladen lukt ook niet meer.
Iemand misschien bekent met dit probleem?

Het gaat om deze koptelefoon:

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Bekend probleem laat hem aanstaan en helemaal leeg lopen. Dan de usb kabel erin en connecten dan werkt hij weer. Mocht je een beetje kennis hebben mbt het openen ervan (garantie gaat wel weg) kan je de batterij gwn los halen en weer inzetten dan hoef je niet te wachten.

  2. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Hij staat nu al ruim 12 uur lang aan en knippert nog steeds. Zie wel hoelang het nog duurt anders gaat ie gewoon de prullenbak in

  3. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Hij staat nu al ruim 12 uur lang aan en knippert nog steeds. Zie wel hoelang het nog duurt anders gaat ie gewoon de prullenbak in

    Dan zal ik gewoon Sony opbellen wie weet hebben zij wel een goede oplossing kostenvrij?

  4. 2623 XP
    saidddd93's avatar

    Hij staat nu al ruim 12 uur lang aan en knippert nog steeds. Zie wel hoelang het nog duurt anders gaat ie gewoon de prullenbak in

    Komt goed geef de moed niet op velen hebben dat gehad:)

  5. 437 XP
    Marsupilami_NL's avatar

    Probleem is inmiddels al verholpen. Duurde 24 uur voordat de batterij leeg was en toen kon ik hem gewoon weer opladen en deed ie het weer.

    Topic mag dus gesloten worden