Forum

Topic: PS4 piept 2 keer alvoor in standby

Anoniem's avatar

dus als ik hem in standby zet piept hij 2 keer en duurt het even voor het ligt geel blijft.
klopt dit??

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

7 reacties

  1. 436 XP
    ScantraxX26's avatar

    dus als ik hem in standby zet piept hij 2 keer en duurt het even voor het ligt geel blijft.
    klopt dit??

    Sinds update 1.70 wel. Is een bug in de firmware die nog niet is opgelost met 1.71. Meestal piept ie dan 2x omdat de ps4 de save files niet kan uploaden naar de cloud.

  2. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    bij mij gebeurt dit dagelijks, op een uitzondering na heel af en toe dan.. niet druk om maken denk ik.
    zoals hierboven staat zou kunnen, ik heb zelf nog niks gemerkt wat betreft missende saves ofzo hoor, dus denk dat je het gewoon kunt negeren 🙂

  3. 371 XP
    Booyah's avatar

    Got the same issue.

  4. 393 XP
    Dj_Kramer's avatar

    okee bedankt allemaal 🙂

  5. 418 XP
    jeep82's avatar

    Bij mij doet ie helemaal niks zins de update 1.7 cloud doet niks met me save games.

  6. 4692 XP
    ps3dennis's avatar

    Mijn ps4 piept alleen 2x als ik op eject druk terwel er geen disc in zit, en 1 keer bij het aan of uit zetten. soms duurt het iets langer voordat het licht geel wordt (ligt ook aan van waaruit je de ps4 uit zet Home scherm of game.

  7. Anoniem -
    Anoniem-6754's avatar

    Hoe kan het dat mijn ps4 om de 5 minuten gaat piepen terwijl ik hem helemaal uit zet?