Forum

Topic: Is het nog slim om Battlefield 4 te kopen?

Anoniem's avatar

Hey guys,
Ik zit te twijfelen of ik nog battlefield 4 (ps4) moet kopen, en ja ik ben er pas zo laat mee 🙂 . Ik hoor verschillende verhalen over dat bf4 online totaal niet lekker loopt, en er nog heel veel verschillende dingen moeten gefixt worden. Daarbij het feit natuurlijk dat de nieuwe battlefield hardline, ook dit jaar nog uit komt. Daarom de vraag aan de mensen die battlefield 4 wel hebben, is dit een must have game, of ben je beter af met wachten op de volgende battlefield?

-Raluuf

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

8 reacties

  1. 84 XP
    CABAxNL's avatar

    Battlefield is pas op de helft van het dlc seizoen, en dice zal bf4 blijven ondersteunen. Dus opzich zal je weinig merken van hardline waarschijnlijk. Misschien iets minder mensen online als hij uitkomt maar goed. Het licht er ook aan welke game je gewoon leuker vind, mij lijkt hardline bijvoorbeeld niks, ik wil een echte oorlog, met tanks en flinke gevechten en ondanks dat politie vernieuwd is lijkt de game me wat minder heftig van wat ik uit de 2 gelekte video’s kon zien.

    Er schijnt trouwens een pre E3 uitverkoop te zijn ofzo in de playstation store dus dat scheelt weer, ik geloof dat die al bezig is maar weet t niet zeker.

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    voor mij is het een must have.
    ik heb mijn ps4 aan de powerline hangen met 19 mb download en speel zonder netwerk problemen.
    uiteraard speel ik wel op servers met normale/goede ping.

  3. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ik ben ook niet weg te slaan! Ik heb totaal geen problemen met de game. Tijdens het starten van bepaalde potjes lijkt het laden van alles wat moeizaam te gaan maar dat verdwijnt uiteindelijk zodra je echt begint.

    Ik zou zeggen hengel hem gewoon ergens van marktplaats of tweakers of hier op psx-sense tweedehands. Je zal er geen spijt van krijgen want is gewoon een heel goede game!

  4. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    dat waar je over twijfelt daar komt een patch voor uit deze week voor de net code dat de game nog beter loopt

  5. 17 XP
    Raluuf's avatar

    Battlefield is pas op de helft van het dlc seizoen, en dice zal bf4 blijven ondersteunen. Dus opzich zal je weinig merken van hardline waarschijnlijk. Misschien iets minder mensen online als hij uitkomt maar goed. Het licht er ook aan welke game je gewoon leuker vind, mij lijkt hardline bijvoorbeeld niks, ik wil een echte oorlog, met tanks en flinke gevechten en ondanks dat politie vernieuwd is lijkt de game me wat minder heftig van wat ik uit de 2 gelekte video’s kon zien.

    Er schijnt trouwens een pre E3 uitverkoop te zijn ofzo in de playstation store dus dat scheelt weer, ik geloof dat die al bezig is maar weet t niet zeker.

    Mij lijken beide spellen wel heel vet, maar ik geef je gelijk op het gebied dat battlefield 4 inderdaad echt oorlog is, en battlefield hardline zich op een ander gebied afspeelt.

  6. 389 XP
    Suugie's avatar

    Mij lijken beide spellen wel heel vet, maar ik geef je gelijk op het gebied dat battlefield 4 inderdaad echt oorlog is, en battlefield hardline zich op een ander gebied afspeelt.

    BF4 is echt oorlogvoeren op grote schaal.
    ik speelde BF3 op de ps3 en de grote maps kwamen bijna niet tot hun recht, dat is bij BF4 op PS4.
    bij bf4 op ps4 vind je werkelijk op de gekste plekken in de map mensen (bij 64 man matches) en hoef je niet 3 minuten rond te rijden voor je het slagveld bereikt
    Ik voel me echt betrokken in een grootschalig gevecht als ik het speel.

  7. 3140 XP
    moes's avatar

    ik zou gewoon even gaan wachten tot de E3. kijken hoe die hardline is. ze gaan straks genoeg gamepaly laten zien. als dat jou bevalt dan neem je gewoon hardline en anders neem je gewoon de grootschalige battlefield 4 met 64 spelers.

  8. 1776 XP
    Scrappy-_-coco0's avatar

    Inmiddels werkt BF4 gewoon goed volgens de meeste youtubers dus je moet je geen zorgen maken over dat er nog veel bugs enzo zijn.
    Ik heb BF4 zelf ook nog niet en ga hem denk ik ook niet kopen omdat BF: Hardline al op 21 oktober uitkomt.
    Zonder Second Assault en Naval Strike lijkt BF4 me niet echt super, natuurlijk nog wel leuk maar minder leuk dan wanneer je alle DLC’s hebt. En om die niet nog te kopen als de game al zo lang uit is…

    Als je nu nog begint met spelen ben je ook verschrikkelijk slecht in vergelijking met andere mensen.