Forum

Topic: Externe HDD op Ps4 aansluiten en games installeren

Anoniem's avatar

Ik las dit op Tweakers http://tweakers.net/nieuws/96434/microsoft-brengt-xbox-one-update-met-ondersteuning-voor-externe-opslag-uit.html aangezien ze lopen te concurreren met M$ geeft dit goede hoopt want 500GB is zo vol, en een 2TB schijfje kost ook geen vermogen meer , maar is er al nieuws dat sony er ook mee bezig is ?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Ik las dit op Tweakers http://tweakers.net/nieuws/96434/microsoft-brengt-xbox-one-update-met-ondersteuning-voor-externe-opslag-uit.html aangezien ze lopen te concurreren met M$ geeft dit goede hoopt want 500GB is zo vol, en een 2TB schijfje kost ook geen vermogen meer , maar is er al nieuws dat sony er ook mee bezig is ?

    Waarom vervang je dan gewoon niet de interne hardeschijf dit kan namelijk niet bij de One?

  2. 389 XP
    Suugie's avatar

    Dit kon ook al op de xbox 360 dus dit is niks nieuws, sony heeft er vanaf de ps3 voor gekozen om een normale vervangbare HDD te gebruiken

  3. 495 XP
    patrick3's avatar

    Ook ik zou het fijn vinden als er support voor extern opslag komt!

  4. 544 XP
    Yeroon's avatar

    Bij de PS3 was het super-eenvoudig om de HDD te vervangen. Bij de PS4 heb ik het nog niet geprobeerd, maar het is wel mogelijk.

  5. 389 XP
    Suugie's avatar

    Bij de PS3 was het super-eenvoudig om de HDD te vervangen. Bij de PS4 heb ik het nog niet geprobeerd, maar het is wel mogelijk.

    ps4 is gewoon die glanzende plastic kap er af schuiven en dan kan je er al bij:P

  6. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Bij de PS3 was het super-eenvoudig om de HDD te vervangen. Bij de PS4 heb ik het nog niet geprobeerd, maar het is wel mogelijk.

    Ja de HDD vervangen in de PS4 is zowat bijna de zelfde handeling als bij de PS3.

  7. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ka het is zo gedaan ook destijds van 40gb na 320GB gegaan maar 500.@2tb gaat zo vol zitten met games van 30@50gb dus hdd wisselen zou beter zijn en dan kan je nog hoger dan 2tb. Want je kan hdd s koppelen. Dus 1tetrabyte is dan zelfs mogelijk 😉

  8. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Ik heb er op 29-11-2013 meteen een 1,5 TB HD in gezet. kap eraf, 5 schroefjes en klaar.
    Alleen is de vraag of je t echt nodig hebt..500GB zijn ong 10 games. Wie speelt er nu 10 games tegelijk of over een langere periode? Meestal speel je n game uit en ga je verder. CoD of BF brengen om t jaar een nieuwe game uit, dus die vervang je.

    En als je toch weer ns CoD Ghost wil spelen in 2015 kan je gewoon ff je game installeren en door spelen.

  9. 1055 XP
    MCLERC's avatar

    Ik heb er op 29-11-2013 meteen een 1,5 TB HD in gezet. kap eraf, 5 schroefjes en klaar.
    Alleen is de vraag of je t echt nodig hebt..500GB zijn ong 10 games. Wie speelt er nu 10 games tegelijk of over een langere periode? Meestal speel je n game uit en ga je verder. CoD of BF brengen om t jaar een nieuwe game uit, dus die vervang je.

    En als je toch weer ns CoD Ghost wil spelen in 2015 kan je gewoon ff je game installeren en door spelen.

    Wat,dacht je van psn games door je download lijstje rond speuren is kut dus een dikke hdd zou uitkomst bieden, als je zou zou lullen dan was 100gb ruim voldoende als je graag je games installeert.

  10. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Wat,dacht je van psn games door je download lijstje rond speuren is kut dus een dikke hdd zou uitkomst bieden, als je zou zou lullen dan was 100gb ruim voldoende als je graag je games installeert.

    Nou…Ik speel nu alleen nog BF4. Gemiddelde game Next Gen (geen indie) is ong tussen de 40 en 50G. OP de originele 500G schijf zou je dus 8 tot 10 games kunnen zetten. Al dan niet met DLC…

    PSN games speel ik niet, ik hou niet van arcade/indie shizzle.
    De reden waarom ik meteen een 1,5TB erin heb gezet is dat ik niet later alles opnieuw wilde downen als ik toch een grotere schijf nodig had. Strax komt oa Far Cry4, The Division, Bf Hardline en nog meer dikke games, dan ga ik wel 4 of 5 games naast elkaar spelen, inc DLC?premium/Seasonpass etc.

    Maar ik geloof nooit dat mensen 8 a 10 games door elkaar spelen in dezelfde periode, naast nog die gratis PSN spellen. Dus met 500G kom je een heel eind tot eind 2014. En zul je sommige games niet meer spelen, die je er dus af kan gooien..

  11. Anoniem -
    62.205.123..xxx's avatar

    Kan je harde schijf v pc aansluiten op ps4?