Forum

Topic: Drink spellen (games)

Anoniem's avatar

Ik kijk regelmatig op youtube de video’s van Inside Gaming.
Nu hebben ze niet al te lang geleden video’s geupload dat ze een drankspel gingen doen met darksouls en super mario kart.

voorbeeld:
Darksouls 2 –> http://www.youtube.com/watch?v=T8_QXA06CUk

Super mario kart 8 –> http://www.youtube.com/watch?v=Ou1w94jig5w

Ik vind dit persoonlijk wel lache en vraag me dan ook af of jullie toevallig ook geinige (drink) spellen zoals dit kennen.

Ben wel benieuwd, zelf heb ik namelijk geen Nintendo spullen of Darksouls dus misschien dat jullie iets kennen van games die ik wel heb.

Misschien kunnen we hier een mooie verzameling van drinkspellen van maken?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

10 reacties

  1. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Nintendo: beste platform voor drank spelletjes:p Vaak vermaakt met Wii Party, Nintendoland, Mario Kart etc.

    Fifa ook erg mee gelachen, wordt steeds moeilijker naarmate je speelt:p

  2. Redacteur - 624 XP
    Assasination-G's avatar

    Ik heb alleen drinking games gedaan met Mario Kart en Mario party, kan niet zo één twee drie een Playstation drinking game verzinnen O.o

  3. 46 XP
    Lutiano's avatar

    op de nixbox toch nog veel kung fu chaos gespeeld, zitten te geniale minigames in.

  4. 389 XP
    Suugie's avatar

    met flappy bird is ook wel lache. iedereen heeft 1 beurt en je speelt met zn 4e, wie t minst ver komt moet 1 shot, de 1 na laatste neemt een halve shot.
    ben alleen weer op zoek naar iets nieuws:P

  5. 2015 XP
    WJayW's avatar

    Playstation Allstar battle royal is ook wel lachen…de verliezer of de winnaar drinkt…

  6. 802 XP
    phinal's avatar

    Playstation Allstar battle royal is ook wel lachen…de verliezer of de winnaar drinkt…

    Hetzelfde doe ik mett blazblue en mortal kombat

  7. 260 XP
    Erik026's avatar

    fifa is er perfect voor 🙂 rode kaart = shot, tegengoal = shot

  8. 93 XP
    desneeuwman80's avatar

    Kinderen toch drinkspelletjes zijn slecht voor je, weten jullie moeders dat wel!

  9. 195 XP
    sabasNL's avatar

    Zat zelf te denken om een drankspelletje te bedenken rondom Buzz of Tetris. Misschien Modnation Racers. Mooie is dat die 4 spelers aankunnen.
    Weet iemand anders mss een spel voor de PS3? (geen fighting game of FIFA)

  10. Anoniem -
    Anoniem-1756's avatar

    Ik vind de spellen van het bedrijf Madpartygames altijd erg leuk, je hebt veel verschillende soorten en je raakt aardig dronken ahaha. Mijn persoonlijke favoriet is TruthDarePong. Je kan alle spellen krijgen op bol.com!! 🙂