Forum

Topic: Ps4/ Kleur van licht-streep Wit of Blauw ?

Anoniem's avatar

Als ik de Ps4 opstart, kleurt de streep blauw, dan veranderd het in een witte streep en blijft wit,
kan zijn dat dit te verhelpen is door de instelling te veranderen,
want als je de controller de op de dimmen instelling zet, dan start het op met wit licht.
Persoonlijk vind ik blauw licht prettiger.

(( dit is mijn 2de Ps4 -> http://www.psx-sense.nl/forum/showthread.php?14542-Ps4-Battlefield4-kan-applicatie-niet-starten-foutcode-E-FFFFFFFF ))

mvg 🙂

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

14 reacties

  1. 857 XP
    DRAGONBLADEX's avatar

    nee dat kan je niet veranderen

  2. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    nee dat kan je niet veranderen

    dat is dan een vraag, want de meeste ps4 hebben een blauwe balk

  3. 8864 XP
    7th-son's avatar

    dat is dan een vraag, want de meeste ps4 hebben een blauwe balk

    kijk jij wel eens naar je ps4 als die aan staat?
    Stanby is oranje
    Opstarten is blauw
    Aan is wit

  4. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    dat is dan een vraag, want de meeste ps4 hebben een blauwe balk

    Geen een PS4 heeft een blauwe balk als ‘ie aanstaat. Wat 7th-son zegt!

  5. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    kijk jij wel eens naar je ps4 als die aan staat?
    Stanby is oranje
    Opstarten is blauw
    Aan is wit

    Mijn eerste Ps4 was het licht Blauw, wat achteraf aangeeft dat dit aangaf die Ps4 niet naar behoren werkte (omdat in begin van de Ps4 werd gesproken over een White Light of Death,
    Maar dus achteraf een blue light bleek te zijn,
    nog bedankt voor je antwoord 🙂

    Geen een PS4 heeft een blauwe balk als ‘ie aanstaat. Wat 7th-son zegt!

    Heb niets verkeerds gezegd 🙂 , om je gerust te stellen, 7th-son is bekend door zijn eerlijke antwoorden,
    mvg.

    Wesley_PS (White Light of death heb je als het licht wit blijft knipperen en niks meer doet. Zelf 2x gehad maar hij werkt prima)

    Wel fijn voor je dat je ps4 toch goed functioneerd.

  6. 242 XP
    Xnator's avatar

    7th-Son heeft idd gelijk. Valt niet in te stellen aangezien de licht kleur een bepaald signaal aanduiding is (zoals 7th-Son al aangeeft). Dit zal dan ook nooit aan te passen zijn juist vanwege die functies die het licht heeft.

  7. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    White Light of death heb je als het licht wit blijft knipperen en niks meer doet. Zelf 2x gehad maar hij werkt prima

  8. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    7th-Son heeft idd gelijk. Valt niet in te stellen aangezien de licht kleur een bepaald signaal aanduiding is (zoals 7th-Son al aangeeft). Dit zal dan ook nooit aan te passen zijn juist vanwege die functies die het licht heeft.

    Wel kun je de opstart kleur bepalen, door je controller te dimmen, dan kleurt het bij op starten niet blauw maar in wit
    was leuker geweest als ze als ze als ps4 eenmaal is opgestart in blauw om te zetten
    want zeg nu zelf, staat toch leuker een blauwe balk dan een witte balk.

  9. 8864 XP
    7th-son's avatar

    Wel kun je de opstart kleur bepalen, door je controller te dimmen, dan kleurt het bij op starten niet blauw maar in wit
    was leuker geweest als ze als ze als ps4 eenmaal is opgestart in blauw om te zetten
    want zeg nu zelf, staat toch leuker een blauwe balk dan een witte balk.

    raar als je je controller dimt, dat de opstart kleur van je ps4 wit is in plaats van blauw..
    ik heb mijn controller ook gedimt staan, maar die is wel degelijk blauw bij opstarten

  10. Anoniem -
    82.74.18..xxx's avatar

    Ik kan de Ps4 niet meer aanzetten en hij knippert op wit licht hoe kan ik hem dan weer aanzetten

  11. 8864 XP
    7th-son's avatar

    @82.74.18..xxx: hij gaat helemaal niet meer aan of alleen niet meer via de controller? Er zitten namelijk ook knopjes op je ps4 😉

    Waar jij het over hebt klinkt alsof de controller niet gekoppeld is met de ps4. Zorg er voor dat je ps4 aangesloten is, en spanning heeft. Zet de ps4 aan met de knoppen voor op de ps4 (de pro en de oude ps4 zitten ze op andere plekken). Sluit je controller aan met een kabel op de ps4 zelf, en druk op de PS knop op de controller. Op deze manier maken ze een verbinding met elkaar. Nu kun je de kabel er weer uit halen, en hoort het lampje van je controller blauw te branden

  12. Anoniem -
    Anoniem-9778's avatar

    @82.74.18..xxx: https://www.proconsoles.nl/product/ps4-defecte-hdmi-poort-white-light-of-death-wlod/ idk of this Works if it dienst just Search wlod

  13. Anoniem -
    Anoniem-1805's avatar

    @82.74.18..xxx: sorry voor Engels

  14. Anoniem -
    Anoniem-7687's avatar

    I want to connect my ps4 controller to my laptop to play games. Then when I connected the controller via bluetooth, the color of the controller immediately turns white and it is connected to the laptop, but not to the game.

    What keeps happening: once connected, I can do everything with the controller that I can do with keyboard and mouse, but I cannot control the game.

    Do any of you maybe know what to do?