Forum

Topic: E3 2014 METAL GEAR SOLID V gelekt: kijk hem snel!

Anoniem's avatar

De mobiele versie(iPad)

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

6 reacties

  1. 406 XP
    1shot1kill's avatar

    SWEEEEEEEEET 😛 Muziek + trailer gaan goed met elkaar 🙂 Dit wordt een topper 100%

  2. 8830 XP
    7th-son's avatar

    Ik kan niet wachten tot ik dit spel in me handen heb! Zal er waarschijnlijk eerst een uur op lopen kwijlen voor ik de game in me ps4 stop haha.

    Wat ik toevallig ondervonden heb, via een andere site en eigen informatie
    Je ziet richting het einde een Metal Gear staan op de achtergrond. Hij lijkt vrij veel op de REX, maar die zou pas in 2005 op dagen in MGS1 (volgens de timeline). Al lijkt hij ook een beetje op de ZEKE uit 1970 van Peace Walker

    Wat nog eens logisch is vanwege het zogenaamde “leaken” van de trailer. Op het einde staat er “coming 1984”
    – Nineteen eighty-four, het beroemde boek van George Orwell, verscheen op 8 Juni.
    – ‘Diamond Dogs’, van David Bowie, is gebaseerd op Orwell’s boek.

    en de datum dat deze trailer gelekt werd is?

  3. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Ik kan niet wachten tot ik dit spel in me handen heb! Zal er waarschijnlijk eerst een uur op lopen kwijlen voor ik de game in me ps4 stop haha.

    Wat ik toevallig ondervonden heb, via een andere site en eigen informatie
    Je ziet richting het einde een Metal Gear staan op de achtergrond. Hij lijkt vrij veel op de REX, maar die zou pas in 2005 op dagen in MGS1 (volgens de timeline). Al lijkt hij ook een beetje op de ZEKE uit 1970 van Peace Walker

    Wat nog eens logisch is vanwege het zogenaamde “leaken” van de trailer. Op het einde staat er “coming 1984”
    – Nineteen eighty-four, het beroemde boek van George Orwell, verscheen op 8 Juni.
    – ‘Diamond Dogs’, van David Bowie, is gebaseerd op Orwell’s boek.

    en de datum dat deze trailer gelekt werd is?

    WOW wat een theorie zeg xd. Ik heb eerlijk gezegd nooit een MGS game gespeeld omdat ik die geluidjes niet af kon. Nu dat het free roam is heb ik nu eindelijk het een try gegeven. Ik vond ground zeroes eerlijk gezegd wel goed.

    Maar ik ben nu eenmaal meer een Tom clancy’s lover…

    Splinter cell sinds deel 1 gespeeld. Rainbow six Vegas 2 en ghost recon future SOLDIER… En nu the devision , fuck yeah…

  4. 802 XP
    phinal's avatar

    Ik kan niet wachten tot ik dit spel in me handen heb! Zal er waarschijnlijk eerst een uur op lopen kwijlen voor ik de game in me ps4 stop haha.

    Wat ik toevallig ondervonden heb, via een andere site en eigen informatie
    Je ziet richting het einde een Metal Gear staan op de achtergrond. Hij lijkt vrij veel op de REX, maar die zou pas in 2005 op dagen in MGS1 (volgens de timeline). Al lijkt hij ook een beetje op de ZEKE uit 1970 van Peace Walker

    Wat nog eens logisch is vanwege het zogenaamde “leaken” van de trailer. Op het einde staat er “coming 1984”
    – Nineteen eighty-four, het beroemde boek van George Orwell, verscheen op 8 Juni.
    – ‘Diamond Dogs’, van David Bowie, is gebaseerd op Orwell’s boek.

    en de datum dat deze trailer gelekt werd is?

    [misschien een SPOILER?]
    Als jij in mgs. 3 had opgelet tijdens je ontmoeting met Granin dan zou je hebben gemerkt dat hij je de blauwdrukken liet zien van metal gear rex (en een metal gear rex figurine had als easter egg) en zei dat hij ze naar zijn vriend in de VS zou sturen.

    [SPOILER]
    En aan het einde van mgs 3 als ocelot naar de CIA belt zegt hij ook dat hij de blauwdrukken heeft gekregen van Granin van een revolutionair wapen (3x raden wat dat is)

  5. 8830 XP
    7th-son's avatar

    [misschien een SPOILER?]
    Als jij in mgs. 3 had opgelet tijdens je ontmoeting met Granin dan zou je hebben gemerkt dat hij je de blauwdrukken liet zien van metal gear rex (en een metal gear rex figurine had als easter egg) en zei dat hij ze naar zijn vriend in de VS zou sturen.

    [SPOILER]
    En aan het einde van mgs 3 als ocelot naar de CIA belt zegt hij ook dat hij de blauwdrukken heeft gekregen van Granin van een revolutionair wapen (3x raden wat dat is)

    weet je zeker dat dat de REX is en niet de ZEKE? aangezien ze aardig veel op elkaar lijken

    de ZEKE
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20110826031457/metalgear/images/thumb/b/b8/ZEKE.jpg/260px-ZEKE.jpg

    de REX
    http://img1.wikia.nocookie.net/__cb20120510073559/metalgear/images/thumb/5/5f/Rex.png/260px-Rex.png

  6. 802 XP
    phinal's avatar

    Mgs 3 kwam veel eerder uit dan PW dus ik denk dat het rex is.
    En ik heb even op youtube die cutscene teruggekeken en het is sowieso geen zeke omdat die op de blauwdrukken geen AI capsule op heeft