Forum

Topic: GTA V PS4 and PS3 Comparison

Anoniem's avatar

Heb net ff een comparison vid in elkaar gezet. als ie te snel gaat ff 0,5 slowmotion aanklikken. Subscribers en likes zijn welkom!

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 787 XP
    I_Eat_Noobsz's avatar

    Het gaat veelte snel en eerlijk gezegd, niet goed te zien zo.
    Tevens moet je bij het vergelijken wel iets meer dan een paar screenshots gebruiken, en al helemaal een game als GTA, waar je een speelveld heb van hier tot tokio.

    Maar wel leuk idee, misschien als je iets meer tijd er in had gestopt had je meer beelden kunnen gebruiken en in plaats van foto’s een voor een te laten zien, gewoon naast elkaar vergelijken.

    Succes bij je volgende videos:)

  2. 724 XP
    J-NL-B's avatar

    Ik ben ook wel benieuwd of er nog meer ‘in game’ wijzigingen zijn.. zoals:

    – Zal het drukker zijn qua verkeer/personen / bijzonderheden / activiteiten etc.?
    – Krijgen we bij de PS4 versie extra missies ? Evt icm DLC?
    – Grafisch natuurlijk

  3. Management - 5204 XP
    M4GN3T's avatar

    Slechte vergelijking, de GIF’s gaven een beter beeld 🙂

  4. 371 XP
    Booyah's avatar

    Slechte vergelijking, de GIF’s gaven een beter beeld 🙂

    Precies!

  5. 865 XP
    Sir. Nigell's avatar

    Ja ik vind dit ook niet een beste vergelijking,
    Deze vid bestaat gewoon uit de GIF’s achter elkaar plakken en het een beetje in elkaar laten overlopen.

  6. 1068 XP
    SkySurprise's avatar

    Alsof je wilt profiteren van de gelekte GIF’s.

  7. 162 XP
    GTAlex's avatar

    Ik ben ook wel benieuwd of er nog meer ‘in game’ wijzigingen zijn.. zoals:

    – Zal het drukker zijn qua verkeer/personen / bijzonderheden / activiteiten etc.?
    – Krijgen we bij de PS4 versie extra missies ? Evt icm DLC?
    – Grafisch natuurlijk

    Afgaand van de trailer, ja, qua verkeer/personen etc zal het drukker zijn, kijk maar naar die highway shots aan het eind van de trailer. Grafisch zal het uiteraard verbeterd zijn. En ja, reken er maar op dat er ook DLC naar de PS4 gaat komen. Rockstar heeft al PS3 single-player DLC aangekondigd met nieuwe missies voor Franklin, Michael en Trevor. Zal me niks verbazen als ze die er gelijk bij de PS4 release bij doen.

  8. 85 XP
    Davey's avatar

    Snellere opstart tijd doen een jaar voordat je in de game bent

  9. 36 XP
    Mocroide-_-'s avatar

    Hier staan een deel van de vernieuwingen: http://www.rockstargames.com/V/news
    Je moet toch een beetje creatief zijn, ps ik ben nog een beginnende youtuber

  10. 262 XP
    dnmw2705's avatar

    Ik denk dat dit de beste vergelijking is
    http://www.youtube.com/watch?v=NtZ5oBWpO90

  11. 1870 XP
    R*forever's avatar

    Hoeveel keer nog. Ja ik ben zeer kritisch maar het is zeker niks als een frustratie bedoeld. Maar hier zijn de feiten …,


    1 al voor de release waren er screenshots released die totaal niks met de PS3/360 versie te maken hadden…
    2 DE PS4 en XBOX ONE was in aantocht ..
    3 ze hebben er lang aangewerkt dus willen het maximum:
    -eerst de sales van de PS3/360
    -alles ontkennen over een next gen
    -? Resultaat ? 33 MILJOEN SALES!

    4 de GTA V voelde al niet pluis ik had al een voorgevoel dat R* iets achter hield. Ik was teleurgesteld in R*. Zij als perfectionisten zouden nooit zoiets leveren dus zocht ik naar redenen…

    – waarom zo lange laadtijden?
    – waarom de ps4/pc vermijden…?
    -waarom zo een grote ruis en waas: mijn ogen deden echt pijn als ik die game wou spelen..
    – waar is al het detail naar toe?

    Ondanks dit heeft R* zeer goed ontkent over dit. Maar ik had al sinds de mysterieuze screens in de mot dat R* tijdens hun fiscaal jaar de game zouden aankondigen en ten laatste in augustus uitbrengen. Nu de E3 2014 is geweest klopte mijn theorie dus maar zat ik er wel een beetje naast….

    – de laadtijden op de ps3 waren zo erg omdat de game eigenlijk voor next gen was gemaakt… Maar ze wouden de fans nog iets leveren
    – het lijkt erop dat ze gewoon textures eruit hebben gehaald. Met moderne programma’s is dat een piece of cake…
    – de belichting is allemaal het zelfde enkel de next gen console hardware zorgt voor deze prestaties
    – de game is als cross gen bedoeld niet next gen. Dus een current gen game(nu dus old gen) met next gen verschijnselen….
    – last but not least: als R* een next gen game gaat bouwen van grond af aan met een nieuwe engine? dan zullen we pas next gen zien…. Ik kan niet wachten….

    Ondanks dit ben ik blij dat het nu officieel is. Dat ik mijn geliefde port kan spelen op mijn primaire console. Mijn ps3 is al lang weg en ik mis gta hard. Maar ik deed dat met een reden.. Ik wist dat het ging komen op de ps4..

    -De 60 fps 1080 P bullshit is maar bijzaak voor mij. Als ik hem maar kan spelen….
    – stop gewoon met vergelijkingen en enjoy your game…