Forum

Topic: Naruto Storm Revolution

Anoniem's avatar

Na de game releases van onder andere Dragon Ball Z en Dead or Alive 5 + ben ik van mening dat Naruto niet mag ontbreken op de handheld. Naast bijvoorbeeld Bleach en One Piece, dat ook door velen met open armen zal worden ontvangen, laten wij eerst kijken hoe krachtig onze stemmen zijn als wij die samenvoegen.

Via deze verwijderde link kan je een petitie tekenen (14 zijn je voor geweest), om het idee te steunen.

De kansen om 5,986 handtekeningen te krijgen zijn zo goed als nihil, maar als wij elkaar steunen en dit door linken op de juiste fora (anime) en andere plekken, dan kan er zomaar wat gebeuren.

If not for yourself, do it for your fellow gamers.

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

5 reacties

  1. 802 XP
    phinal's avatar

    Kheb getekend

  2. 210 XP
    Jokerfanhenders's avatar

    Getekend 🙂

  3. 471 XP
    Therockbrothers's avatar

    Ingevuld :P. Trouwens het is Duits… Dus ik heb bij waarom het in het Duits ingevuld XD. Ik hoop voor jullie dat ie komt.

  4. 9118 XP
    Flaming_Kaiser's avatar

    Error 😛

  5. 150 XP
    Hotaru's avatar

    Blijkbaar is er een lichte animo. Door acties als dezen niet als gaming gemeenschap te kunnen doen realiseren, bevestigd mijn vermoeden over de afwachtendheid voor de ontwikkelaars.

    http://www.squashedpixel.co.uk/assets/we-need-you.jpg

    Bedankt voor zij die de moeite hebben genomen hun stem te laten horen.