Forum

Topic: PS4 internet

Anoniem's avatar

Hallo allemaal, vandaag wilde ik Battlefield 4 doen samen met een vriend van me maar mijn playstation gooit me elke keer van de server/uit de party. Echt super irritant. Weet iemand een oplossing? Hebben meer mensen dit probleem? Het is gekomen na de laatste update!

Aan mijn verbinding kan het niet liggen denk ik, of is dit heel sloom?

Anoniem reageren

Je bent niet ingelogd op PlaySense, heb je wel een account? Dan kun je hier inloggen. Heb je geen account? Klik hier om te registreren of post anoniem hieronder.

11 reacties

  1. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    Je verbinding is niks mis mee. Het zou aan de servers van BF kunnen liggen

  2. Redacteur - 2251 XP
    aarjen116's avatar

    Je verbinding is niks mis mee. Het zou aan de servers van BF kunnen liggen

    Dat is het waarschijnlijk. Gebeurt ook nooit vaker. Oh wacht… :/

  3. 1789 XP
    Wesley_PS's avatar

    dat is het waarschijnlijk. Gebeurt ook nooit vaker. Oh wacht… :/

    trololololololololololollolololol.

  4. 221 XP
    Thomaswolf's avatar

    Maar ik word ook gelijk uit de partychat gegooid! Niet alle problemen gelijk op battlefield schuiven 😉

  5. 177 XP
    SQUAD-LEADER-NL's avatar

    ps4 uit doen modem/router en na 1 min je router aanzetten en als alles brand je ps4 weer aanzetten anders kan je ook je ps4 nog een vast ip aderes geven

  6. 545 XP
    Senor el Tigre's avatar

    Ja, probeer bedraad te verbindne ipv wifi. Gamen via wifi is nooit aan te raden. Een stabiele bedrade verbinding voorkomt veel gedoe 😉

  7. 389 XP
    Suugie's avatar

    de party functie is toch nog in beta?
    dat kan wat verklaren

  8. 61 XP
    HIGH RES 01's avatar

    Het zit niet zo zeer in je internet, zeker niet met jouw verbinding. Ligt ook niet aan BF4 want het is een party op je PS4, die staat los van welke game je speelt. BF4 heeft VOIP om via de game te kunnen chatten

    Het is iets wat in de PS4 ziet na de update. Gamematen van mij hebben er ook opeens spontaan last van als ze bv al een uur in de party zitten. En die hebben 120 MB internet. Router resetten kan helpen,maar is niet nodig. Het is een PS4 probleem, ligt niet aan je router..

    Je moet gewoon n paar keer proberen te joinen en dan lukt het opeens wel. Dan hoef je niet uit de game, lig je alleen ff uit de chat.

  9. 3140 XP
    moes's avatar

    Ja, probeer bedraad te verbindne ipv wifi. Gamen via wifi is nooit aan te raden. Een stabiele bedrade verbinding voorkomt veel gedoe 😉

    thnx voor de tip dude. ik ga ff een uber lange LAN kabel zoeken en die gewoon lekker op mn ps4 aansluiten, want ik moet het steeds met minder dan 1 mbit/sec doen xD focking slecht internet heb ik. dus ik ga ff gebruik maken van je tip. thnx 😉

  10. 682 XP
    Playstation Fan's avatar

    thnx voor de tip dude. ik ga ff een uber lange LAN kabel zoeken en die gewoon lekker op mn ps4 aansluiten, want ik moet het steeds met minder dan 1 mbit/sec doen xD focking slecht internet heb ik. dus ik ga ff gebruik maken van je tip. thnx 😉

    Met een wifi verbinding zijn meer personen die daar problemen mee hebben/ hadden , is opgelost door een kabel verbinding

  11. 3140 XP
    moes's avatar

    Met een wifi verbinding zijn meer personen die daar problemen mee hebben/ hadden , is opgelost door een kabel verbinding

    precies. ik merk het zelf nu ook. mijn battlefield 4 is nu STUKKE vloeiender geworden. en de server connectie kwaliteit op zijn best. bij wifi had ik dat nooit.